Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ani: Pretty much random, in hoeveel ik goesting heb :p 300mg tot 800mg per keer, 1 tot 3 x per dag. Weet het, niet goed, maar kan me geen reet schelen atm, merk het wel werken als ik op een dag meerdere dosissen hebt genomen en wanneer ik een grote neem. 1x 200-300mg voel ik niet goed werken.

Noopept laat ik ff liggen... te lui geweest om er voor de examens een oplossing van te maken. Nu geen tijd & zin voor (nochtans niet veel werk) maar whatever, ga ik probs in februari proberen.
Van noopept ga ik 3x 10/20mg nemen normaal gezien ma kan nog veranderen volgens hoe ik het aanvoel.

Heb ik al ergens gelezen, maar denk dat ik hetzelfde hebt als je veel noopept gebruikt voel ik me alsof ik beter bent dan andere mensen?

ik gebruik nu dus Pramiracetam en ben er zeer tevreden over. Ik zit er nu wel over na te denken ook Aniracetam erbij te bestellen om de werking te versterken Hoeveel aniracetam moet je dan ongeveer nemen?

ok. want normaal ligt de dosering rond de 800 mg klopt dat?
je hebt dus maar 200 mg nodig voor het versterk effect ?
Die 800mg per dag dan, met versterkt effect moet je geen rekening houden als je er 2 pakt hoor, als je er nog meer gaat nemen mss best wel.

Die 800mg per dag dan, met versterkt effect moet je geen rekening houden als je er 2 pakt hoor, als je er nog meer gaat nemen mss best wel.
ik gebruik het enkel voor 1 moment per dag meestal rond een uur of 18:00 ik ga dan altijd ff 2uur studeren. Ik neem aan dat 800 Mg dan een overkill is? Ik denk iets van 400 mg ofzo als je maar 2 uurtjes hoeft te blokken?

ik gebruik het enkel voor 1 moment per dag meestal rond een uur of 18:00 ik ga dan altijd ff 2uur studeren. Ik neem aan dat 800 Mg dan een overkill is? Ik denk iets van 400 mg ofzo als je maar 2 uurtjes hoeft te blokken?
Als je veel neemt ook eieren ofzo bij eten voor choline. Al eens koppijn gehad, denk door te veel te nemen zonder extra choline. 400 mg zal probs wel goed zijn, voor beste effect wel om de plusminus 8u nemen

ik ga denk ik aniracetam en oxiracetam bestellen. die 2 ga ik dan stacken met pramiracetam, hopelijk een goeie studie-stack :D

ik gebruik nu dus Pramiracetam en ben er zeer tevreden over. Ik zit er nu wel over na te denken ook Aniracetam erbij te bestellen om de werking te versterken Hoeveel aniracetam moet je dan ongeveer nemen?

Hoe doseer jij prami en hoe vaak?

Zit ook op de uni (laatste jaar Master). Mijn bevindingen zijn het volgende:

*Van pira merk ik geen moer. Alle doseringen uitgeprobeerd.

*Prami is een aanrader voor studeren (zie vorige posts van mij en tunux). Zit op 300mg per dag.

*Aniracetam word je meer relaxter van, heb niet echt gemerkt dat ik iets ''vlotter'' ben door het gebruik van ani. Ik heb wel gemerkt dat ik totaal niet nerveus was tijdens de laatste twee tentamens terwijl ik voor het gebruik van ani juist wel zo was. Gebruik ongeveer 750mg per dag.

Ik merk er nog steeds geen drol van.

|Misschien toch maar eens een keer pramiracetam bestellen.

noopept is het geld zeker waard, als hij op is bestel ik missch wel wat oxi of prami erbij voor alleen op studiemomenten een nog effectievere stack te hebben.

Bestelling binnen. 30 gram Aniracetam en 1 gram Noopept powder.

Iemand advies welke dosering te starten?

Jammere is dat ik vorige week mijn tentamens al gehad heb :p

Bestelling binnen. 30 gram Aniracetam en 1 gram Noopept powder.

Iemand advies welke dosering te starten?

Jammere is dat ik vorige week mijn tentamens al gehad heb :p

Misschien de aanbevolen dosering? 800-2400mg aniracetam en 5-15mg noopept (onder de tong?)

Heb piracetam en aniracetam geprobeerd, dus even korte review:

PI: had een trial van 10g gekocht, lage doseringen geprobeerd en heb er niet echt iets van gemerkt

ANI:
heb 30g gekocht, ik ben begonnen met 400mg, en dan dosering naar beneden gedaan, maar niets gemerkt. Vervolgens hogere doseringen geprobeerd tot 800-900mg.
Hier merkte ik soms wat van, afhankelijk of ik energie had of niet. Het verbeterde mijn concentratie als ik bijvoorbeeld koffie gedronken had, maar het hielp niet als ik zelf relatief moe was.
Ani heb ik nu 2 weken gebruikt, en doseringen van 800-1000mg werken voor mij dus als ik genoeg energie heb.

Vandaag voor het eerst een stack genomen:
Pramiracetam 500 mg
Aniracetam 500 mg
oxiracetam 1500 mg

Dit was zo'n 2 uur geleden. En ik moet zeggen dat het echt heel goed op mij inwerkt.
Ik heb net binnen een half uur 8 hoofdstukken in mn kop gestampt van m'n studie. Iets waar ik normaal een uur over doe en dan heb ik pas 6 hoofdstukken gedaan. Dus ik ben hier erg blij mee :)

Zo maar even doorleren nu ik nog die focus heb :D

Piracetam was voor mij geen succes (door 't zwaar ademen). Ik gebruik sinds twee dagen Vinpocetine 10 mg, en de concentratie is zeker merkbaar en het voelt lichter in mijn hoofd dan bij Piracetam het geval is.
Hopelijk krijg ik bij Vinpocetine geen bijwerking(en). Ik ben benieuwd en wordt vervolg? ;):)

Zit er een spoon/schepje bij de produkten van intellimeds?

Of hebben jullie allemaal een weegschaaltje. Wil nml Prami en meteen ook maar oxi bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven