XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Twijfel er niet aan dat je er goede zaken mee gaat doen.

wat is de kans dat je hieraan addicted raakt btw?

• Topic Starter Topic Starter
Maar de meeste nootropics zijn goed voor je hersenen en neuroprotectief so who cares.

Isochroma?

Zojuist 5-15 Mg noopept en 800-2400 mg aniracetam op. Vanavond denk ik maar even capsules maken zodat ik het komende weken eens kan kijken wat voor effect het heeft met studeren enzo.

Iemand een indicatie wanneer dat spul zou moeten aanslaan en hoelang je het moet nemen?

Laatst bewerkt:
Is er eigenlijk iets dat werkt zonder "loading" puur voor studeer sessie?
Ik heb nu noopept, piracetam en pramiracetam besteld>

had ergens gelezen dat prami hier wel redelijk voor werkt, but not sure..

Hangt ervan af hoe zeker ik ben dat ik goeie zaken ga doen.

Hangt af hoe goed je dbb korting is :D als je online marketing tips nodig hebt, shoot...

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 15:16 ----------

Zojuist 5-15 Mg noopept en 800-2400 mg aniracetam op. Vanavond denk ik maar even capsules maken zodat ik het komende weken eens kan kijken wat voor effect het heeft met studeren enzo.

Iemand een indicatie wanneer dat spul zou moeten aanslaan en hoelang je het moet nemen?

Had ergens gelezen dat je de noopept het best merkt als je het spul enkele minuutjes onder je tong laat 'reageren'

Heb het nu zondag en maandag genomen en beide dagen heb ik weinig effect gemerkt als ik iets las ofzo. Verder had ik wel echt bizar vage dromen, keer wakker geschrokken terwijl mijn hart flink tekeer ging. Gisteren niet genomen en vannacht geen rare dromen gehad. Weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is wel opvallend.

Noopept doseer ik door een kleine hoeveelheid op mijn vingertop te leggen, zo zou ik ongeveeer wel aan 5-15 mg moeten komen.

Aniracetem doseer ik ook op het oog.

Maar merk weinig van beiden tot nu.

Probeer ze afzonderlijk; soms mengt ani niet goed met andere racetams.

Hangt af hoe goed je dbb korting is :D als je online marketing tips nodig hebt, shoot...

---------- Post toegevoegd Sun 4 Mar 2012 om 15:16 ----------

Had ergens gelezen dat je de noopept het best merkt als je het spul enkele minuutjes onder je tong laat 'reageren'

Tips kan ik altijd gebruiken; mercy kerel

Heb het nu zondag en maandag genomen en beide dagen heb ik weinig effect gemerkt als ik iets las ofzo. Verder had ik wel echt bizar vage dromen, keer wakker geschrokken terwijl mijn hart flink tekeer ging. Gisteren niet genomen en vannacht geen rare dromen gehad. Weet niet of het met elkaar te maken heeft maar het is wel opvallend.

Noopept doseer ik door een kleine hoeveelheid op mijn vingertop te leggen, zo zou ik ongeveeer wel aan 5-15 mg moeten komen.

Aniracetem doseer ik ook op het oog.

Maar merk weinig van beiden tot nu.

[Link niet meer beschikbaar]

However last night I had my first lucid dream and it was much more vivid than my other normal dreams which was AMAZING! So I was wondering, does oxiracetam increase the likelihood of a lucid dream occurring? I woke up this morning and I remember my dream in great detail, which is a first for me.

is wel oxiracetam..

ik heb op dit moment thuis liggen
-oxiracetam
-Aniracetam
-Sulbutiamine
-pramiracetam
-nefiracetam

Ik denk dat deze alle tegelijk te stacken een overkill is, maar ik ben best nieuwsgierig om prami met nefi te combineren, alleen hoeveel van elk dan?

ik dacht zelf;
600mg nefi
300mg prami

Goede stack of niet?
dit met het doel om ff goed te kunnen doorleren

Ani met nefi is beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven