MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hehehe idd kerel:)

Ook een rampzalige student geweest zeker

Haha ja. 3 opleidingen gestart en gefaald. Nu een opleiding gevonden die ik leuk vind. Doe eigenlijk niks, neem racetams met studeren in combi met dex een paar dagen voor de tentamens en klaar is kees.

weinig gemerkt van de noopept. Misschien te weinig genomen maar denk het niet (2 of 3 grote vingers genomen) Morgen dan aniracetem eens proberen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja. 3 opleidingen gestart en gefaald. Nu een opleiding gevonden die ik leuk vind. Doe eigenlijk niks, neem racetams met studeren in combi met dex een paar dagen voor de tentamens en klaar is kees.

I got it all; im sexy; im a criminal; and im a ****ing genius that you all love
and thats the rap for today.

Hmm creativiteit is vandaag niet optimaal hahhaha

onder welke naam/merk is methyleenblauw te krijgen in apotheek? Ms online voorbeeld?

Elke keer ik het opzoek krijg ik hexomedine collut spray gezeik.

[Link niet meer beschikbaar]

Toppunt is dat we het in onze koiwinkel hebben, maar niet puur.

Onder de naam methyleenblauw. Gewoon vragen en ze bestellen het.

Hahaha ga hier zelf kapot van mn vorige post; zo idioot als wat geen reacties :roflol:

Gwn binnekort bij mij kopen

beter schiet je op, want ik heb volgende week al tentames :P

beetje laat mee dan chef, haha

Heb pircacetam en choline en Aniracetam gecombineerd een tijdje, merk wel meer focus maar moet na 3-4uur wel een nieuwe dosering innemen.
Verder blijft mijn geheugen een zeef jammergenoeg.

Ga nu toch maar eens wat andere middelen proberen, iemand een vergelijk met ritalin?

Heb net oxiracetam voor het eerst genomen, top spul!

wat merk je precies? en hoeveel had je genomen?

~1gr op het oog met creatine schepje

denken ging sneller, schrijven ging bijna automatisch, betere focus en of je het beter onthoudt merk ik morgen wel

had het samen met aniracetam en noopept genomen btw, maar daar merk ik normaal niks van..

edit: dat onthouden zit ook wel snor, nu ik er over nadenk kan ik me de exacte formules en antwoorden nog herinneren

Laatst bewerkt:
Over wat voor een bedrag praten we dan? Pm me maar.

Mensen die gwn maar 100 euro ofzo investeren zouden al een enorme hulp zijn; natuurlijk hoe groter het bedrag hoe meer winst er gedeeld word.

Investeerders krijgen 20% van de winst van de producten die ik door hun kon verkopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven