XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
knip

Laatst bewerkt:
ik ben dan maar duvel beginnen te drinken (8°) en toen ging het wel wat beter :D
Ik vond het gewoon achteraf een zinloze post :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Zijn er nog mensen waar bepaalde racetams niks doen en andere dan weer wel?
Ik denk eraan om ook nog oxi en nefi te bestellen in de hoop iets werkends te vinden...
Nu heb ik ani prami sulbutamine zonder effect...

Dat zeikende stemmetje in je hoofd wegkrijgen is bij mij het uiteindelijk doel.
Die onbalans tussen de rechter en linkerhelft wat ervoor zorgt dat je inefficient denkt en doet.

Ik denk eraan om ook nog oxi en nefi te bestellen in de hoop iets werkends te vinden...

Ik heb ook dat het bij mij tot nu toe niet echt een significant effect geeft. Sulbutiamine verdreef m'n vermoeidheid wel wat denk ik. (wel meest epic smerige spul ooit, zelfs in jus d'orange kon ik heft nauwelijks wegkrijgen)

Pramiracetam alleen doet bij mij niet veel, nefiracetam vind ik persoonlijk vele malen beter. Pramiracetam versterkt wel de werking van andere racetams, daar is dan wel weer lekker voor. Probeer pramiracetam eens samen met nefiracetam, dat effect moet je zeker voelen!

Laatst bewerkt:
Vind het meevallen nopept vind ik erger.

Wat wil je toch bereiken? Slimmer worden? :p

Dat zou super zijn, maar daar reken ik niet op.
Ik wil helderder van geest zijn en sneller aan dingen kunnen denken (niet meer moeten zeggen "hoe heette die/dat nu ook weer?")
Minder vergeten zou ook tof zijn :D

Doelen jullie er dan op om een nootropic chronisch te gaan gebruiken? Of doen jullie dat al?
Wordt de werking dan niet minder na verloop van tijd of is het hierbij niet van toepassing?

Heeft er iemand ervaring met vinpocetine?
http://nootropics.nl/vinpocetine

Ik kwam dit tegen op het label van mijn pre workout (white flood) en herkende dit als nootropic...
Er zijn zeer veel positieve reacties op forums over te lezen...

Nee, ik heb wel een potje vinpocetine thuis, maar nog niet gebruikt. Ik wil me eerst even focussen op de racetams en zien hoe ik daar op reageer.

Ik heb vandaag voor het eerst 500mg oxiracetam gebruikt. Ik was er een beetje 'bang' voor aangezien ik van piracetam nogal moe werd, en misschien een beetje vroeg om te zeggen, maar tot nut toe is het de beste racetam die ik heb geprobeerd.
Ik ben lekker gefocussed. Niet overdreven gestressed, maar genoeg om lekker mijn werk te doen, en ik zou zweren dat m'n zicht scherper is. Vooral dingen ver weg zijn een stuk beter te zien.

Oh, en ik merk ook dat ik sinds de racetams meer hardop praat op m'n werk.

Ik heb op mindnutrition ook een potje NeuroStim besteld. Normaliter heb ik het niet zo op zulke stacks, maar deze heeft toevallig de ingredienten die ik wil gebruiken en het zijn ook nog eens pilletjes :)

aniracetam 420mg
dmae 300mg
vinponature (vinpocetine) 15mg

Laatst bewerkt:
vandaag probeerverpakking aniracetam van denkbeter binnen gekregen, wordt mn eerste ervaring met nootropics, wel netjes afgeleverd (eergister avond besteld) mooi discreet in envelop met 2 zakjes eromheen incl productbeschrijving, dosering en hoeveelheid

Pffft , ik heb de hele ochtend lekker gewerkt en ik weet niet of het door de oxi komt, of omdat ik slecht heb geslapen, maar ik ben echt gaar nu. Ik zou wel een middagdutje kunnen gebruiken nu :)

Die neurostim is idd wel iets denk ik.
Ik heb DMAE ff opgezocht en kwam dit tegen:

2-dimethylaminoethanol staat op de dopinglijst: het is een verboden stof in wedstrijdverband.[5]

Wat ik me ook nog afvraag is of je hier dan geen choline moet bijnemen?

Extra choline is niet nodig. De DMAE zorgt voor de acetylcholine.

Ik heb net eens via smartpowders alle ingredienten appart nagekeken en dit komt veel goedkoper uit dan neurostim...
DMAE 500gr 9.79$
vinpocetine 10mg 120 tabs 13.99$
aniracetam 180gr 49.99$

Dit is natuurlijk zonder verzendingskosten.
Neurostim is wel handiger omdat het in 1 capsule zit...

Laatst bewerkt:
Ja, natuurlijk is alles apart goedkoper dan zo'n prefab stack :) Als het me bevalt ga ik ook alles apart halen. Dit is alleen makkelijk omdat het in 1 capsule zit. Dan heb ik straks maar een pot over als het me niet bevalt, ipv twee :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven