Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de nootropic dosissen is het geen MAOIMethylene blue even bij de apotheek gehaald. Lekker spul wel, stimuleert goed en houd evenwichtig.
Enigste nadeel is omdat het een MOA-remmer is dat je bepaalde voeding zoals kaas beter niet kan eten. En de blauwe en nadien groene urine is wel is leuk voor de verandering.
Kan je er ook diarree van krijgen? Kan zijn dat ik het van een virale infectie nog heb, dus ff afwachten.

Ik ga vandaag maar eens studeren op 0,5 gram piracetam en 0,5 gram choline
.JA ik zie door de bomen het bos niet meer. wat kan ik dan het beste bestellen om te studeren, hoeveel en waar te bestellen?
Zal waarschijnlijk geen reet voor je doen. Haal een potentere racetam, aniracetam bijvoorbeeld. Choline heb ik ook nog nooit gebruikt, en nooit last gehad van die zieke hoofdpijn die je er van schijnt te kunnen krijgen. Genoeg eieren eten.
Net flink wat doorgelezen. Klinkt erg interessant, doet me denken aan de film Limitless haha.
Binnenkort ook eens proberen alleen nog aan het denken wat. Misschien ideetje voor MeDieVil om bij je beginpost achter alle nootropics te zetten wat je ervan vond? in de zin van + /++ / - ofzo? denk dat jij een van de weinige bent die er zoveel verstand van heeft en ze ook nog eens allemaal heeft gehad![]()
Had ze nooit echt veel geprobeerd; ik was meer bezig met mn intresse in de behandeling van mentale stoornissen en heb van mezelf een fotografish geheugen bij het studeren van dingen dat me intresseren; ken zowat de biologie achter de meeste mentale ziekten; al de medicaties hiervoor; de werking van die meds; door gwn op pubmed te lezen; eens ik iets lees ken ik het ik het.
Mijn doel is om mentale ziekten een probleem van het verleden te maken ik heb een enorm inzicht in nieuwe meestal controversiele therapeutische middelen; ik ben zo goed als zeker dat ik interventies weet om de meeste terug mentaal gezond te maken; daarneest ben ik de eerste samen met een maat van mij die predromale shizofrenie volledig heeft kunnen omdraaien wat in principe onmogenlijk is.
Ook intresseerd het me in het feit dat het menselijk lichaam niet optimaal werkt; daarom intresse in nootropics; je hersenen kunnen veel meer dan je denkt; ook is het mogenlijk de mitochondria 40%effectiever te laten werken wat tevens ook veroorzaakt word door enorm gezond spul.
Bulken en op een gezond vetpercentage blijven maar toch massaal veel eten zodat je alleen spieren kan aankomen? Het kan.
Momenteel werk ik aan een project met een substantie die de verslavingsproblematiek geschiedenis kan maken.
niet dat de limitless pill bestaat; maare er zijn veel dingen mogenlijk.
---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 14:00 ----------
Zou niet weten of die dingen helpen met studeren ik studeer nooit iets; ik lees dingen uit intresse en onthoud dat.
Nu weet ik dat jij ook ADD hebt, en een kenmerk van ADD is dat wij in bepaalde dingen helemaal opgaan. Een soort van ''obsessie'' kan het genoemd worden. Heb wat dat betreft dezelfde interesses als jij, en lees er ook erg graag over. Onthoud wat dat betreft ook alles.
Haha zo herkenbaar, moest er gelijk aan denken toen ik z'n verhaal las. Hoe ga jij er mee om? Als ik het aan iemand vertel uit m'n eigen omgeving wordt er altijd een beetje laconiek over gedaan.
10 gr in een keerMaak daar 10 gram visolie van
Yup
Heb hier nu hydergine liggen, wat me opviel dat een werkdag erop voorbij vliegdt; alsof de tijd sneller gaat zoals bij leuke dingen.
hmm misschien dat het daaro,m soms maar half insloeg bij 2 gr tot 3 gr... ik neem aan dat je dan wel samen met water kan doen toch en dan 10 gr violie erbij?