AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk iemand die nefi heeft getest:D

Ik ga zelf pharmaceutische MB verkopen volgende maand; het visspul bevat zware metalen.

abbo, in for later en miss ga ik dan eens serieus studeren

Als ik een goed lopende online store kan runnen wil ik hier wel sponsor worden:D

Dat is niet goed zware metalen. Ergens zonder verkrijgbaar?

Oke bro's, heb mijn bestelling eindelijk binnen..

*Pramiracetam
*Sulbiatamine
*Aniracetam

Prami & ani zal waarschijnlijk later inkicken.

Sulbi net 1gram van ingenomen en ga nu naar de gym. Ik voel me een beetje wazig, vermoeidheid lijkt weg te trekken maar zal waarschijnlijk placebo zijn. Ik merk wel dat mijn ogen gevoeliger zijn voor licht...

Keep you updated...

Edit: Ik was echt sceptisch over dit product omdat bijna geen 1 preworkoutproduct voor mij leek te werken. Maar dit is echt een aanrader! Ondanks een schouderblessure heb ik echt gruwelijk kunnen trainen :D .

*Totaal geen vermoeidheid ook na de training
*Uithoudingsvermogen was gewoon beestachtig, ik bleef maar doorgaan!
*Sterke focus
*PR's gesneuveld Military press staand van 80kg naar 120kg!

Ik werd wel een beetje agressiever, maar dat ben ik eigenlijk altijd in de sportschool :p

Al met al een echte aanrader voor als preworkout. Hoop dat er geen gewenning optreedt.

Dat van die Military press was natuurlijk gewoon onzin :trollfacex:

Sulbutiamine is topspul kerel

Eindelijk iemand die nefi heeft getest:D

Ik ga zelf pharmaceutische MB verkopen volgende maand; het visspul bevat zware metalen.

nefiracetam is iets nieuw voor me, vind niet direct terug hoe het verhoudt tov de andere racemixjes.

wat info?

nm, ga prami met ani proberen, studyhulp/add. Iemand een promotional code voor intellimeds?
k*t payment wel. Is voor andere dag in weekend.

Laatst bewerkt:
nefiracetam is iets nieuw voor me, vind niet direct terug hoe het verhoudt tov de andere racemixjes.

wat info?

nm, ga prami met ani proberen, studyhulp/add. Iemand een promotional code voor intellimeds?
k*t payment wel. Is voor andere dag in weekend.

nefi is EnORM sterk; veel beter dan de andere; activeerd de belangrijkste neurotransmitters die je cognitie verbeteren in de hersenen.

Het word gwn niet veel gebruikt omdat mensen schrik hebben voor de mogelijke toxiticiet.

De toxiticiteit is mss een probleem om veel klanten te hebben.

Als je meer dan 100mg neemt blokkeert het de conversie van progesteron naar test en na een aantal weken is er testicalschade.
Dit is een omgerekende dosis van een hondenstudie

Ja maar ik lees vaak dat het uiteindelijk niet werkt. Heb je nog bepaalde nootropics die er echt boven uitspringen en niet toxisch zijn?

Meeste hadde hier succes

Sulbutiamine; noopept; pramiracetam; methylene blue; uridine choline fish oil combo

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 22:25 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VGEJbmoX-44&context=C32a3926ADOEgsToPDskLdh2n7kcldM67t19eQ3Brf

FocusXT is the shit

---------- Post toegevoegd Fri 2 Mar 2012 om 22:27 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=JyLIzFGcOfY&feature=related

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven