MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor wie nog een goedkoop weegschaaltje zoekt:

likje

denkbeter... ben jij medievel?

ff een vraag.. wanneer komt de choline weer in stock?

Zijn Huperzine A en Vinpocetine niet toxisch?

Ik heb toch al iets gelezen over vinpocetine en nog nergens tegengekomen dat dit toxisch is...
Heb jij ergens gelezen van wel?

Zijn Huperzine A en Vinpocetine niet toxisch?
They found vinpocetine to be safe and non-toxic with an amazing array of functional and structural benefits for improved health.
Huperzine A is toxic at higher doses due to potent AChE inhibition which limits the utilization of its neuroprotective properties. [+]-Huperzine A, a synthetic stereoisomer of [-]-Huperzine A and a weak inhibitor of AChE, is non-toxic.
HupA dus enkel in grote hoeveelheden.
[FONT=Arial, sans-serif]Huperzine is non toxic. Huperzine A is not known to be toxic even when administered at 50 to 100 times the human therapeutic dose. Approximately 10,000 people have been treated with the drug with no evidence of toxicity.[/FONT]

Phenylpiracetam
Ziet er interessant uit + het is "doping" dus moet wel goed werken :D

Coluracetam
Coluracetam enhances high-affinity choline uptake (HACU) which is the rate-limiting step of acetylcholine (ACh) synthesis, and is the only known choline uptake enhancer to currently exist. Studies have shown Coluracetam to improve learning impairment on a single oral dose given to rats which have been exposed to cholinergic neurotoxins. Subsequent studies have shown that it may induce long-lasting procognitive effects by changing the choline transporter regulation system.[6]

Rolipram
  • Improved long term memory[6]
  • Increased wakefulness[7]

Laatst bewerkt:
Iemand nog een linkje voor goedkope mini-scoops?

Ik zit met hetzelfde. Waarom de meeste aanbieders er niet standaard zo'n scoop bij doen is me een raadsel. Iedereen die de poeders koopt zit toch met hetzelfde probleem? Ja, je kan een weegschaal kopen, maar dat is een stuk omslachtiger dan even scoopen.
En ja, iedereen gebruikt andere hoeveelheden, maar dan nog is er wel een gemene deler te vinden, lijkt me?

Ik zit met hetzelfde. Waarom de meeste aanbieders er niet standaard zo'n scoop bij doen is me een raadsel. Iedereen die de poeders koopt zit toch met hetzelfde probleem? Ja, je kan een weegschaal kopen, maar dat is een stuk omslachtiger dan even scoopen.
En ja, iedereen gebruikt andere hoeveelheden, maar dan nog is er wel een gemene deler te vinden, lijkt me?
- Ieder poeder heeft andere dichtheid dus voor ieder poeder zou een andere scoop nodig zijn
- Poeders van een zelfde stof kunnen veel uitzetten of krimpen. (als je poeder hard samendrukt kan het véél compacter worden en als je het hard door mekaar schud kan het meer plaats innemen - afhankelijk van welke stof kunnen hier grote verschillen bij optreden)
Zo kan 10ml voor iemand 5g zijn en voor iemand anders 10g van 1 zelfde stof om nog niet te beginnen over verschillende stoffen.

- Ieder poeder heeft andere dichtheid dus voor ieder poeder zou een andere scoop nodig zijn
- Poeders van een zelfde stof kunnen veel uitzetten of krimpen. (als je poeder hard samendrukt kan het véél compacter worden en als je het hard door mekaar schud kan het meer plaats innemen - afhankelijk van welke stof kunnen hier grote verschillen bij optreden)
Zo kan 10ml voor iemand 5g zijn en voor iemand anders 10g van 1 zelfde stof om nog niet te beginnen over verschillende stoffen.

Dit dus. Als je een accurate hoeveelheid wilt hebben heb je toch echt een weegschaaltje nodig. Heb je die niet, is dat geen ramp maar kun je net zo goed een theelepel gebruiken om de dosering in te schatten.

een paar posts terug heb ik een linkje geplaatst naar ebay waar je voor 12 euro een weegschaaltje hebt juist tot 0.01gr. incl verzending...

Ik heb een serieuze vraag, ik ben een nootropic aan het zoeken voor mijn moeder die dit wel is wil proberen. Zij heeft wen klein jaar geleden een herseninfarqt gehad en is sindsdien is haar concentratie zwaar afgenomen en is ze veel vergeetachtiger.

Welke nootropic raden jullie dan aan?

Heel erg bedankt,

Zou je kunnen zeggen dat nootropics ook een anti depressive werking hebben? Ben de laatste tijd erg depressief. Zou het helpen ?

Zojuist Vinpocetine besteld....ben benieuwd :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven