AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha oke, mooi.

Piracetam is 1 van de weinige racetams die ik niet heb liggen, ik ga gewoon alles proberen wat ik thuis heb liggen aan racetams, ben benieuwd.

Abbo

Had nog nooit gehoord van nootropics. Gister en vandaag beetje ingelezen en heb besloten het eens een kans te geven. Ik heb een vrij slecht geheugen en concentratie is ook niet optimaal. Vanaf september een opleiding beginnen aan de uni en daar kan ik alle hulp bij gebruiken.

Wil graag iets year round gaan gebruiken. Piracetam is niet zo bijzonder lees ik. Aniracetam de beste keuze? Of prami?

Ani en prami zijn beide erg potent, welke voor jou t beste is zul je zelf uit moeten vinden. Ikzelf neig ernaar om ani te proberen vanwege mogelijke anxiolytische effecten.

Ik begin denk ik ook met de aniracetam. Zit nog te twijfelen of ik er een choline-bron bij neem of niet. Aangezien medievel zegt dat het een fabel is en ik ook lees dat het een mogelijk deprimerende werking heeft denk ik dat ik morgen enkel wat aniracetam ga bestellen.

Kan ik daar mooi even gebruik van maken. Wat is een goedkope efficiënte stof om samen met aniracetam te stacken? Wil het het liefst gelijk goed doen en geen zin om meerdere keren verzendkosten te betalen.

Heb al vaker gelezen dat noopept erg goed zou werken voor een kater (30 mg )

leuke actie die korting:) heb 100g ani, 100g choline en 5g noopept besteld. misschien dat ik later de centrophenoxine erbij probeer. eerst eens kijken wat deze stack voor effect brengt.

Ik heb via ebay L-theanine gekocht, iemand hier ervaring mee? medievil of denkbeter meningen hierover?

leuke actie die korting:) heb 100g ani, 100g choline en 5g noopept besteld. misschien dat ik later de centrophenoxine erbij probeer. eerst eens kijken wat deze stack voor effect brengt.

Ik heb via ebay L-theanine gekocht, iemand hier ervaring mee? medievil of denkbeter meningen hierover?

Heb hetzelfde zojuist besteld :rolleyes:

Hoe ga jij het doseren? Ik zat te denken te beginnen met 2x per dag 500mg ani + 500mg choline + 30mg noopept + 200mg l-theanine

5 gram piracetam + vit B pil + aspirine/ibuprofen zou ik zelf nemen na een avond stevig drinken. In nemen met 0,5 - 1 ltr water. Eventueel smorgens nog een keer.

@Unstoppable, als een mens gaat drinken doet hij jouw naam eer aan. Minder drinken is geen optie. De kater beperken wel. Wat goede vitamine en nootropic en een pijnstrillertje doen wonderen. Waarom niet dan.

5 gram piracetam + vit B pil + aspirine/ibuprofen zou ik zelf nemen na een avond stevig drinken. In nemen met 0,5 - 1 ltr water. Eventueel smorgens nog een keer.

@Unstoppable, als een mens gaat drinken doet hij jouw naam eer aan. Minder drinken is geen optie. De kater beperken wel. Wat goede vitamine en nootropic en een pijnstrillertje doen wonderen. Waarom niet dan.

Yo thanks. Ben benieuwd. Ik had vroeger altijd vitamine b complex pillen liggen, dat bedoel jij toch ook gewoon? Maakt het trouwens nog uit wat voor nootropic je neemt? Ik heb geen piracetam liggen, maar wel nefiracetam/noopept/pramiracetam.

Yo thanks. Ben benieuwd. Ik had vroeger altijd vitamine b complex pillen liggen, dat bedoel jij toch ook gewoon? Maakt het trouwens nog uit wat voor nootropic je neemt? Ik heb geen piracetam liggen, maar wel nefiracetam/noopept/pramiracetam.

Mja ben niet zo bekend met de andere nootropics en de effecten er van. Ik heb gewoon vit B complex van kruidvat liggen. Zelf ben ik meer voorstander van ibuprofen tov asperine. 400 mg bv. Water drinken is natuurlijk wel de belangrijkste factor maar wat vitaminen + wat nootropic zou ook een hoop moeten doen.

Ibuprofen werkt bij mij ook wonderen mocht ik ooit een kater hebben idd.

Hoe ga jij het doseren? Ik zat te denken te beginnen met 2x per dag 500mg ani + 500mg choline + 30mg noopept + 200mg l-theanine

Ik heb nog geen idee wat ik ga doen. Sowieso eerst aniracetam een paar dagen los proberen op 2x 750mg oid om te kijken wat voor effect dat geeft. Daarna eens met choline combineren. Noopept pak ik denk ik pas als ik de goede dosis voor aniracetam (met of zonder choline) heb gevonden. Ben wel erg benieuwd. Denk eigenlijk dat ik de choline niet nodig heb omdat ik al standaard 6 eieren per dag eet. Een ei bevat per stuk 150mg choline geloof ik.

Hmm zit choline in het eiwit of geel?

Eigeel ;)

Ok thanks, dan kan ik de bitartrate weglaten op dagen dat ik wat eieren eet.handig om te weten :)

Levering is binnen! Phenibut en centrophenoxine zijn vanaf vandaag leverbaar daarnaast is alles weer op voorraad.

Voor forumleden heb ik de volgende actie: Plaats je je bestelling voor 01-08-2012 met kortingscode DBF0108 en ontvang 10% korting over je gehele bestelling.

Om te zien hoeveel mensen er door (DBF) Dutch Bodybuilding Forum bestellen? :D
Ik heb al een andere kortingcode ontvangen (PB) staat dit voor persoonlijke bestelling?

Is noopept ook goed voor de training? Kan t op mijn leeftijd?

Ik heb ook net besteld. Kan je sulbutiamine met water in nemen of met er vet bij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven