Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij nefi en prami staat dat je het in vet moet oplossen, hoe ga dit in zijn werk?
En wat als je het met water neemt en daarna gelijk 4 gram visolie neemt? Is er uberhaupt geen andere oplossing? Doe aan IF en wil niet dat m'n fast wordt gebroken.
.
Is juist goed, als het op zou lossen zou je de slechte smaak veel meer smaken. Schepje onder de tong, slok drinken, in snelle beweging water met poeder mengen en meteen doorslikken.
Is juist goed, als het op zou lossen zou je de slechte smaak veel meer smaken.
Ja maar minderDie pramiracetam proef je wel hoor, oplgelost of niet ^^

Voor de 10000000000ste keer. Maak er een bommetje van. 2 vloeitjes aan elkaar, meuk erin en dichtdraaien.
Noopept en choline zijn onderweg en zouden volgende week leverbaar moeten zijn! Zodra het binnen is post ik het hier inclusief COA.
Welke nootropics zien jullie nog graag in het assortiment?
Jezus wat was dat goor. Hoe nemen mensen hier racetams in? Ik doe aan IF dus als ik in de ochtend wil nemen kan ik bijv geen melk drinken. Niet echt chill zo.. Klopt het trouwens dat nefiracetam en pramiracetam een hele andere structuur hebben als aniracetam?

Welke nootropics zien jullie nog graag in het assortiment?
ik krijg van vinpo altijd enorme tunnelvisie en super focus, love this stuff !Heeft er iemand ervaring met vinpocetine?
http://nootropics.nl/vinpocetine
Ik kwam dit tegen op het label van mijn pre workout (white flood) en herkende dit als nootropic...
Er zijn zeer veel positieve reacties op forums over te lezen...