XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pramiracetam, waar halen jullie dit?

Even een vraag voor het gemak (misschien handig voor in de begin post)

Ik zie allemaal verschillende doseringen, stacks en meningen langs komen.
Kan er niet een schema komen waarin de basis staat?
Dus de 'beste' middelen en hun belangrijkste effecten en eventueel een richtlijn in wat voor dosering en of hoevaak het gebruikt mag worden.

Ik begon met lezen op pagina 1 en na paar pagina's over gestapt op de laatste paar. Ik zag dat er wat mensen andere meningen hadden gekregen over producten.

Ik vind het allemaal erg boeiend en wil het graag gebruiken voor een uber concentratie, alleen weet niet waar ik moet beginnen.

Even een vraag voor het gemak (misschien handig voor in de begin post)

Ik zie allemaal verschillende doseringen, stacks en meningen langs komen.
Kan er niet een schema komen waarin de basis staat?
Dus de 'beste' middelen en hun belangrijkste effecten en eventueel een richtlijn in wat voor dosering en of hoevaak het gebruikt mag worden.

Ik begon met lezen op pagina 1 en na paar pagina's over gestapt op de laatste paar. Ik zag dat er wat mensen andere meningen hadden gekregen over producten.

Ik vind het allemaal erg boeiend en wil het graag gebruiken voor een uber concentratie, alleen weet niet waar ik moet beginnen.

Ik ben niet dé expert, maar kan wel proberen jouw vragen grotendeels te beantwoorden.

Een effectieve stack is volgens mij pramiracetam met choline en omega3. Ik gebruik een dosis van 300-400mg pramiracetam en één teaspoon choline. Neem je dosis na een maaltijd.

Als dit bevalt kun je verder kijken en meerdere nootropics gaan stacken. Beter koop je trouwens gewoon poeder een geen capsules. Zo moeilijk is doseren niet en poeder is goedkoper.

Voor het doseren gebruik ik een setje maatschepjes met teaspoonmaten van de blokker. Goedkoop en makkelijk.

Ik ben niet dé expert, maar kan wel proberen jouw vragen grotendeels te beantwoorden.

Een effectieve stack is volgens mij pramiracetam met choline en omega3. Ik gebruik een dosis van 300-400mg pramiracetam en één teaspoon choline. Neem je dosis na een maaltijd.

Als dit bevalt kun je verder kijken en meerdere nootropics gaan stacken. Beter koop je trouwens gewoon poeder een geen capsules. Zo moeilijk is doseren niet en poeder is goedkoper.

Voor het doseren gebruik ik een setje maatschepjes met teaspoonmaten van de blokker. Goedkoop en makkelijk.

wat is het voordeel van deze stack? betere concentratie oid?

wat is het voordeel van deze stack? betere concentratie oid?

Pramiracetam voor rust en concentratie.
Choline wordt vaak aangeraden om erbij te nemen, dit om evt. hoofdpijnen tegen te gaan en de effectiviteit van de racetams te verbeteren. Ik weet niet of het veel toegevoegde waarde heeft, maar 't kost in elk geval geen drol.
Omega 3 is voor de verbeterde opname aangezien pramiracetam fat soluble is. Daarom neem je prami ook na een maaltijd.

Ik voel me altijd heerlijk rustig worden op prami en kan me dan zeer goed concentreren op wat ik dan ook doe.

Beter beginnen met de basis racetam: piracetam.

Ben ik het niet mee eens. Te duur voor het effect. Aniracetam kan je ook makkelijk nemen.

En wat merkte je van beide? en welke dosering nam je?

Een paar posts terug heb ik mijn ervaring met pramiracetam gedeeld, staat nog steeds op deze pagina. ;)

Dosering verschilt vaak per persoon. Ik heb aan 300-400mg al genoeg, maar anderen nemen 500mg of meer. De dosering van aniracetam ligt hoger dan die van pramiracetam. Qua prijs maakt het dan dus niet heel veel uit welke je bestelt.

Aniracetam heb ik overigens niet gebruikt. Ik realiseer me nu dat het in mijn vorige post lijkt alsof ik ervaring met dat product heb, dat is niet zo. Er zijn wel voldoende gebruikerservaringen te vinden op internet.

ik merk eerlijk gezegd niet zo veel van nefiracetam. Ik merk meer van pramiracetam.

ik merk eerlijk gezegd niet zo veel van nefiracetam. Ik merk meer van pramiracetam.

Interessant, nefi heb ik nog niet geprobeerd, maar had ik nog wel eens willen aanschaffen.

Welke dosis gebruik je? Neem je het met choline oid? Hoe lang gebruik je 't nu? Heb je pramiracetam en nefiracetam al gestackt?

Meningen over dit topic zijn echt verdeelt :) ik vind het effect van piracetam als stand alone nog altijd het beste.(kost - efficiëntie)

Wat merk je dan? Het beste in vergelijking met wat? Wat is je dosering?

Ik merkte niks van piracetam, behalve misschien wat placebo. Daarom wel interessant om te kijken naar jouw ervaringen.

Piracetam in combinatie met hyderine is ook een bekende cocktail. Hier merk je een verheldering van in de geest.

Wat merk je dan? Het beste in vergelijking met wat? Wat is je dosering?

Ik merkte niks van piracetam, behalve misschien wat placebo. Daarom wel interessant om te kijken naar jouw ervaringen.

Ik gebruikte er 2.4 gram per dag (ik ben er volgens mij allergisch aan geworden dieper ademhalen: daarom gebruik ik het ook niet meer)

Mooiere kleuren enz meer dan andere racetams.

tot nu toe een week lang oxiracetam gepakt met omega 3. dosis 1gr per dag. Merk er eerlijk gezegt niks van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven