Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
intellimeds. 200 capsules van 500mg prami en 100 gram choline bitartate poeder.
Ik had er 3 uur voor voorzien.mn post nog eens lezen.
Ik ben op een half uurtje klaargeraakt met mn schema van vandaagIk had er 3 uur voor voorzien.
Ga eens kijken wat het verbeterde effect van alcohol doet.
?
Btw calyptus is ditt samen met piracetam de enige nootropic die je hebt geprobeerd?
) van de prami was weg, en het happy benevelde gevoel van drank ook. Verveelde me de t*ring met naar voetbal te kijken.nog steeds aan het wachten op mn prami
een tracking nummer had handig geweest.
Hoelang heb je uiteindelijk gewacht op de levering?
Hoeveel neem je dan, want ik merk er niks van!eeeen ik snap direct waar het manische gedeelte vandaan komt.
Dit spul blaast modafinil en ritalin weg qua concentratie. ADD verdwijnt als sneeuw voor de zon. Op 15 minuten 2 ingewikkelde economische theorema's en hun schematische voorstelling opgeslagen.
Piracetam is al zeker waardeloos tov dit.

Hoeveel neem je dan, want ik merk er niks van!
Ik heb gisteren Pramiracetam ontvangen van Intellimeds. Gisterenavond eentje genomen van 600MG had totaal geen effect. Daarom heb ik er 1,5 uur geleden 2 genomen en merk nog steeds niks. Beide keren Inositilol & Choline van Source Naturals er bij genomen 800 MG erbij genomen (400MG Inositol en 400mg Choline). Eerste dosis zou je al moeten voelen toch bij Pramiracetam?
Piracetam had bij mij ook niet het gewenste effect werd daar vooral moe van. Ben er sowieso nog nooit eentje tegen gekomen die me echt goed beviel al hield Modafinil me wel wakker![]()
eeeen ik snap direct waar het manische gedeelte vandaan komt.
Dit spul blaast modafinil en ritalin weg qua concentratie. ADD verdwijnt als sneeuw voor de zon. Op 15 minuten 2 ingewikkelde economische theorema's en hun schematische voorstelling opgeslagen.
Piracetam is al zeker waardeloos tov dit.
.