XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag MeDieVil, ik heb volgendeweek examens en heb nogal moeite met concentreren enzo,
nu had ik graag geweten of jij me niet wat pramiracetam kon verkopen? graag rond de 20-30 gram alsjeblieft.

Sorry ik heb niet de tijd om alles door te lezen, maar ik wil graag piracetam proberen samen met choline bitartrate.
Ik heb een nederlandse website piracetam punt nl gevonden, iemand ervaring met deze website??

alvast bedankt!

Prima site/levering.

Ani werkt schitterend om de anti adhd effecten van stims te ondersteunen ook merk ik de sterke anti angst effecten (heb een lichte vorm van social angst wat stims grotendeels weghalen; althans meer sociale anhedonie waardoor ik me soms ongemakkelijk voel; ani helpt hier ook enorm mee).

Zouden nootropics op zich zelf niet een vervanging voor adhd medicatie kunnen zijn?

@ medievil.

wat doet pramiracetam met schizofrenie/typie?

Ik heb er een pak minder last van on(echt vervanging van risperdal), maar als ik 1 dag off ga is het net of ik in een keta trip zit en komen alle symptomen dubbel zo hard terug.

Zouden nootropics op zich zelf niet een vervanging voor adhd medicatie kunnen zijn?

voor ADD helpt het beetje, maar in de verste verte niet zoals methylphenidaat.

Eerste dag bij mij wel maar dat was placebo, want ik kon het niet meer herproduceren.

Laatst bewerkt:
Na een dag of tien mn intelli-meds binnen; oxi prami en noopept.
kwaliteit is prima.
Hoewel ik nog niet helder heb hoe ik noopept kan doseren (mixen met alcohol? of is het dan niet meer mogelijk om het onder de tong te laten opnemen?).

Wat me wel opviel; had 500mg prami caps besteld, en kom per cap hooguit op 0,3 prami. Heb ze gemaild hierover, ben benieuwd, word wel erg duur dan zo.

voor ADD helpt het beetje, maar in de verste verte niet zoals methylphenidaat.

Eerste dag bij mij wel maar dat was placebo, want ik kon het niet meer herproduceren.

Voor mijn geen amfetamine achtige stoffen meer. Zorgt bij mij voor blessures (overbelaste pezen) en ken heel wat mensen die dergelijke medicijnen veelvuldig hebben gebruikt vanaf hun jeugd en nu op hun 30e/40e bij de neuroloog lopen met allerlei vage klachten.

Het werkt wel goed, dat moet ik toegeven, al vind ik de voordelen na langdurig gebruik zeker niet opwegen tegen de nadelen (bij mij dan).

Chemisch kent men vier grote groepen, die als drugs of als psychotica de neuronen van het zenuwstelsel verwoesten.

De stoffen zelf in de groepen, weten vanzelfsprekend niet, of ze nu als een verboden drug of als een levensreddend medicijn worden gebruikt.
Hun gebruik hangt vooral af van de perceptie die de maatschappij eraan wil geven en wie er welk geld wil aan verdienen, misdaad-geld of medisch-geld.

Deze groepen (indolen, cannabinoïden, piperidilbenzylaatesters, phenylalkylamines) zijn psychotica omdat ze dosis per dosis neuronen verwoesten.
Indolen: LSD, melatonine, circadianes.
Cannabinoiden: zijn bekend.
Piperidilbenzylaatesters: cocaïne, methylphenidaat (Rilatine, Concerta) trazodone, varenicline (Champix).
Phenylalkylamines: waarbij: Phenylmethylamine → Ketalar.
Phenylethylamines: → dexamfetamine, Desoxyn, Wellbutrin, Zyban, Pervitin, methamfetamine,Aderall.
Phenylpropylamines → Prozac, Strattera en de meeste andere SSRI's.
Phenylbutylamine → Silomat (intussen verboden).
Het verwoesten komt tot stand doordat deze giftige materies over eenzelfde basisenergiepatroon beschikken als de neurotransmitters die de aanvoer van energie bezorgen in het systeem van de elektrische prikkeloverdachten.
Receptoren immers in de celwanden zijn minder selectief dan de vesikels in de cel zelf, die de natuurlijke energiecomponenten gescheiden houden van de fysiologische vloeistof in de cel.
Vandaar dat vreemde energiepatronen, eens terechtgekomen in de cel, geen plaats terugvinden in een beschermende vesikel, waardoor het magnetisch veld van die energiecomponent de fysiologie van de cel gaat kapotmaken en daarmee de cel verwoest.

Daardoor verandert de werking van het zenuwstelsel: controleverlies over gedrag (psychotisch gedrag), zelfmoord, veranderde perceptie op de realiteit (antidepressief, maar ook nieuwe depressies), tics, hallucinaties, stemmen horen, wanen,agressie.
Het ontstane psychotisch gedrag door het controleverlies, corrigeert men medisch met de gekende antipsychotica (neuroleptica).
Omdat het zenuwstelsel het gevaar aanvoelt reageert het met een gevarenreflex (fight or flight, of de doping-kick), en met het vormen van antilichamen om de aanvallers proberen te neutraliseren.
Op het patroon van die antilichamen kan immunochemisch getest worden met bijvoorbeeld de speekseltest.
De gevarenreflex doet de bloedvaten dichtklappen.
Vandaar dat chronisch gebruik, en het chronisch dichtklappen van de bloedvaten ervoor zorgt dat:
1) (op het hart) een pulmonaire hypertensie ontstaat, waaraan men meestal plots doodvalt (en dus geen aangeboren hartziekte is). (Cardiologencongres Venetië 2003)
2) (in de hersenen) de diepere hersencellen, die het geheugen onderhouden, via de al zeer fijne bloedvaatjes, die dus dichtklappen, geen zuurstof meer krijgen om te overleven, en ervoor zorgen dat zij de mysterieuze amyloidplakken gaan vormen, waarvan men nu al weet dat die Alzheimer veroorzaken.

http://www.haesbrouck.be/

Iemand een guide voor Pira/Ani/Oxi/ALCAR/Choline? Op bodybuilding.com stond er eentje maar is gedelete en poster is gebanned rofl.

Ik had het in een ander thread al gepost maar zie hem er hier onder het kopje suppliers ook niet bij staan: [Link niet meer beschikbaar]
http://www.denkbeter.nl

Hoe doen die nederlandse aanbeiders, zoals piracetam.nl en denkbeter.nl dat? De racetams zijn hier toch prescription only? Krijgen ze daar geen problemen met justitie mee?

En is het de bedoeling die dingen dagelijks te nemen of enkel voor een blokbeurt ofsoiets?

Pffft, vergeet ik de vraag die ik eigenlijk had :)

Heeft er iemand ervaring met GABA, en dan met name de spier ontspannende eigenschappen?

@Cools, thanks, maar ik zie in die artikelen niets terug over spier-ontpannende eigenschappen van GABA? Het gaat voornamelijk over HGH, Serotonine, Dopamine e.d.

Gaba werkt goed, alleen als je het regelmatig neemt en dan er ineens mee stopt krijg je wel ontwenningsverschijnselen.

kheb nog een zak piracetam liggen, iemand interesse?

@Cools, thanks, maar ik zie in die artikelen niets terug over spier-ontpannende eigenschappen van GABA? Het gaat voornamelijk over HGH, Serotonine, Dopamine e.d.

Gaba brengt de hersenen tot rust. Dat is het doel ervan. Het heeft een tegengestelde werking van activators van hersenactiviteit. Effect op de spieren is de vraag.

Dat GABA de hersenen tot rust bracht wist ik al. Dat lees je in bijna elke nootropics uitleg volgens mij :) Dat het de spierspanning kan verminderen was voor mij ook nieuw.

Ik las op een gegeven moment ergens iets over GABA en 'muscle tone'. Ik wist niet wat dat betekende en heb dat door Google translator gehaald. Dat vertaalde als 'spierspanning' en laat dat nou net mijn probleem zijn... Een google search op 'GABA muscle tone' leverde opeens meer resultaten op.

Ik ben gediagnosticeerd met 'zeer mogelijk ADD' en heb mijn hele leven al last van extreem hoge spierspanning. Al weet ik pas sinds kort dat die spierspanning niet normaal is. Waar die spanning vandaan komt is me een raadsel. Er waren geen noemenswaardige gebeurtenissen in mijn jeugd die dit kunnen verklaren, en de huisarts, verschillende fysio's en neuroloog zijn ook baffled door wat ze bij mij zien.

Ontspanning d.m.v. brainwave entrainment en acupunctuur (= nog meer ontspanning) hebben er wel voor gezorgd dat het rustiger werd in mijn hoofd en de spierspanning iets minder werd, maar het is nog steeds niet je van het. Het helpt, maar op dit tempo ben ik er in ieder geval niet in afzienbare tijd vanaf. (For the record, de ADD symptomen zijn wel zo goed als verdwenen)

Binnenkort naar een academsich ziekenhuis voor o.a. stofwisseling onderzoek en dan wil ik wel mee kunnen praten, of in ieder geval weten waar ze het over hebben :)

Edit: overigens heb ik ondanks de spierspanning geen moeite om spiermassa aan te zetten. Dat is ook niet zo gek, want de spiermassa die niet onder spanning staat, ik schat zo'n 30%, moet al het werk doen :) Als ik echt wil, groei ik als kool. Ik train nu bewust met lichte gewichten en lange sets om de groei te beperken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven