MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vond alle nootropics vrij zwak behalve nefi;jeezes dat is goed spul:D.

Heb ff focus XT genomen; topspul racetam bij stacken and your set.

FF niet online geweest appartementje met mn gf aant zoeken in de UK:D

Ik ga es zien voor een kilo oxi, een Duitse supplier gevonden via loochem.
Kijken hoeveel hij er voor zou vragen.

Vond alle nootropics vrij zwak behalve nefi;jeezes dat is goed spul:D.

Heb ff focus XT genomen; topspul racetam bij stacken and your set.

FF niet online geweest appartementje met mn gf aant zoeken in de UK:D

Met wat voor doeleinde had je nefi genomen?

Piracetam was voor mij geen succes (door 't zwaar ademen). Ik gebruik sinds twee dagen Vinpocetine 10 mg, en de concentratie is zeker merkbaar en het voelt lichter in mijn hoofd dan bij Piracetam het geval is.
Hopelijk krijg ik bij Vinpocetine geen bijwerking(en). Ik ben benieuwd en wordt vervolg? ;):)

Wederom geen succes. Concentratie ging weliswaar goed, maar weer die verdomde bijwerkingen; zwaar ademen en last van de longen. :(

Ik heb noopept in poedervorm, mix het door water maar wat is dat spul smerig doet me denken aan Sulbutiamine! Hoe nemen jullie dit en welke dosis raden jullie aan?

@Medievil wat merk je dan van nevi en focus xt?

ik heb piracetam. Maar ondervind weinig effect. Mssn dat het beter werkt icm choline?

Heb besteld bij [Link niet meer beschikbaar]
Is dit een goed bedrijf? Iemand recensies?

gister nefiracetam en sulb besteld. ik ben benieuwd :)
thuis mooie stack maken denk ik met, prami,oxi,ani,nefi,sulb :D

Ik nam nefi voor shizo wat ik nu permanent genezen heb

Ik nam nefi voor shizo wat ik nu permanent genezen heb

hey man, heb jij nog ideen hoe ik noopept goed kan doseren zonder weegschaal? aangezien het zo'n kleine hoeveelheid is 10-15mg

ik heb tot nu toe altijd een heel klein mespuntje onder mn tong gelegd maar heb geen idee hoeveel dat nou werkelijk is

Oplossen in water en dan met een spuitje doseren.

Voorbeeld: 100mg in 100ml water dan is 1ml 1mg (true story)

Oplossen in water en dan met een spuitje doseren.

Voorbeeld: 100mg in 100ml water dan is 1ml 1mg (true story)

Dat dacht ik ook ja, ben twee dagen terug beetje aan het experimenteren geweest maar het lost voor geen meter op in water of olie..

Of lost die van jou wel op in water?

Misschien werkt heet water wel, weet jij of dat de kwaliteit (of hoe noem je dat, potencie?) van de noopept beinvloed?

Koop dan een weegschaal kerel:D

Verdomme, er moet een andere manier zijn :p

@Marter: kan je gewoon al hun producten bestellen ofwat ???

Ik ben nu dus aan het leren op een combinatie van dexamfetamine (2 tabletten voor mn add) aniracetam en mijn vandaag binnen gekomen nefiracetam. Goddelijk, ga als een speer en onthoud alles. Heb keiharde muziek aan, net alsof je in een soort van trans zit.

Ik ben nu dus aan het leren op een combinatie van dexamfetamine (2 tabletten voor mn add) aniracetam en mijn vandaag binnen gekomen nefiracetam. Goddelijk, ga als een speer en onthoud alles. Heb keiharde muziek aan, net alsof je in een soort van trans zit.
waar kop je dat. heb zelf piracetam geprobeert (werkte amper) en nu choline besteld.

maar ik zie door al die bomen het bos niet echt meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven