MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
tot nu toe een week lang oxiracetam gepakt met omega 3. dosis 1gr per dag. Merk er eerlijk gezegt niks van...

Probeer wat te variëren met je dosis. Schijnt dat oxi 't meeste effect heeft bij dosissen tussen 1200-2400 mg.

Het valt me op dat de resultaten van nootropics, met name de racetams, per persoon zo verschillend zijn.

Ik gebruikte er 2.4 gram per dag (ik ben er volgens mij allergisch aan geworden dieper ademhalen: daarom gebruik ik het ook niet meer)

Mooiere kleuren enz meer dan andere racetams.

Hoe lang heb je dat gebruikt? Misschien dat ik piracetam nog een extra kans geef. Zo duur is 't niet. Welke andere racetams heb je nog geprobeerd?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Beter beginnen met de basis racetam: piracetam.

nah
Flauwe kak en als het al werkt dan kon je beter al ineens iets beter getest hebben.

Update:
Heb besloten niet klein te beginnen maar aan een businessplan te werken om een lening te proberen te krijgen; indien iemand tips ofzo heeft feel free to pm me.

Kun je later dan gewoon stacken met wat anders.

nah
Flauwe kak en als het al werkt dan kon je beter al ineens iets beter getest hebben.

Update:
Heb besloten niet klein te beginnen maar aan een businessplan te werken om een lening te proberen te krijgen; indien iemand tips ofzo heeft feel free to pm me.

Hey Medievel,

Stoer dat je groot wil aanpakken! kan je meteen een goede service bieden en met je kennis en tips erg gewild denk ik! ffe een vraagje over die MB:

Wil zeker die methylene blue proberen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Die kordon variant op amazon staat echt bij dat het voor vissen is, is dit dan wel een pure variant (met name belangrijk ivm hoeveel je moet nemen). een drop per 5 uur uur is iets te vaag voor mij. En je kan het ook gewoon bij de apotheek kopen, lijkt me iets beter niet?

Welke dosis zou jij aanbevelen voor de werking die jij beschrijft (40% mithochondria etc), 1-3 mg p/d verdeeld over een aantal dosissen (gewoon mengen in flesje met water?)

Hoor het graag en als jj het (gaat) verkoopt dan haal ik het graag bij jou. Kan je het gewoon zonder recept halen bij de apotheek in NL?

En owjah, als je een capsule met 500mg ani neemt en 300mg prami (samen met choline 500 mg en 1,5 gr alcar en cafeine).. hoeveel omega 3 capsulesmoet je dan nemen om het goed op te laten nemen. Ik neem er nu 4, en drink het met water. Wel op lege maag in de ochtend, goed genoeg voor goede opname?

Many Thanks alvast!

Gr

Ik ga btw lekker op een mix van 0.5 gram Piracetam en 0,5 gram choline.
vanmiddag om 13uur genomen, om 17uur de zelfde dosis. me ogen voelen wel een beetje alsof ik al 12 uur lang in Jantjes verjaardag sta, maar ik ram non stop gefocused door aan me scriptie terwijl ik old skool bangers(zie onderaan)http://www.youtube.com/watch?v=MkpR5XzMY-Y door me speakers ram, en op de achtergrond al een uur die t*ring herdershond van de buren loopt te blaffen in de tuin!

http://www.youtube.com/watch?v=MkpR5XzMY-Y

^^ Ik antwoord later nog.

2 dagen terug aniracetam gestart neem het samen met 600mg nac wat een schitterend supplement is om je gezondheid te ondersteunen.

Ani werkt schitterend om de anti adhd effecten van stims te ondersteunen ook merk ik de sterke anti angst effecten (heb een lichte vorm van social angst wat stims grotendeels weghalen; althans meer sociale anhedonie waardoor ik me soms ongemakkelijk voel; ani helpt hier ook enorm mee).

50 gram nefi (sterkse nootropic) voor 75 dollar+39 dollar verzendkosten naar nederland= 114 dollar/ 88 euro

88/5= 17.6 euro per 10 gram!!

[Link niet meer beschikbaar]

10 gram nefiracetam 29.99 pond+ 7 pond verzendkosten= 37 pond/46.06 euro.

http://intellimeds.co.uk/productdetails.asp?ID=523&CategoryID=

Is dit legit? En van dezelfde kwaliteit als intellimeds? Over die van intellimeds ben ik zeer te spreken.

Glutamine is trouwens aangeraden te stacken met racetams; even belangrijk als een choline bron en visolie; glutamine werkt meestal ook tegen irritatie veroorzaakt door de racetams.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:50 ----------

50 gram nefi (sterkse nootropic) voor 75 dollar+39 dollar verzendkosten naar nederland= 114 dollar/ 88 euro

88/5= 17.6 euro per 10 gram!!

[Link niet meer beschikbaar]

10 gram nefiracetam 29.99 pond+ 7 pond verzendkosten= 37 pond/46.06 euro.

http://intellimeds.co.uk/productdetails.asp?ID=523&CategoryID=

Is dit legit? En van dezelfde kwaliteit als intellimeds? Over die van intellimeds ben ik zeer te spreken.
Ik weet niet hoe ze vergelijken maar ktbotanicals is zeker legit.

^^ Ik antwoord later nog.

2 dagen terug aniracetam gestart neem het samen met 600mg nac wat een schitterend supplement is om je gezondheid te ondersteunen.

Ani werkt schitterend om de anti adhd effecten van stims te ondersteunen ook merk ik de sterke anti angst effecten (heb een lichte vorm van social angst wat stims grotendeels weghalen; althans meer sociale anhedonie waardoor ik me soms ongemakkelijk voel; ani helpt hier ook enorm mee).

Wat toevallig dat jij nu ook net post nu ik post! Neem al een paar maanden aniracetam op dagelijkse basis, exacte hoeveelheid weet ik niet. Maar toch wel 2-3 gram per dag. Gouden combi met ADD/ADHD inderdaad!

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:52 ----------

Glutamine is trouwens aangeraden te stacken met racetams; even belangrijk als een choline bron en visolie; glutamine werkt meestal ook tegen irritatie veroorzaakt door de racetams.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 18:50 ----------

Ik weet niet hoe ze vergelijken maar ktbotanicals is zeker legit.

Ah nice! Denk dat ik maar ga bestellen, kijken hoe het bevalt. Ik slik trouwens geen choline supplement erbij, nooit gedaan ook. Wel 6+ gram visolie per dag. Heb ook nooit hoofdpijn gehad of iets dergelijks. Is de verhoging in potentie van een choline supplement noemenswaardig als je geen fysieke ongemakken er van ondervind?

Dat je choline zou moet nemen om hoofdpijn te voorkomen is flauwe onzin; het is gwn een goed supplement om de werking te versterken aangezien de racetams hoofdzakelijk op acetylcholine en glutamaat inwerken (daarom ook glutamine).

Idd man ben ervan verbaasd vind het beter dan nefi; de ani nefi stack zou trouwens enorm intressant zijn binnekort eens testen:D.

Ken mn dosis ook niet echt; heb de grootste capsules dat je kan bestellen en vulde gwn het korte uiteinde en neem dit 4 keer per dag (4 keer per dag is het beste van wat ik gelezen heb over de halfwaarde (zelf actief en een metaboliet)).

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:03 ----------

Het valt me op dat de resultaten van nootropics, met name de racetams, per persoon zo verschillend zijn.

De racetams kan je eigenlijk in 2 groepen delen; velen vinden piracetam/oxiracetam/pramiracetam super terwijl anderen goede resultaten hebben met de aniracetam/nefiracetam groep en niet zo met de andere kant.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:09 ----------

Jorin versterkt ani de werking van amp veel voor jouw? hier in de uk kan ik nix voorgeschreven krijgen dus neem ik maar MPA tijdelijk; normaal werkt het 3 uur ofzo het werkt nu al 6 uur:roflol:.
Ik verwachte wel dat het stims versterkt maar niet zo veel.

Het versterkt het echt enorm. Weet niet precies hoeveel of hoe lang, maar heb echt een stuk minder dex nodig om een hele dag te studeren. Normaal gesproken wist ik het altijd zo te timen dat ik nog normaal kon slapen, afgelopen tentamen periode in combinatie met aniracetam lukte dat niet echt haha. Redelijk wat dagen niet geslapen.

Crazy shit; voel nog altijd die dosis mpa wat ik tussen 1 of 2 in de namiddag nam :roflol: topspul.

wat is mpa?

Trouwens Medievil, ik was eens wat research aan het doen naar dexamph en de cortisol die bij inname ineens skyhigh zou worden. Dit is in combinatie met sport natuurlijk gewoonweg k*t. Nu las ik dan ook weer dat de neutropics cortisol tegengaan. Hoe denk jij daarover.

Een legale amphetamine analoog methiopropamine.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:36 ----------

Trouwens Medievil, ik was eens wat research aan het doen naar dexamph en de cortisol die bij inname ineens skyhigh zou worden. Dit is in combinatie met sport natuurlijk gewoonweg k*t. Nu las ik dan ook weer dat de neutropics cortisol tegengaan. Hoe denk jij daarover.

Weet er niet zo veel van; een nootropic die erg goed zou zijn om cortisol laag te houden is 7 keto dhea maar geen idee of het tegen de cortisolverhoging van amp werkt (wat imo niet zo'n probleem is met therapeutische doseringen).

Studeer nu toevallig op de combi ani+dex+nefi. Examens komen er weer aan. Normaal gesproken blijft nefi lekker in de kast.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:47 ----------

Een legale amphetamine analoog methiopropamine.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 19:36 ----------

Weet er niet zo veel van; een nootropic die erg goed zou zijn om cortisol laag te houden is 7 keto dhea maar geen idee of het tegen de cortisolverhoging van amp werkt (wat imo niet zo'n probleem is met therapeutische doseringen).

Hmm ok, thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven