Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga enorm levendig dromen van ani en noopept. Telkens als ik het neem droom k gewoon enorm maf die avond. Ik herinner me dromen veel beter ofoz.

• Topic Starter Topic Starter
**** heb schrik om nefiracetam toe te voegen maar heb het toch gedaan; is de sterkste nootropic van allemaal en de effecten zijn nu al enorm.

Heb de afgelopen 2 dagen prami genomen. 1e dag 600mg, 2e 700mg. (+ 2 visolie caps en 3 eieren)

Enige wat ik merk is misschien iets minder anxiety, maar dit is pas na een paar uur.
In het begin heb ik even een bedompt gevoel. Verder niet meer focus ofzo.
Merk eigenlijk het meeste als het is uitgewerkt. Dit klinkt gek, maar dan valt het pas op. Niet dat dingen dan slechter gaan.
Lees ook wel verhalen dat dan de dosis omlaag moet (of omhoog?) gezien de U-curve mbt de werking.

Heb vanavond 800mg oxi genomen. Eens kijken wat dit is. Op verschillende fora op i-net vond ik dat mensen op prami óf oxi reageren. Maar goed dat kan even goed broscience zijn.

Wat is het trouwens met die nerd op you-tube die belabberde review maakt vaan nootropics terwijl hij achter het stuur zit? Die gozer is al van de kaart als ie poedersuiker ziet volgens mij.

Voor als nog heeft iedereen weer effect behalve ik. Net als bij sups. Het zuigt als je kritsich bent. hahaha

Heb de afgelopen 2 dagen prami genomen. 1e dag 600mg, 2e 700mg. (+ 2 visolie caps en 3 eieren)

Enige wat ik merk is misschien iets minder anxiety, maar dit is pas na een paar uur.
In het begin heb ik even een bedompt gevoel. Verder niet meer focus ofzo.
Merk eigenlijk het meeste als het is uitgewerkt. Dit klinkt gek, maar dan valt het pas op. Niet dat dingen dan slechter gaan.
Lees ook wel verhalen dat dan de dosis omlaag moet (of omhoog?) gezien de U-curve mbt de werking.

Heb vanavond 800mg oxi genomen. Eens kijken wat dit is. Op verschillende fora op i-net vond ik dat mensen op prami óf oxi reageren. Maar goed dat kan even goed broscience zijn.

Wat is het trouwens met die nerd op you-tube die belabberde review maakt vaan nootropics terwijl hij achter het stuur zit? Die gozer is al van de kaart als ie poedersuiker ziet volgens mij.

Voor als nog heeft iedereen weer effect behalve ik. Net als bij sups. Het zuigt als je kritsich bent. hahaha
Haal oxiracetam ;)

**** heb schrik om nefiracetam toe te voegen maar heb het toch gedaan; is de sterkste nootropic van allemaal en de effecten zijn nu al enorm.

Mooi spul is nefi hea

---------- Post added 18 March 2012 at 13:26 ----------

wat voor dosis neem je, uitgedrukt in deel van een theelepel hehe

Kan iemand mij een shop pm'en waar ik het goedkoopste ongeveer 100g Aniracetam, 50g Choline & 5tal g Nefiracetam kan bestellen en binnen een week thuis kan hebben. Thx!

Heb een weekje geen racetams gebruikt, wel raar als je opeens niet meer zo vloeiend kan spreken / op woorden kan komen.
Tijd geleden gebruikte ik alles tesamen maar dan voelde ik me veel beter dan anderen...
Denk ook dat dat gevoel het meeste door noopept komt.

Als er iemand wat oxi nodigt heeft laat het maar weten.

Heb een weekje geen racetams gebruikt, wel raar als je opeens niet meer zo vloeiend kan spreken / op woorden kan komen.
Tijd geleden gebruikte ik alles tesamen maar dan voelde ik me veel beter dan anderen...
Denk ook dat dat gevoel het meeste door noopept komt.

Als er iemand wat oxi nodigt heeft laat het maar weten.

Als je we wat over hebt mag je het wel toesturen.

Ik heb een vreselijke concentratie, daarom al 3x gezakt met rijexamen. Ik krijg morgen Aniracetam binnen. Ook slik ik vanaf gister valeriaan en gebruik ik visolie. Is het handig om die Aniracetam te nemen op de dag dat ik moet afrijden?

zometeen afrijden voor auto, oxiracetam nemen of niet?

edit: nvm ben geslaagd bishes, had wel genomen btw

Laatst bewerkt:
Haha ook genomen en geslaagd, maar was de 4e keer dus mocht ook wel.

Betreft de aniracetam:

Ik ben heel erg 'druk' in mijn hoofd, heel veel gedachtes, tot vervelends aan toe. Wanneer ik aniracetam heb gebruikt heb ik hier totaal geen last van, dus voor mij echt een uitkomst. Kan ik het dagelijks blijven gebruiken?

Over pure concentratie kan ik niet zo veel zeggen, begin pas in september weer met een studie.

Haha ook genomen en geslaagd, maar was de 4e keer dus mocht ook wel.

Betreft de aniracetam:

Ik ben heel erg 'druk' in mijn hoofd, heel veel gedachtes, tot vervelends aan toe. Wanneer ik aniracetam heb gebruikt heb ik hier totaal geen last van, dus voor mij echt een uitkomst. Kan ik het dagelijks blijven gebruiken?

Over pure concentratie kan ik niet zo veel zeggen, begin pas in september weer met een studie.

voor zover ik over racetams heb gelezen kan je het gewoon elke dag gebruiken

Ik zoek een nootropic die mij kan helpen bij het schrijven van mijn scriptie. De bedoeling is dat het ik 6 maanden achter elkaar kan gebruiken.

Kan ik hiervoor aniracetam gebruiken (100mg 3x per dag)?

Zo ja, waar kan ik deze het best kopen? Smartpowders of http://www.intellimeds.co.uk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven