- Waardering
- 2.952
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga zelf pharmaceutische MB verkopen volgende maand; het visspul bevat zware metalen.
Hangt ervan af hoe zeker ik ben dat ik goeie zaken ga doen.
als je online marketing tips nodig hebt, shoot...Zojuist 5-15 Mg noopept en 800-2400 mg aniracetam op. Vanavond denk ik maar even capsules maken zodat ik het komende weken eens kan kijken wat voor effect het heeft met studeren enzo.
Iemand een indicatie wanneer dat spul zou moeten aanslaan en hoelang je het moet nemen?
Hangt af hoe goed je dbb korting isals je online marketing tips nodig hebt, shoot...
---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 15:16 ----------
Had ergens gelezen dat je de noopept het best merkt als je het spul enkele minuutjes onder je tong laat 'reageren'
Heb het nu zondag en maandag genomen en beide dagen heb ik weinig effect gemerkt als ik iets las ofzo. Verder had ik wel echt bizar vage dromen, keer wakker geschrokken terwijl mijn hart flink tekeer ging. Gisteren niet genomen en vannacht geen rare dromen gehad. Weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is wel opvallend.
Noopept doseer ik door een kleine hoeveelheid op mijn vingertop te leggen, zo zou ik ongeveeer wel aan 5-15 mg moeten komen.
Aniracetem doseer ik ook op het oog.
Maar merk weinig van beiden tot nu.
However last night I had my first lucid dream and it was much more vivid than my other normal dreams which was AMAZING! So I was wondering, does oxiracetam increase the likelihood of a lucid dream occurring? I woke up this morning and I remember my dream in great detail, which is a first for me.
omdat ani versterkende werking heeft of...?