MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom www.denkbeter.nl niet toevoegen aan de eerste post?
Ik heb er een bestelling gedaan (product nog niet ontvangen) maar de service is wel al zeer goed...

Interessant!
...als het geen scamsite is :p

Zal het zien. Gisternacht bestelling gedaan om 2.30 en nog dezelfde nacht verwerkt dus service is in ieder geval prima.
Het zou vandaag of morgen bezorgt worden dus zal het even laten weten. Prijzen zijn beter dan sommige engelse sites.

Zal het zien. Gisternacht bestelling gedaan om 2.30 en nog dezelfde nacht verwerkt dus service is in ieder geval prima.
Het zou vandaag of morgen bezorgt worden dus zal het even laten weten. Prijzen zijn beter dan sommige engelse sites.

Scamsite is het volgens mij niet.
En idd de prijzen zijn soms beter dan de buitenlandse prijzen.
Boven de 35 euro bestellen, dan vallen ook de verzendingskosten weg ;)

Heh, ja. Het zal vast werken, en ik heb er ook eens naar gekeken (nooit gebruikt), maar producten als Alpha Brain zijn statisch, terwijl ieder brein nou net even anders werkt. Het is ook relatief duur en moeilijk te importeren vanuit de US. Ze hebben wel een reseller voor de UK, maar daarvan kreeg ik een mail met gebroken engels terug ??? nou, laat maar zitten dan...

Heeft er iemand ervaring met http://www.mindnutrition.com? Prijzen zijn wel ok en ze zitten in de UK. (en ze leveren in plastic bottles ipv dodgy plastic zakjes :p )
Er staat alleen nergens een CoA of de purity vermeld. Heb ze een mail gestuurd met de vraag of ze die op willen/kunnen hoesten.

Laatst bewerkt:

Bestelling is inmiddels binnen.
Bestel volgende keer niet meer uit de UK (behalve mss als ik me een keer aan een kg waag :p) Dit was er in 2 dagen, minder verzendkosten en goedkoper product.

Bestelling is inmiddels binnen.
Bestel volgende keer niet meer uit de UK (behalve mss als ik me een keer aan een kg waag :p) Dit was er in 2 dagen, minder verzendkosten en goedkoper product.

Kan goed zijn, maar de kwaliteit van het product kan je jammer genoeg niet garanderen.

Waarom lijk je zo zeker dat de kwaliteit uit het buitenland beter is dan die van denkbeter?
Kunnen die de kwaliteit wel garanderen?
Vraag anders eens aan denkbeter om de COA op te sturen. dat staat op de site dat ze je dat kunnen tonen in geval dat er iemand interesse in heeft...

Geen idee, heb het verder nog niet uitgezocht. Ik stel mij gewoon vragen bij dergelijke 'ondernemingen'.
Zo een COA kan ik trouwens ook wel opmaken. Zij krijgen dat document waarschijnlijk ook gewoon door van hun supplier, die het op zijn beurt ook zelf kan gemaakt hebben + ondertussen kan denkbeter de zuiverheid naar beneden halen ;)

Ik doe nu een beetje aan doemdenken, maar je moet kritisch blijven ook he vriend.

Het was ook gewoon een opmerking, niet rechtstreeks naar denkbeter bedoeld ;)

medievil (lid)MeDievil hoe denk jij over de toxiciteit studie gedaan is naar nefiracetam?

Het feit dat het in deze studie ging om honden doet mij namelijk twijfelen aan de toepasbaarheid op mensen. Allereerst omdat de toxische reacties van honden gewoonweg anders zijn dan mensen (Chocolade en koffie zijn bijvoorbeeld giftig voor honden) Daarnaast was de dosering buiten proportie. 180-300 mg/kg voor en hond van 8kg. Dit is een gigantische (over)dosis wanneer we het naar menselijk niveau converteren.

Jij weet hier duidelijk meer over dus vraag ik me af wat jij hierover denkt.

Heb het een paar weken bijna dagelijks gebruikt omdat ike en half jaar studie moest inhalen in die paar weken. Op korte termijn iig geen negatieve effecten te merken :)

Hoe zit het eigenlijk met het blijven onthouden en begrijpen van de geleerde stof als je daarna met nefi stopt?

Hoe zit het eigenlijk met het blijven onthouden en begrijpen van de geleerde stof als je daarna met nefi stopt?
Niet dat je het ineens allemaal vergeet maar als je het blijft nemen zul je je beter kunnen concentreren op de test en kan je mogelijk ietsje meer herinneren.

Heb dus in die 2 weken keihard geblokt en zowat een heel semester ingehaald. Aniracetam+ afentoe nefi. gekke is dat ik nog echt heel veel er van weet.

MeDievil hoe denk jij over de toxiciteit studie gedaan is naar nefiracetam?.

Dat onderzoek was idd op honden en wel met meer dan 300mg per kilo, een zeer hoge dosering dus.

Hier staat een interessante post over nefiracetam, bijna alle onderzoeken op een rijtje met de opvallende zaken erbij:

http://www.longecity.org/forum/topic...ost__p__433819

Kwa werking vind ik nefiracetam in ieder geval de meest interessante racetam. Het werkt zeer goed tegen ADD klachten.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar nefi :)

hopelijk komen de capsules vlug binnen! (denkbeter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven