AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
is de MeDieVil-shop al open ?

Ik zoek een nootropic die mij kan helpen bij het schrijven van mijn scriptie. De bedoeling is dat het ik 6 maanden achter elkaar kan gebruiken.

Kan ik hiervoor aniracetam gebruiken (100mg 3x per dag)?

Zo ja, waar kan ik deze het best kopen? Smartpowders of http://www.intellimeds.co.uk?

Dat is wel een erg lage dosis gast! Aniracetam is TOTAAL niet giftig, dus check welke dosis voor jou het beste werkt. Ik gebruik nu met studeren dicht tegen de 1 gram per dosis aan denk ik. Af en toe ook nog gecombineerd met Nefiracetam. Maar dat is meer voor incidenteel gebruik (week leren voor tentamens) dan voor systematisch gebruik, aangezien er gedacht wordt dat het neurotoxisch is.

Dat is wel een erg lage dosis gast! Aniracetam is TOTAAL niet giftig, dus check welke dosis voor jou het beste werkt. Ik gebruik nu met studeren dicht tegen de 1 gram per dosis aan denk ik. Af en toe ook nog gecombineerd met Nefiracetam. Maar dat is meer voor incidenteel gebruik (week leren voor tentamens) dan voor systematisch gebruik, aangezien er gedacht wordt dat het neurotoxisch is.

Kun je wat meer vertellen over nefiracetam? Wat is het verschil met bijvoorbeeld pramiracetam? Gewoon sterker?

Nefiracetam is de sterkste variant, maar waarschijnljik ook neurotoxisch. Hier ergens in het topic een link geplaatst naar een onderzoek met honden. Punt was alleen dat ze de honden echt abnormaal hoge dosissen gaven. Stel dat de normale dosis 1 mg per kg lichaamsgewicht is, gaven hun de honden 20 mg. Nefiracetam is trouwens echt godsgruwelijk duur. 10 gram voor rond de 35 euro geloof ik

Hoop niet dat je aan de racetams zat ten tijde van posten, want zoals ik aangaf had ik ook oxi genomen. Inmiddels ook op meerdere dosissen, moet zeggen dat prami en oxi eerder het tegenover gestelde (van het beoogde) effect hebben,.

had alleen het eerste gedeelte van je post gelezen

Nefiracetam is de sterkste variant, maar waarschijnljik ook neurotoxisch. Hier ergens in het topic een link geplaatst naar een onderzoek met honden. Punt was alleen dat ze de honden echt abnormaal hoge dosissen gaven. Stel dat de normale dosis 1 mg per kg lichaamsgewicht is, gaven hun de honden 20 mg. Nefiracetam is trouwens echt godsgruwelijk duur. 10 gram voor rond de 35 euro geloof ik

Dat onderzoek heb ik inderdaad gezien. Komt een beetje over als appels met peren vergelijken, maar zal toch voorzichtig zijn. Andere racetams zorgen toch juist voor neuroprotectie, of heb ik dit mis?

Wat is het verschil in effect tussen bijvoorbeeld pramiracetam en nefiracetam? Kun je aangeven hoeveel sterker het is?

Pramiracetam werkt bij mij overigens prima. Mijn gedachten komen tot rust, daardoor krijg ik meer helderheid. Ik merk een verbeterd concentratievermogen. De cijfers van m'n vorige tentamenweek waren ook hoger dan normaal. Gemiddeld een 8,5. Tevens wordt muziek prettiger om naar te luisteren, ook leuk. :)

Ik neem ongeveer 300mg per dag en stack het met choline.

THE EFFECT OF PLANT PHOSPHATIDYLSERINE ON AGE-ASSOCIATED MEMORY IMPAIRMENT AND MOOD IN THE FUNCTIONING ELDERLY
http://www.awtt.com/memo2.html

This double-blind study assessed the influence of plant phosphatidylserine (PS) product on memory and mood in functioning elderly, aged 60-80 years old, and living in the community. Seventy-two subjects, randomly assigned to placebo and therapy groups, were treated for three months with 300 mg, PS daily. Results showed a large and statistically significant positive influence of treatment on both memory and mood, whereas influence of placebo was small and non-significant. This influence was stronger with higher pretreatment memory scores. Components of memory and cognition that were most improved by the treatment included memorizing information, visual memory, and memorizing numbers. Mood was also influenced. Winter mood changes ("Winter Blues") did develop in the placebo group but were entirely blocked in those treated with plant PS.

En mooi meegenomen.

The effects of phosphatidylserine on endocrine response to moderate intensity exercise
http://www.jissn.com/content/5/1/11#B26

PS supplementation with 600 mg per day for 10 days blunts the cortisol response to exercise-induced stress. In addition, PS significantly increases the testosterone to cortisol ratio. These findings suggest that PS is an effective supplement for combating exercise-induced stress. PS supplementation promotes a desirable hormonal balance for athletes and might attenuate the physiological deterioration that accompanies overtraining and/or overstretching.

Welke choline source is het beste? Ik heb nu bitrate maar dat verdraagt mijn maag niet zo best.

Fosfatidylcholine,700mg (uit lecithine concentraat,2000mg) kan ik zeer goed verdragen, zelfs met mijn gevoelige maag.

Fosfatidylserine ga ik deze week proberen.

Maar het is natuurlijk geen choline, mss een ertussen met een soortgelijk effect dat je nodig hebt?

choline deed weinig bij mij

Ik las (volgens mij in dit topic) dat de effectieve dosis van Aniracetam 100mg per dosis is. Kan je door middel van bewezen onderzoeken aantonen dat Aniracetam niet neurotoxisch is? Ik kan namelijk niet zoveel onderzoek daarover vinden.

Laatst bewerkt:
Te koop potje Sulbutiamine 30 gram en 1kg piracetam.

Ik las (volgens mij in dit topic) dat de effectieve dosis van Aniracetam 100mg per dosis is. Kan je door middel van bewezen onderzoeken aantonen dat Aniracetam niet neurotoxisch is? Ik kan namelijk niet zoveel onderzoek daarover vinden.

Aniracetam zit toch rond de 750mg?

Jezus wat is piracetam smerig.

Piracetam gaat er bij mij redelijk soepel in..
Pramiracetam of Noopept daarentegen smaakt naar pure rattengif met smegma.. (nee, heb zelf nooit smega geproefd, alleen horen zeggen ;))

Vandaag genomen voor het eerst, 's ochtends met water, wat vrij vies was. Met vruchtensap was het wel draaglijk.

Capsules kopen, of vloeitjes gebruiken en een bommetje maken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven