Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aniracetam brengt de hersenen toch ook tot rust? Dan zou dat betekenen dat het ook niet geschikt is om te studeren..
Waar woon je, hoeveel gram en wat wil je ervoor vangen.kheb nog een zak piracetam liggen, iemand interesse?
Kan je dit gewoon dagelijks gebruiken zonder problemen? Klinkt bijna te mooi om waar te zijn als je het mij vraagt.
Ben toch wel geinteresseerd. Heb nu Pfeiffer en kan me vaak heel slecht concentreren een soort ''brain fog" zwaar irritant. Welke nootropic kun je gewoon year round pakken zonder dat je de boel opfokt?
Wanneer je een nootropic als aniracetam of oxiracetam pakt zou die in principe kunnen blijven gebruiken, wel is het aan te raden om zoals bij creatine een periode op en een periode af aan te houden om gewenning te voorkomen.
Sulbutiamine is bijvoorbeeld een nootropic die je zeker niet constant kunt gebruiken. Deze werkt op de dopamine levels in de hersenen en zorgt er na lang gebruik voor dat je uitgebrand raakt.

Bron? Bij ratten:Wanneer je een nootropic als aniracetam of oxiracetam pakt zou die in principe kunnen blijven gebruiken, wel is het aan te raden om zoals bij creatine een periode op en een periode af aan te houden om gewenning te voorkomen.
Sulbutiamine is bijvoorbeeld een nootropic die je zeker niet constant kunt gebruiken. Deze werkt op de dopamine levels in de hersenen en zorgt er na lang gebruik voor dat je uitgebrand raakt.
Bedoel je dit?Chronic treatment of rats by sulbutiamine induced no change in density of N-methyl-D-aspartate (NMDA) and (+/-)-alpha-amino-3-hydroxy-5-methylisoxazole-4-propionic acid receptors in the cingular cortex, but a significant decrease of the kainate binding sites, as measured by quantitative autoradiography. In the same treated animals, an increase of D1 dopaminergic (DA) binding sites was measured both in the prefrontal and the cingular cortex, while no modification of the D2 binding sites was detected.
Here is the information I came up on Sulbutiamine. References are numbered.
Sulbutiamine (1) AKA (thiamine disulfide, Aneurin DBE ) and pretty much most of the “thiamine analogues” out there in my opinion are fairly dangerous to the user if they do not know what they are doing to themselves. The reason this stuff has so much “kick” when taken in products is because it manipulates the neurotransmitter dopamine in an identical pathway to cocaine ingestion. Unlike amphetamines and other “uppers”, such as ephedrine, the thiamine analogues REDUCE the body’s ability to produce dopamine, trap dopamine in the area of the brain called the synapse, and almost stop the function of dopamine transporters called DATs just like cocaine. (1,2,3,4,6)
Here’s why this is addictive in a nutshell and based off of my research and it’s similarities to cocaine. (8) Dopamine is the body’s feel good neurotransmitter. When thiamine analogues are ingested dopamine transporters are disabled. Dopamine transporters take dopamine out of the synapse (and area in the brain that processes neurotransmitters) so that the receptors in the synapse are not overloaded with too much dopamine at once. If there is too much of an overload at once then a stimulatory affect occurs along with appetite suppression, euphoria, etc. The problem here is that the dopamine transporters are literally shut down and the body keeps pumping the rest of its dopamine in the synapse making your neurons go FREAKIN NUTS, with no way to get out. You can maintain a good effect for about 3 or 4 days blocking DAT. Then, the come down occurs. Finally the body will bounce back in a couple of days and increase DAT and start pulling that dopamine out of the synapse all the while desensitizing the body to dopamine for being trapped in the synapse for so long. Then you have reduced dopamine output, desensitized dopamine receptors in the synapse, and lowered DAT levels. All those levels reduced are the equivalent to depression, lethargy, emotionless state, etc. This is the addiction mechanism that people are experiencing, not to mention one interesting case of a guy coping well with his bipolar disorder then completely disregarding this therapy after taking thiamine analogues. (7)
Here’s where this product gets more dangerous. If taken with a very widely prescribed SSRI like Zoloft (sertaline HCL) a person could literally render themselves clinically insane for a real good couple of hours. Mind you people do not just publically go out of their way to claim that they take antidepressants. Zoloft and other SSRI antidepressants like it FORCE a HUGE dopamine release in the body to curb depression in individuals. Now put two and two together here. You take one drug that forces a high release of dopamine, then the next product traps that forced release of dopamine in the synapse where it cannot be removed because the DAT (dopamine transporters) are almost disabled. Two words for that individual: temporary psychosis. I would not want to be on the business end of that kind of withdrawal.
The other aspect I do not like about this fat burner is that its ability to suppress appetite causes most to eat well below their caloric intake per day and disrupts the mini meal process. Most traditional dieters are terrible when it comes to eating properly without getting too busy at work, life, etc. To cut properly a person needs to eat within negative 500-1000 calories per day with high protein, glutamine, and efa intake. Any more calories than that is just a prayer for a pro-catabolic environment to burn muscle for energy. I’m personally bothered when I hear about the girl who likes it because she only needs to eat one time a day or the guy who says the same thing for that matter as it contradicts core aspects of dieting to reduce catabolism a.k.a. the body using muscle for energy.
The reality of the product in my opinion is along the lines of pro hormones. Some people feel the side effects while others suffer minimal headaches if none at all. I think due to a high number of people on the net giving the same feedback of depression, lethargy, motivational issues, it sounds exactly like a person riding high on cocaine for days then needing almost a week off to function like normal.
If you know a person who has ingested a product like this I would recommend taking L-Glutamine, L-Tyrosine, L-Phenylalanine, 5-HTP, L-DOPA, and a multivitamin, to jump start the body’s ability to produce dopamine in adequate quantities once again.
1. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10996447 (Sulbutiamine, Reduces Dopamine output, Increases D1 receptor from use, lower DAT)
2. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...ubmed_ResultsP anel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum (Reduction of DAT and storing dopamine in synapse is stimulation of cocaine)
3. [Link niet meer beschikbaar] (Cocaine Use Increase in D1 Receptor)
4. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8156390 (D1,D2 increase in cocaine use, Lower DAT)
5. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...?dopt=Abstract (Reduced dopamine levels creates early Parkinsons Type Syndrome)
6. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...ubmed_ResultsP anel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum (Rats good source for testing of human dopamine neurotransmitter conditions )
7. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/1...ubmed_ResultsP anel.Pubmed_DefaultReportPanel.Pubmed_RVDocSum (Bipolar patient had developed high tolerance to sulbutimine and intake of compound lead to increase mental instability)
8. http://www.utexas.edu/research/asrec/dopamine.html (General Document to understand the addiction physiological process)
Hoe kom je bij pharmaceutical grade Nootropics.
De nootropics zullen wel uit China komen? Daar zeggen ze altijd dat het getest is maar als je het zelf niet onafhankelijk laat testen zijn het maar woorden...
Het omgekeerde zou eens waar moeten zijnAls je het niet vertrouwd dwingd niemand je om te bestellen... Dat neemt niet weg dat er een kern van waarheid in zit, maar zocht een goede bewoording.

Beter? Ik zocht een goede bewoording. Ik heb de COA's in bezit maar niet zelf opnieuw gestest.

Het omgekeerde zou eens waar moeten zijn
@Sulbutiamine
Het kan zo zijn, jammer dat de tekst maar een bron gegeven heeft over sulbutiamine en die ik al gepost heb ervoor. (studie op ratten)
---------- Post toegevoegd Thu 31 May 2012 om 18:50 ----------
Ik ben geen regelnazi![]()
Maar geen probleem, alle tips zijn welkom.

Ik heb alleen nog maar aniracetam geprobeerd en het zorgde ervoor dat ik minder last had van heel veel gedachten (fijn dus). Heb dit jaar niet gestudeerd dus kan niet zeggen of het helpt met studeren. In september wel weer studeren en vroeg me af wat nou echt lekker werkt om te studeren? Goede stack bijvoorbeeld..
Wat bedoel minder last van gedachten? Interessant! Meer focus, minder nutteloze negatieve gedachten? Of wat moet ik er onder begrijpen?
Bijwerking van aniracetam kan diarree zijn. Het is niet duidelijk ofdat choline bij een racetam moet, maar omdat het toch niet veel kost waarom niet. Op mijn verpakking choline stond er 1000mg per dag.Ik zit nu een paar dagen aan de aniracetam en begonnen met 3x 500mg op dag 1 en 3x 750mg op dag 2.
Dag 1 & 2 gingen prima. Ik voelde me ok, iets helderder in m'n hoofd en relaxter/vrolijker dan normaal. Ik heb nog niet het idee dat m'n cognitieve functies verbeteren, maar daar is het waarschijnlijk nog te vroeg voor. Wel merk ik dat nog steeds een kop als een vergiet heb, ik vergeet vanalles
Gisteren 2x:
1000mg aniracetam
1000mg choline bitartate
2x 1000mg fish oil (van powersupplements)
Ik kreeg hoofdpijn en raar gevoel in m'n kaken aan het eind van de ochtend. Nadat ik had gegeten ging de hoofdpijn weg, maar kwam kort daarna weer terug. Toen de tweede dosis genomen en toen ging het weer ok. Eind van de middag weer hetzelfde gevoel in m'n kaken en hoofdpijn. In de trein nog maar een choline bitartrate genomen en het was weer weg.
Misschien wel of niet gerelateerd, maar vanmorgen had ik diarree.
Vandaag om 6 uur ingenomen :
1500mg aniracetam
1500mg choline bitartate
2x 1000mg fish oil
Rond 9u weer lichte hoofdpijn en raar gevoel in m'n kaken. Weer 2x 500mg choline bitartate genomen en het trok weer weg.
Het is me ook nog niet helemaal duidelijk hoeveel choline bitartate je nou mag nemen op een dag. Meestal staat er 'max 3500 mg Choline per day', maar er zijn verschillende soorten Choline met verschillende eigenschappen.... Goyaface zegt in z'n piracetam attack dose video dat je piracetam/choline bitartate verhouding 1:2 moet zijn. Dus 1 gram piracetam is 2 gram CB. Bij 2x 2 gram piracetam is dat dus 8 gram CB per dag. Dat is aanzienlijk meer dan 3500mg![]()
Hoeveel kan ik nou nemen zonder fishy te gaan ruiken![]()
Voor mijn geen amfetamine achtige stoffen meer. Zorgt bij mij voor blessures (overbelaste pezen) en ken heel wat mensen die dergelijke medicijnen veelvuldig hebben gebruikt vanaf hun jeugd en nu op hun 30e/40e bij de neuroloog lopen met allerlei vage klachten.
Het werkt wel goed, dat moet ik toegeven, al vind ik de voordelen na langdurig gebruik zeker niet opwegen tegen de nadelen (bij mij dan).
http://www.haesbrouck.be/
Chemisch kent men vier grote groepen, die als drugs of als psychotica de neuronen van het zenuwstelsel verwoesten.
De stoffen zelf in de groepen, weten vanzelfsprekend niet, of ze nu als een verboden drug of als een levensreddend medicijn worden gebruikt.
Hun gebruik hangt vooral af van de perceptie die de maatschappij eraan wil geven en wie er welk geld wil aan verdienen, misdaad-geld of medisch-geld.
Deze groepen (indolen, cannabinoïden, piperidilbenzylaatesters, phenylalkylamines) zijn psychotica omdat ze dosis per dosis neuronen verwoesten.
Indolen: LSD, melatonine, circadianes.
Cannabinoiden: zijn bekend.
Piperidilbenzylaatesters: cocaïne, methylphenidaat (Rilatine, Concerta) trazodone, varenicline (Champix).
Phenylalkylamines: waarbij: Phenylmethylamine → Ketalar.
Phenylethylamines: → dexamfetamine, Desoxyn, Wellbutrin, Zyban, Pervitin, methamfetamine,Aderall.
Phenylpropylamines → Prozac, Strattera en de meeste andere SSRI's.
Phenylbutylamine → Silomat (intussen verboden).
Het verwoesten komt tot stand doordat deze giftige materies over eenzelfde basisenergiepatroon beschikken als de neurotransmitters die de aanvoer van energie bezorgen in het systeem van de elektrische prikkeloverdachten.
Receptoren immers in de celwanden zijn minder selectief dan de vesikels in de cel zelf, die de natuurlijke energiecomponenten gescheiden houden van de fysiologische vloeistof in de cel.
Vandaar dat vreemde energiepatronen, eens terechtgekomen in de cel, geen plaats terugvinden in een beschermende vesikel, waardoor het magnetisch veld van die energiecomponent de fysiologie van de cel gaat kapotmaken en daarmee de cel verwoest.
Daardoor verandert de werking van het zenuwstelsel: controleverlies over gedrag (psychotisch gedrag), zelfmoord, veranderde perceptie op de realiteit (antidepressief, maar ook nieuwe depressies), tics, hallucinaties, stemmen horen, wanen,agressie.
Het ontstane psychotisch gedrag door het controleverlies, corrigeert men medisch met de gekende antipsychotica (neuroleptica).
Omdat het zenuwstelsel het gevaar aanvoelt reageert het met een gevarenreflex (fight or flight, of de doping-kick), en met het vormen van antilichamen om de aanvallers proberen te neutraliseren.
Op het patroon van die antilichamen kan immunochemisch getest worden met bijvoorbeeld de speekseltest.
De gevarenreflex doet de bloedvaten dichtklappen.
Vandaar dat chronisch gebruik, en het chronisch dichtklappen van de bloedvaten ervoor zorgt dat:
1) (op het hart) een pulmonaire hypertensie ontstaat, waaraan men meestal plots doodvalt (en dus geen aangeboren hartziekte is). (Cardiologencongres Venetië 2003)
2) (in de hersenen) de diepere hersencellen, die het geheugen onderhouden, via de al zeer fijne bloedvaatjes, die dus dichtklappen, geen zuurstof meer krijgen om te overleven, en ervoor zorgen dat zij de mysterieuze amyloidplakken gaan vormen, waarvan men nu al weet dat die Alzheimer veroorzaken.

Kan iemand dit toelichten?
Volgens dit stukje tekst verwoest melatonine neuronen?![]()