XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
@ medievil.

wat doet pramiracetam met schizofrenie/typie?

Ik heb er een pak minder last van on(echt vervanging van risperdal), maar als ik 1 dag off ga is het net of ik in een keta trip zit en komen alle symptomen dubbel zo hard terug.

voor ADD helpt het beetje, maar in de verste verte niet zoals methylphenidaat.

Eerste dag bij mij wel maar dat was placebo, want ik kon het niet meer herproduceren.

Pramiracetam werkt voor shizophrenie omdat het de hoeveelheid nitric oxide verhoogt; er is een enos tekort in shizo.

Voor shizo raad ik pregnenolone; visolie; pramiracetam (aangezien het jouw helpt) en een stimulant aan; de preg zou alle positieve symptionen van een stim moeten voorkomen indien niet kan ik andere dingen voorstellen om toe te voegen.

Preg herstelt de hersenen letterlijk; ik ben zowat volledig van mn shizo af behalve een paar negatieve symptonen waar ik stims voor neem.

Lees ook deze post van mij; toen ik nog positieve symptonen had van amphetamine keerde nefi dit om; momenteel heb ik zelfs op stims totaal geen last van positives.

I personally found this racetam extremely effective for positive symptions induced by amphetamine; it even completely reversed semi psychosis multiple tymes.

I compiled all study's behind its MAO on my blog; shizophrenia is mainly caused by glutamate hypoactivity and indeed its mostly glutaminergic in action.
http://noveltreatments.blogspot.co.uk/2012/04/pharmacology-and-therapeutic-potential.html

I was predromal shizophrenic (i say was as it appears i completely reversed this state even much better i went much improved to how ive been my whole life but ill make a separate thread about this later) however it should also work against paranoia or semi psychosis for normal individuals i beleive.
Risperdal veroorzaakt hersenschade zoals shizofrenie zelf; ga van die troep af word je alleen maar erger van; behalve dat psychoses onderdrukt worden.

Gisteravond heb ik 500mg GABA genomen, vlak voor het slapen gaan en ik kan me niet herinneren dat ik ooit zo relaxed wakker ben geworden. Geen brainfog, en geen vermoeide kaken van het knarsen/klemmen!

Ik ga dit bestellen:
-aniracetam om dagelijks te nemen. (wil meer alert zijn en betere focus hebben)
-sulbutiamine om te gebruiken als preworkoutbooster.

Ik ga de bestelling doen op denkbeter.nl
jammer dat ze nog geen choline aanbieden.
wat kan ik dan best in de plaats nemen, liefst iets wat ik in de winkel kan kopen.

Volgens mij kun je choline gewoon bij een drogist kopen?

Ik heb toevallig gisteren een bus lecithine van 450gr voor 9euro besteld bij superfood. Geen idee of dat duur is. Het kan vast goedkoper, maar voor een eerste keer maakt mij dat niet zo uit en ik bestelde toch al lions mane bij ze.

Vanmorgen 1000mg aniracetam, 500mg choline bitartrate, 2000mg visolie en 600mg lions name genomen.
Tot mijn verbazing nog geen enkel teken van hoofdpijn :rolleyes:

Ik was zo aan het denken, ipv met visolie de olieoplosbare racetam's in te nemen, zou het ook niet gaan met hazelnootpasta (veel goede vetten erin) of pindakaas?
Mss dat het mogelijk is hiervan een klein bolletje te maken waar de racetam's ingaan en hup inslikken die boel.
Zo heb je die slechte smaak niet waar ik zoveel over lees...

Ik heb wel eens gelezen dat ze het met olijfolie, of volle melk doen. Visolie heeft alleen bepaalde eigenschappen die hazelnootpasta, pindakaas, melk enzo niet hebben :)

Vandaag ging het goed met de aniracetam. Ik heb 's middags nog 1000mg ani met 2000mg visolie en een multivitamine genomen en totaal geen hoofdpijn :)

In totaal dus maar 500mg choline bitartrate genomen.

Welke dosering voor nefi wordt hier genomen? Ik naam het eerst 450mg (icm met 800mg ani) en daarna 550mg los, in beide gevallen viel ik een uur daarna bijna in slaap.

Ok, dan zal ik ook maar een paar potjes omega3 aanschaffen bij B&F bij de volgende bestelling daar. tot dan hier ff in de buurt een goedkoop potje kopen :-)
Als dit dan de beste vetten heeft...

Eh, ik zei 'andere eigenschappen' heh, niet 'de beste' :)

Of en hoe een supplement goed voor je is, is afhankelijk van de behoefte van je lichaam en je doel...

Laatst bewerkt:
Piracetam bestaat al een tijdje(1961) en wat mij betreft net zo veilig als creatine. Het enige probleem waar ik mee zit is dat iedereen dit chemisch goedje aan kan bieden. Bestaan er eigenlijk tests(zoals je dat ook voor xtc e.d. hebt) waarmee je kan testen of je daadwerkelijk piracetam hebt?
Ik heb namelijk Piracetam en choline bitrate besteld van Ebay, maar er zit echt een vieze chemische luchtje aan waardoor ik me afvraag of dat wat ik heb wel zo veilig is

Laatst bewerkt:
Piracetam bestaat al een tijdje(1961) en wat mij betreft net zo veilig als creatine. Het enige probleem waar ik mee zit is dat iedereen dit chemisch goedje aan kan bieden. Bestaan er eigenlijk tests(zoals je dat ook voor xtc e.d. hebt) waarmee je kan testen of je daadwerkelijk piracetam hebt?
Ik heb namelijk Piracetam en choline bitrate besteld van Ebay, maar er zit echt een vieze chemische luchtje aan waardoor ik me afvraag of dat wat ik heb wel zo veilig is

Ik weet niet of je hier zomaar een sample van op kunt sturen om dit te laten testen maar je zou eens op drugs-test.nl kunnen kijken, daar staan een aantal adressen, allicht dat je eerst een mail kunt sturen om dit na te vragen. Bestellen op een site die je vertrouwd lijkt me de beste oplossing. Vraag anders om een COA (certificate of analysis), dit geeft niet 100% zekerheid maar er staat wel op die door wie het is getest, wanneer het is getest en wat de testresultaten waren.

Laatst bewerkt:
@drugs-test.nl "Helaas analyseren wij geen medicijnen/anabolen, maar alleen "uitgaansdrugs". Deze middelen zijn in Nederland op doktersrecept verkrijgbaar. Als je het van de huisarts niet krijgt, moeten wij ook nee verkopen".
Helaas, nu maar hopen dat het geen chemische troep is

Laatst bewerkt:
Welke dosering voor nefi wordt hier genomen? Ik naam het eerst 450mg (icm met 800mg ani) en daarna 550mg los, in beide gevallen viel ik een uur daarna bijna in slaap.

Probeer het eens zonder de aniracetam, kan goed zijn dat het daar door komt.

2e keer was los, toen had ik het ook. Nu 300mg genomen en dat was ok, maar nog steeds weinig effect.

Waarom zijn er voor nootropics eigenlijk geen echt goede & goedkope betrouwbare webshops? Is het omdat nootropics illegaal zijn?

Hier in nederland inderdaad omdat de meeste (interessante) nootropics alleen op dokters recept te krijgen zijn en het dus illegaal is om zomaar te verhandelen.

Ik vraag me ook af welk risico je als klant loopt als je Nederlandse leverancier door justitie wordt opgedoekt?

welke nootropic kan je het beste nemen bij een actieve sport zoals motocross? merk vooral dat na een tijdje als k moe wordt dat ik mijn concentratie en reactie vermogen verlies waardoor je dus fouten gaat maken.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar naar het schijnt zou oxiracetam het beste zijn voor concentratie en focus...

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar naar het schijnt zou oxiracetam het beste zijn voor concentratie en focus...
Nog niet geprobeerd, aniracetam werkt goed voor mij en is veel goedkoper. Wil er nu nog nopept + lecithin (choline) bij voegen.
L-theanine is ook niet slecht om bij te voegen omdat het ontspant en tegen stress

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven