MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst kijken welk spul goed werkt en in welke dosering, daarna een juiste stack maken, die zal ik zelf wel in capsules stoppen als dat niet te moeilijk is, scheelt een hoop geld.

Heeft iemand hier na gebruik van nootropica lucide dromen en zo ja, welke ingredienten/stack kan je het best hiervoor gebruiken?

nog steeds aan het wachten op mn prami :(

een tracking nummer had handig geweest.

Laatst bewerkt:
van gisteren binnen, net eerste 500mg genomen, ben benieuwd. Binnen uurtje blokken.

Laatst bewerkt:
eeeen ik snap direct waar het manische gedeelte vandaan komt.
Dit spul blaast modafinil en ritalin weg qua concentratie. ADD verdwijnt als sneeuw voor de zon. Op 15 minuten 2 ingewikkelde economische theorema's en hun schematische voorstelling opgeslagen.

Piracetam is al zeker waardeloos tov dit.

Nice, waar gehaald?

intellimeds. 200 capsules van 500mg prami en 100 gram choline bitartate poeder.

Ah pramiracetam. Vind zonde dat ik geld uit gegeven heb aan ani en noopept,. Anyway binnenkort wat prami tabs bestellen.

Damn voor prami betaal je wel de hoofdprijs.

mn post nog eens lezen.

Ik ben op een half uurtje klaargeraakt met mn schema van vandaag :roflol: Ik had er 3 uur voor voorzien.

Ga eens kijken wat het verbeterde effect van alcohol doet.

?

Btw calyptus is ditt samen met piracetam de enige nootropic die je hebt geprobeerd?

?

Btw calyptus is ditt samen met piracetam de enige nootropic die je hebt geprobeerd?

A) je zou normaal met minder drank veel harder dronken worden. Niks van gemerkt, integendeel. Had zo'n beetje een ophef van beide, het manische(gevoel van topfit in de kop, "Mental Overclock" vond ik er een goede naam voor, klaar om vollop in de strijd te gaan :D) van de prami was weg, en het happy benevelde gevoel van drank ook. Verveelde me de t*ring met naar voetbal te kijken.

En B) buiten de andere gangbare nootropics alla ginseng en gingko biloba, enkel piracetam en modafinil.

Piracetam deed niks buiten me pissig doen voelen met schele hoofdpijn.

Modafinil is een topmiddel, al vind ik de effecten gelijkaardig aan pramiracetam. Ik kreeg het voorgeschreven, maar het kost me 140 euro voor 20 dagen.

Prami lijkt me toch iets sterker qua concentratie, en iets minder qua wakefulness en motivatieboost.

Laatst bewerkt:
Oke. Als m'n aniracetam op is ook maar een keertje pramiracetam bestellen dan!

Dit spul blaast modafinil en ritalin weg qua concentratie. ADD verdwijnt als sneeuw voor de zon. Op 15 minuten 2 ingewikkelde economische theorema's en hun schematische voorstelling opgeslagen.

Hoeveel neem je dan, want ik merk er niks van!

Ik heb gisteren Pramiracetam ontvangen van Intellimeds. Gisterenavond eentje genomen van 600MG had totaal geen effect. Daarom heb ik er 1,5 uur geleden 2 genomen en merk nog steeds niks. Beide keren Inositilol & Choline van Source Naturals er bij genomen 800 MG erbij genomen (400MG Inositol en 400mg Choline). Eerste dosis zou je al moeten voelen toch bij Pramiracetam?

Piracetam had bij mij ook niet het gewenste effect werd daar vooral moe van. Ben er sowieso nog nooit eentje tegen gekomen die me echt goed beviel al hield Modafinil me wel wakker :D

Hoeveel neem je dan, want ik merk er niks van!

Ik heb gisteren Pramiracetam ontvangen van Intellimeds. Gisterenavond eentje genomen van 600MG had totaal geen effect. Daarom heb ik er 1,5 uur geleden 2 genomen en merk nog steeds niks. Beide keren Inositilol & Choline van Source Naturals er bij genomen 800 MG erbij genomen (400MG Inositol en 400mg Choline). Eerste dosis zou je al moeten voelen toch bij Pramiracetam?

Piracetam had bij mij ook niet het gewenste effect werd daar vooral moe van. Ben er sowieso nog nooit eentje tegen gekomen die me echt goed beviel al hield Modafinil me wel wakker :D

Volgens mij heeft Calyptus caps van 500mg. Ik neem los poeder van ong. 300mg. Werkt elke keer perfect. Los poeder is ook een stuk goedkoper dan capsules. Piracetam is niet te vergelijken met Pramiracetam.

Soms gaat "less is more" op voor pramiracetam. Probeer wat te spelen met de hoeveelheid van je dosis. Ik merk prami vanaf de eerste dosis idd.

• Topic Starter Topic Starter
Hallo jongens; shop word voorberied ik heb besloten ff te wachten tot ik meer geld heb voor bulksupplys

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 03:46 ----------

Idd; pramiracetam; noopept en nefiracetam zijn enorm sterk en blazen piracetam weg.

Ik ben van plan de 3 binnekort eens samen te stacken; moet wat geven:D.

Pramiracetam onderdrukt emoties wat voor velen terwijl het de productie enorm verhoogt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven