Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuke actie die kortingheb 100g ani, 100g choline en 5g noopept besteld. misschien dat ik later de centrophenoxine erbij probeer. eerst eens kijken wat deze stack voor effect brengt.
Ik heb via ebay L-theanine gekocht, iemand hier ervaring mee? medievil of denkbeter meningen hierover?

5 gram piracetam + vit B pil + aspirine/ibuprofen zou ik zelf nemen na een avond stevig drinken. In nemen met 0,5 - 1 ltr water. Eventueel smorgens nog een keer.
@Unstoppable, als een mens gaat drinken doet hij jouw naam eer aan. Minder drinken is geen optie. De kater beperken wel. Wat goede vitamine en nootropic en een pijnstrillertje doen wonderen. Waarom niet dan.
Yo thanks. Ben benieuwd. Ik had vroeger altijd vitamine b complex pillen liggen, dat bedoel jij toch ook gewoon? Maakt het trouwens nog uit wat voor nootropic je neemt? Ik heb geen piracetam liggen, maar wel nefiracetam/noopept/pramiracetam.
Hoe ga jij het doseren? Ik zat te denken te beginnen met 2x per dag 500mg ani + 500mg choline + 30mg noopept + 200mg l-theanine
Levering is binnen! Phenibut en centrophenoxine zijn vanaf vandaag leverbaar daarnaast is alles weer op voorraad.
Voor forumleden heb ik de volgende actie: Plaats je je bestelling voor 01-08-2012 met kortingscode DBF0108 en ontvang 10% korting over je gehele bestelling.