- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
@ medievil.
wat doet pramiracetam met schizofrenie/typie?
Ik heb er een pak minder last van on(echt vervanging van risperdal), maar als ik 1 dag off ga is het net of ik in een keta trip zit en komen alle symptomen dubbel zo hard terug.
voor ADD helpt het beetje, maar in de verste verte niet zoals methylphenidaat.
Eerste dag bij mij wel maar dat was placebo, want ik kon het niet meer herproduceren.
Pramiracetam werkt voor shizophrenie omdat het de hoeveelheid nitric oxide verhoogt; er is een enos tekort in shizo.
Voor shizo raad ik pregnenolone; visolie; pramiracetam (aangezien het jouw helpt) en een stimulant aan; de preg zou alle positieve symptionen van een stim moeten voorkomen indien niet kan ik andere dingen voorstellen om toe te voegen.
Preg herstelt de hersenen letterlijk; ik ben zowat volledig van mn shizo af behalve een paar negatieve symptonen waar ik stims voor neem.
Lees ook deze post van mij; toen ik nog positieve symptonen had van amphetamine keerde nefi dit om; momenteel heb ik zelfs op stims totaal geen last van positives.
Risperdal veroorzaakt hersenschade zoals shizofrenie zelf; ga van die troep af word je alleen maar erger van; behalve dat psychoses onderdrukt worden.I personally found this racetam extremely effective for positive symptions induced by amphetamine; it even completely reversed semi psychosis multiple tymes.
I compiled all study's behind its MAO on my blog; shizophrenia is mainly caused by glutamate hypoactivity and indeed its mostly glutaminergic in action.
http://noveltreatments.blogspot.co.uk/2012/04/pharmacology-and-therapeutic-potential.html
I was predromal shizophrenic (i say was as it appears i completely reversed this state even much better i went much improved to how ive been my whole life but ill make a separate thread about this later) however it should also work against paranoia or semi psychosis for normal individuals i beleive.