AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij nefi en prami staat dat je het in vet moet oplossen, hoe ga dit in zijn werk?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Bij nefi en prami staat dat je het in vet moet oplossen, hoe ga dit in zijn werk?

Gewoon in een glas melk doen, het lost niet goed of niet compleet op in water en word beter opgenomen door het lichaam wanneer het oplost in vet.

* Oh de smaak is trouwens niet zo best, heb er zelf geen moeite mee maar een glas optimel is misschien een beter idee ^^

En wat als je het met water neemt en daarna gelijk 4 gram visolie neemt? Is er uberhaupt geen andere oplossing? Doe aan IF en wil niet dat m'n fast wordt gebroken.

Jezus wat was dat goor. Hoe nemen mensen hier racetams in? Ik doe aan IF dus als ik in de ochtend wil nemen kan ik bijv geen melk drinken. Niet echt chill zo.. Klopt het trouwens dat nefiracetam en pramiracetam een hele andere structuur hebben als aniracetam?

Voor de 10000000000ste keer. Maak er een bommetje van. 2 vloeitjes aan elkaar, meuk erin en dichtdraaien.

Voor de 10000000000ste keer. Maak er een bommetje van. 2 vloeitjes aan elkaar, meuk erin en dichtdraaien.

Danke schoon.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 13:48 ----------

0.001 weegschaal komt pas over een week, dus heb een beetje geprobeerd te doseren op gevoel. Het doel was om 500 mg pramiracetam en 150 mg nefiracetam te doseren.

Wat ik merk:

Voor ik het innam liep ik mezelf een beetje op te fokken over allerlei kleine random zaken die ik nog niet voor elkaar had en die gedaan moesten worden(standaard mijn probleem). Nu heb ik daar echt 0,0 last van. Zou het bijna euforisch willen noemen.

Noopept en choline zijn onderweg en zouden volgende week leverbaar moeten zijn! Zodra het binnen is post ik het hier inclusief COA.

Welke nootropics zien jullie nog graag in het assortiment?

Wat denk je van vinpocentine?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 14:03 ----------

Jezus wat was dat goor. Hoe nemen mensen hier racetams in? Ik doe aan IF dus als ik in de ochtend wil nemen kan ik bijv geen melk drinken. Niet echt chill zo.. Klopt het trouwens dat nefiracetam en pramiracetam een hele andere structuur hebben als aniracetam?

Ik leg een papiertje op de weegschaal, leg er de gewenste hoeveelheid poeder op en schuif dan het poeder van het papiertje in m'n mond.
Dan even doorspoelen met wat fruitsap.
Om van de smaak af te komen kan je ook een snoepje eten hierna, dan is de nasmaak volledig weg...

komt er ook een proefverpakking van de choline? heb tot nu toe oxi (1x) nefi en prami (2x) geprobeerd maar krijg op den duur een vage druk op mijn hoofd? ik veronderstel dat dit komt door choline tekort? dus wil even kijken of dit verbeterd zodat ik kan oordelen welk product werkt voor mij.

desondanks ging het studeren/tentamens wel chill maar zonder druk op mijn hoofd zou het toch een stuk chiller zijn :P

Om je al uit de nood te helpen kan je in de lokale natuurwinkel een pot lecithine halen ;-)
Dat heb ik toch zo gedaan...

vooral de vinpo dan !

Vinpocetine
Huperzine A
DMAE

Hoeveel vinpocetine neem je dan om tunnelvisie te krijgen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven