XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
je begint wel lekker manisch te worden. Bij zowat elke post vind je jezelf geweldig.

Net zoals die kerel op longuecity. Dus oppassen.

Thats just me dude:D

Ik had een keer last van manie; toen was ik juist niet constant bezig hoe geweldig ik ben maar had ik een hoop bizarre creatieve ideen haha; anyway ik heb gwn een zotte persoonlijkheid.

No. But I found it to be very synergistic with pramiracetam, for sustained clear thoughts, very nice for studying.
(Over de combo met nefiracetam; kan niet anders dan enorm krachtig zijn; wat noopept erbij en je zit wel goed denk ik; alle racetams zijn synergetisch een combo van 3 is optimaal.

om nog even een update te geven, als ik niet goed geslapen heb werkt prami niet, dan maakt het me net pissig zoals pira deed.

Is een beetje hit en mis dus. Soms werkt het prima(anagram btw), soms helemaal niks.

Wat is het trouwens met die nerd op you-tube die belabberde review maakt vaan nootropics terwijl hij achter het stuur zit? Die gozer is al van de kaart als ie poedersuiker ziet volgens mij.
:roflol::roflol:
Eigenlijk ben ik het daar wel mee eens; die zen response voor piracetam is er zwaar over; het is maar flauwe kak; meeste vergelijken het met cafeine zonder jitters en vinden het daarom zo goed. Spul werkte ook voor niemand hier degelijk; dat is ook waarom ik aanraad direct voor de krachtigere varianten aanraad te gaan.

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 11:29 ----------

om nog even een update te geven, als ik niet goed geslapen heb werkt prami niet, dan maakt het me net pissig zoals pira deed.

Is een beetje hit en mis dus. Soms werkt het prima(anagram btw), soms helemaal niks.

Klinkt wel logisch dat je goed geslapen moet hebben bij iets zoals prami; het verhoogt je cognitieve functies wel wat en dan is voldoende rust wel essentieel.

Hoe safe is dit spul? Zou t wel een keer willen proberen :p
(afgezien van die nefiracetam, als die echt giftig is)

nefiracetam is getest op mensen voor posttraumatische apathie en veilig bevonden op 600mg per dag; het is mogenlijk dat mensen het niet metaboliseren als honden (het kan metaboliseren in toxische metabolieten).

De andere nootropics lijken volledig te zijn; zelfs neuroprotectief.

Maar wat is dan bijv het verschil in effect tussen nefiracetam en pramiracetam of bijv een verschil tussen aniracetam en pramiracetam?

En heeft een 16-jarige er geen andere (nadelige) effecten/sides mee tov een volwassene?

Ik ga wss binnen een paar dagen een bulkhoeveelheid aniracetam aankopen indien er genoeg intresse is; mn prijs zal competief zijn; wil alleen weten wie er intresse zal hebben aangezien ik nog niet een breder assortiment kan aanbieden.

Ben er nog niet zeker van; anders wacht ik nog ff tot ik een breder assortiment heb.

Als het helpt met studeren meld ik me wel aan.

Heb zelf meer interesse in pramiracetam dan in aniracetam. Binnenkort wel weer een nieuwe voorraad nodig. Is het niet een idee om een mailinglist op te stellen voor geïnteresseerden?

Methylene blue zou hier nog wat meer geprobeerd moeten worden; bestel de kordon variant van amazon en neem een drop elke 5 uur.
Verhoogt de werking van de mitochondria met 40%

http://www.longecity.org/forum/topic/51802-gpc-choline-uridine-dha/

Hey misschien domme vraag en antwoord ergens gemist in het topic, maar als ik zoek op Methylene blue Kordon op amazon, dan kom ik uit op een soort geneesmiddel voor vissen? Flesjes van 120ml (4oz) voor 3$ enzo. Is dat de juiste? En met een drop elke 5 uur, bedoel je dan een simpel druppeltje van 1 ml ofso en dat 4/5x per dag?

Met het verhogen van de werking van de mitochondria, doel je dan op hetgeen je in een eerdere post had gezet, dat je dan zeg maar veeeel kan eten en je lichaam effectiever met de voedingsstoffen omgaat en je makkelijker droge massa aanzet? ..zou echt vet zijn, helemaal voor paar dollar per maand :-)

Of zit ik nu echt te zwalken? thanks alvast

"Heb zelf meer interesse in pramiracetam dan in aniracetam. Binnenkort wel weer een nieuwe voorraad nodig. Is het niet een idee om een mailinglist op te stellen voor geïnteresseerden?"

En inderdaad een mailinglist zou wel handig zijn om de animo te inventariseren. En jah zoals je al zei, combo van 3 misschien wel het meest effect, dus ffe wachten todat je ani, oxy en prami kan aanbieden. Of een andere combo die jou/anderen beter lijkt.

heb ook effe een vraag. een vriendin van mij is al enkele keren gebuisd op haar praktisch rijexamen enkel en alleen door de zenuwen omdat de examinator erbij zit en ze zich dan niet meer kan concentreren. Zouden nootropics hierbij kunnen helpen en welke zou ze dan best nemen?

Aniracetam zou angstverlagend werken...

Vraag me af wat je nu de beste uit de grote rij is

Oxi's?

Ik heb wel intresse in Aniracetam.
Alleen zou graag willen weten als het wel legaal is om dit te bezitten in belgië?
Ik had dit liggen maar dat hebben ze inbeslag genomen.

+1 interesse in aniracetam

Dus voor de leerprestaties is pramiracetam goed spul, minder zenuwachtig/angstverlaging de aniracetam en de sterke variant van prami is dan nefiracetam of zie ik het nu helemaal fout?

Ik ben aan een artikel bezig waar ik probeer alles zo goed mogenlijk samen te vatten.

In this thread i would like to connect information on how to improve cognition, decission making and other cognitive ability's wich would give an understanding under the dynamics behind, them, what compounds can act synergetically and what would be individual for each own case.
It appears that mind and muscle didnt install the vbulletin modification that paste's choline after the word piracetam, preventing confusion and actually able to know what really goes well with certain compounds and under what conditions.

The firstclass of nootropics i will talk about are substances wich raise acetylcholine, this acts on the nicotinic and muscarinic receptors wich in their turn can recruit dopamine and glutamate.

Increasing acetylcholine can be done by several means, most users start with a choline source, this is the precursor for acetylcholine wich raises its levels and in turn cause the beneficial effects. Its also possible to inhibit the breakdown of acetylcholine wich also raises its levels.
To get an idea on what can be achieved with increasing acetylcholine a study on huperzine a and one on donepezil provide some answers.
Acetylcholine enhancement improves performance, in complex taskts, enhances learning performance and improves memory, they probably work in other area's too i still have to look into that but dislike making conclusions out of rats getting smarter.

Increasing acetylcholine does have the potential to lower mood or cause depresion making individuals think increasing cognition is a trade off for a good mood however there's a pharmacological reason behind it, muscarinic receptors when activated are pro depressive, however study's on lemon balm have showed us that mood can even be improved when improving cognition trough the cholinergic system. Also nicotine improves mood but it is selective for the nicotinic receptors wich arent pro depressive.

Another cholinergic worth mentioning is ALCAR, i cant say it better then chrono from imminst so i will post the link to he's blog here:

Hmm it appears the link to he's blog doesnt work, however heres the thread about it.
Cholinergic Mechanisms of ALCAR - LONGECITY

Ill go further later on, next up is the glutamate system en then dopamine with as last the racetams wich are cholinergic and glutaminergic modulators.

Phosphatidylserine kan hier wel eens een oplossing voor zijn.

Methylene blue zou hier nog wat meer geprobeerd moeten worden; bestel de kordon variant van amazon en neem een drop elke 5 uur.
Verhoogt de werking van de mitochondria met 40%

Daarneest zouden mensen de choline; omega3 en uridine combo moeten uitproberen:
http://www.longecity.org/forum/topic/51802-gpc-choline-uridine-dha/

Hey Medievil,

Wil zeker die methylene blue proberen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Die kordon variant op amazon staat echt bij dat het voor vissen is, is dit dan wel een pure variantt (met name belangrijk ivm hoeveel je moet nemen). een drop per 5 uur uur is iets te vaag voor mij. En je kan het ook gewoon bij de apotheek kopen, lijkt me iets beter niet?

Welke dosis zou jij aanbevelen voor de werking die jij beschrijft (40% mithochondria etc), een paar mg?

Hoor het graag en als jj het (gaat) verkoopt dan haal ik het graag bij jou.

Thanks alvast!

Gr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven