Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Even een vraag voor het gemak (misschien handig voor in de begin post)
Ik zie allemaal verschillende doseringen, stacks en meningen langs komen.
Kan er niet een schema komen waarin de basis staat?
Dus de 'beste' middelen en hun belangrijkste effecten en eventueel een richtlijn in wat voor dosering en of hoevaak het gebruikt mag worden.
Ik begon met lezen op pagina 1 en na paar pagina's over gestapt op de laatste paar. Ik zag dat er wat mensen andere meningen hadden gekregen over producten.
Ik vind het allemaal erg boeiend en wil het graag gebruiken voor een uber concentratie, alleen weet niet waar ik moet beginnen.
Ik ben niet dé expert, maar kan wel proberen jouw vragen grotendeels te beantwoorden.
Een effectieve stack is volgens mij pramiracetam met choline en omega3. Ik gebruik een dosis van 300-400mg pramiracetam en één teaspoon choline. Neem je dosis na een maaltijd.
Als dit bevalt kun je verder kijken en meerdere nootropics gaan stacken. Beter koop je trouwens gewoon poeder een geen capsules. Zo moeilijk is doseren niet en poeder is goedkoper.
Voor het doseren gebruik ik een setje maatschepjes met teaspoonmaten van de blokker. Goedkoop en makkelijk.
wat is het voordeel van deze stack? betere concentratie oid?
Ben ik het niet mee eens. Te duur voor het effect. Aniracetam kan je ook makkelijk nemen.
Ik ben positief over pramiracetam, maar ook aniracetam doet z'n werk goed.
En wat merkte je van beide? en welke dosering nam je?

ik merk eerlijk gezegd niet zo veel van nefiracetam. Ik merk meer van pramiracetam.
ik vind het effect van piracetam als stand alone nog altijd het beste.(kost - efficiëntie)Meningen over dit topic zijn echt verdeeltik vind het effect van piracetam als stand alone nog altijd het beste.(kost - efficiëntie)
Wat merk je dan? Het beste in vergelijking met wat? Wat is je dosering?
Ik merkte niks van piracetam, behalve misschien wat placebo. Daarom wel interessant om te kijken naar jouw ervaringen.