XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem onder mijn bookmarks gezet. Wat houd je tegen om nefi te halen btw? En inderdaad het reageert allemaal erg lekker op elkaar!
Mocht de prijs te hoog zijn of de hoeveelheid te groot, wil ik best van je afnemen man. Stel je koopt 100gr nefi via die site voor 110 dollar,wil ik best 50-60 gram van je overnemen.

Jammer dat ik nu echt niet de funds heb om je te steunen in je webwinkel trouwens man.

Heb echt mn geld nodig voor andere dingen momenteel zal voor een andere keer zijn. Webwinkel zal ik een lening voor nodig hebben zie alleen tegen dat businessplan op.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:02 ----------

Ik neem ook nac aangezien het theoretisch tolerantie tegen stims kan tegen houden.

Heb echt mn geld nodig voor andere dingen momenteel zal voor een andere keer zijn. Webwinkel zal ik een lening voor nodig hebben zie alleen tegen dat businessplan op.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 20:02 ----------

Ik neem ook nac aangezien het theoretisch tolerantie tegen stims kan tegen houden.

Hmm jij neemt die stim dus echt dagelijks? Ik hou express 1-2 dagen amp vrij, zodat ik er nooit helemaal aan wen. In mijn tentamenperiode van 2 weken 50-60 mg dex gemiddeld per dag bouw ik echt een tolerantie op. Die bouw ik daarna af door een week niks te nemen.

memantine inderdaad, stond op het punt om te bestellen toen. Maar iets stond me tegen, weet niet precies meer wat. Zal de levertijd wel zijn geweest. Ik wil sowieso dex ook niet stipt elke dag nemen. Kan makkelijk zonder, alleen als ik het zwaar heb op het werk zaterdag ochtend om 7 uur helpt het me de dag wel door en op feestjes is het ook wel fijn. Maar door de weeks zoveel mogelijk beperken, tenzij ik op school goed moet opletten. Maar daar helpt aniracetam op zichzelf al heel goed voor.

Dex heb ik meer nodig als zetje in de rug om ECHT iets te gaan DOEN. Je krijgt er zin in om wat te gaan doen, om wat af te maken. Dat heb ik met aniracetam op zichzelf niet.

Kan langst geen kanten focussen zonder stims en maak mn vriendin zot :roflol: idd voor motivatie en dingen te doen zijn ze idaal.

Hmm aangezien die caps zo teringduur zijn maar wel handig, is er iemand die een degelijke goedkope capsuleermachine weet?

Hmm aangezien die caps zo teringduur zijn maar wel handig, is er iemand die een degelijke goedkope capsuleermachine weet?

Ik maak zelf geen gebruik van capsules. Ik gebruik vloeitjes en maa er bommetjes van. Net zo makkelijk, misschien nog wel makkelijker.

Vul mn capsules gwn vlak voor ik mn shit neem.

Maak je inbox is leeg jorin

Piracetam in combinatie met hyderine is ook een bekende cocktail. Hier merk je een verheldering van in de geest.

Hydergine heb ik thuis nog ligge; kan je in belgie zo in de apotheek halen maar het is vrij prijzig; ik merkte er niet veel van maar probeerd het niet lang genoeg; zal het binnekort wel terug bij mn sups stacken.

Vul mn capsules gwn vlak voor ik mn shit neem.

Maak je inbox is leeg jorin

Haha godver, wacht even. 2 minuutjes.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 22:39 ----------

Done!

En mocht je net beginnen met aniracetam dan merk je verschillen echt erg goed. Althans dat had ik. Na het een tijd te gebruiken merk ik ze minder op, omdat ik er gewend aan ben geraakt.

Merkte jack shit van aniracetem of noopept.

Hoe gedoseerd? Wel voldoende gepakt? Kan zijn dat aniracetam niks voor jou doet, maar je meer gebaat bent bij een andere uit de racetam reeks. Hebben wel meer mensen, is een kwestie van proberen.

Indien er iemand met nootropics zit die niet werken; voel je vrij ze mij op te sturen; heb geen geld en kan er wat mee; zie het als dank voor de hulp:D

Merkte tijdje terug trouwens dat piracetam samen met lecithine; glutamine en visolie wel degelijk werkte maar dat duurde weken ofzo; het effect was vergelijkbaar met aniracetam maar dan minder sterk; zat paar dagen later wel zonder.

Het kan dus weken duren voor een racetam werkt; ook moet piracetam hooggedoseerd worden; 10 gram per dag is aangeraden.
Wat nog stukken beter is om de racetams te versterken dan glutamine is l glutamic acid (solgar verkoopt het) lijkt piracetam te laten werken voor degene die er niets van voelen.

Hey Medievil,

weet niet of bovenstaande reactie op mijn post was maar had nog een vraag over MB:

Wil zeker die methylene blue proberen, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Die kordon variant op amazon staat echt bij dat het voor vissen is, is dit dan wel een pure variant (met name belangrijk ivm hoeveel je moet nemen). een drop per 5 uur uur is iets te vaag voor mij. En je kan het ook gewoon bij de apotheek kopen, lijkt me iets beter niet?

Welke dosis zou jij aanbevelen voor de werking die jij beschrijft (40% mithochondria etc), 1-3 mg p/d verdeeld over een aantal dosissen (gewoon mengen in flesje met water?)

Hoor het graag en als jj het (gaat) verkoopt dan haal ik het graag bij jou. Kan je het gewoon zonder recept halen bij de apotheek in NL?

En owjah, als je een capsule met 500mg ani neemt en 300mg prami (samen met choline 500 mg en 1,5 gr alcar en cafeine).. hoeveel omega 3 capsulesmoet je dan nemen om het goed op te laten nemen. Ik neem er nu 4, en drink het met water. Wel op lege maag in de ochtend, goed genoeg voor goede opname?

Many Thanks alvast!

Gr

Merkte tijdje terug trouwens dat piracetam samen met lecithine; glutamine en visolie wel degelijk werkte maar dat duurde weken ofzo; het effect was vergelijkbaar met aniracetam maar dan minder sterk; zat paar dagen later wel zonder.

Het kan dus weken duren voor een racetam werkt; ook moet piracetam hooggedoseerd worden; 10 gram per dag is aangeraden.
Wat nog stukken beter is om de racetams te versterken dan glutamine is l glutamic acid (solgar verkoopt het) lijkt piracetam te laten werken voor degene die er niets van voelen.

Medievil, inbox is leeg en verwacht nog een pm van je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven