MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruikservaringen over nefi, hoeveelheid?

Ik vind oxi goed maar ik krijg altijd last van mn darmen... Zou ik hiertegen iets kunnen doen?
Scheten, diarree :mad:

Risperdal veroorzaakt hersenschade zoals shizofrenie zelf; ga van die troep af word je alleen maar erger van; behalve dat psychoses onderdrukt worden.

Veroorzaakt Zyprexa ook hersenschade? Moet dit namelijk nemen voor m'n overgevoeligheid van externe prikkels. Neem wel maar 2,5mg per dag. Zou nu btw ook moeten overstappen naar 3mg Invega omdat dit me mss socialer zou maken.. En als je bv afvlakt door de anti-psychotica, gaat dit dan niet weer over als je er mee stopt?

Edit: ok, is idd allemaal neurotoxisch.

Heb je trouwens geen goede nootropic tegen angst? En om m'n hersenen te herstellen van al die ad's en ap's die ik de afgelopen 6 jaar al heb genomen? Heb beetje het gevoel dat ik toch al lichtjes afgevlakt ben.:o

En Benzo's beschadigen de hersenen voor zover ik weet niet?

Edit: zal denk ik eens beginnen met Aniracetam:p

Laatst bewerkt:
Hoe doseren jullie alles?

das idd niet gemakkelijk.
ik heb nu van een collega een weegschaaltje geleend.
denkbeter gaat ook proberen deze maand nog capsules aan te bieden...

ik kan je deze aanraden: http://www.ebay.nl/itm/20g-0-002-g-...uipment_ET&hash=item4cfa69724f#ht_6111wt_1110

goedkoper als die van dealextreme en een groter weegvlak :)

of als je het nog goedkoper wil: http://www.ebay.nl/itm/HIGH-PRECISE...uipment_ET&hash=item20b9793f5c#ht_1550wt_1110

deze heb ik ook :P alleen kun je met deze niks nauwkeurig <100mg afwegen, dus als je ook noopept moet afwegen bijv (paar mg) kan je beter de bovenste nemen

ik kan je deze aanraden: http://www.ebay.nl/itm/20g-0-002-g-...uipment_ET&hash=item4cfa69724f#ht_6111wt_1110

goedkoper als die van dealextreme en een groter weegvlak :)

of als je het nog goedkoper wil: http://www.ebay.nl/itm/HIGH-PRECISE...uipment_ET&hash=item20b9793f5c#ht_1550wt_1110

deze heb ik ook :P alleen kun je met deze niks nauwkeurig <100mg afwegen, dus als je ook noopept moet afwegen bijv (paar mg) kan je beter de bovenste nemen

Haha die 2e link is wel erg goedkoop, kan je wel gewoon 150 mg afwegen bijvoorbeeld? Of enkel 100 mg, 200mg etc etc.

0,01g nauwkeurig, dus tientallen in milligrammen.
Met spul als noopept en DMAE zou ik toch voor de 0,001g nauwkeurig gaan.

Ja 150 etc gaat prima, heb vaker er capsules 4-fmp, mdma mee gemaakt , gaat allemaal prima. Maar voor stofjes die <100mg dosering hebben kan je beter die iets duurdere nemen.

Vandaag 30gram piracetam met 30 gram choline binnen gekregen. Beide 1000mg genomen met 200mg caffeine. Niks gemerkt tot zover.

Ik merk het nemen van 600mg aniracetam meteen als ik tijdje niet genomen heb. Aniracetam werkt wel sneller dan andere racetams.

Werkt oxiracetam niet nog sneller dan aniracetam?

Van piracetam merkte ik de eerste dagen ook niks, daarna werd ik er slaperig van. Niet echt het effect waar ik naar op zoek was :) Van aniracetam word ik relaxed, maar nog steeds een geheugen als een zeef.

Laatst bewerkt:
Vreemd genoeg heb ik dat ook.
Ik neem nu al 3 dagen een mix van ani en prami.
Hoog gedoseerd en laag gedoseerd.
Zelfs met sulbutamine erbij.
Nog steeds voel ik er geen drol van...

Werkt oxiracetam niet nog sneller dan aniracetam?

Van piracetam merkte ik de eerste dagen ook niks, daarna werd ik er slaperig van. Niet echt het effect waar ik naar op zoek was :) Van aniracetam word ik relaxed, maar nog steeds een geheugen als een zeef.
Ik kan me veel beter concentreren met ani. Ik heb veel moeite om te beginnen leren, met ani lukt het me.
Slaperig, zou dat niet zijn door choline die op raakt? Of supplementeer je ook choline?

Leren jullie ook want zonder te leren merk ik er ook niet erg veel van maar bij het leren groot verschil. Merk ook verschil aan mn rijgedrag wanneer ik wel of niet ani neem, bij attack dosis van 2g ani reed ik zot geconcentreerd en kon ik meteen op alles reageren en had ik precies adelaarsogen, had ook de neiging kalmer te rijden :p.

Nee, echt leren doe ik niet.
Maar deze ochtend moest ik naar de beenhouwer en de bakker.
Ik wist bij de bakker niet meer wat de vrouw wou eten en bij de beenhouwer niet of het oude of jonge kaas was.
Das precies hetzelfde als zonde enige racetam...
Een even groot vergiet in de bovenkamer dus :D

Nee, echt leren doe ik niet.
Maar deze ochtend moest ik naar de beenhouwer en de bakker.
Ik wist bij de bakker niet meer wat de vrouw wou eten en bij de beenhouwer niet of het oude of jonge kaas was.
Das precies hetzelfde als zonde enige racetam...
Een even groot vergiet in de bovenkamer dus :D
Zal eerder aan een gebrek aan interesse liggen :roflol:

Ik gebruikte ook choline bitartrate met de piracetam. Leren moet nog, daar ga ik vandeweek mee beginnen.

Dat onderzoek was idd op honden en wel met meer dan 300mg per kilo, een zeer hoge dosering dus.

Hier staat een interessante post over nefiracetam, bijna alle onderzoeken op een rijtje met de opvallende zaken erbij:

http://www.longecity.org/forum/topic...ost__p__433819

Kwa werking vind ik nefiracetam in ieder geval de meest interessante racetam. Het werkt zeer goed tegen ADD klachten.
Heb je zelf ook ADD, oftewel eigen ervaring, of is dat een anecdote?

Heb je zelf ook ADD, oftewel eigen ervaring, of is dat een anecdote?

Dat is uit eigen ervaring idd en kwam dit ook op een forum tegen. Hoe nefiracetam je hoofd helder maakt, de "ruis" weghaald, vind ik vergelijkbaar met ritalin, iets minder heftig en zonder de nadelen zoals verhoogde hartslag, slecht slapen enz. Gecombineerd met pramiracetam (150 mg nefi + 500 mg prami) versterkt het effect maar zit dan wel heel erg in mijn eigen wereldje zeg maar :P

Laatst bewerkt:
En cycle je de nefi, of gebruik je continu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven