Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het lekker.
Ik neem dan oxiracetam + DMEA (+eventueel een black cat of dexaprine) voor ik uitga en voel me dan geweldig goed + veel socialer dan anders.
De tolerantie naar drank toe blijft bij mij onveranderd, somigen zeggen dat je sneller dronken bent...
wat is DMEA ?

Hij bedoeld dmae , dimethylaminoethanol. Geloof ik. (correct me if wrong.)

Idd, ik bedoel idd DMAE, ik had mijn E en A omgewisseld :D
Dit is mijn cholinebron...

DMAE heeft ongeveer zelfde werking als choline?

das een voorloper van choline ja ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zouden nootropics ook gebruikt kunnen worden om de schade van alcohol na een avond drinken te beperken? MeDieVil, wat is naar jouw mening de beste stack na een avond alcohol drinken? En dan een legale stack (baclofen zou natuurlijk het beste zijn).

Yep, piracetam zou ook de kater voorkomen:)

Hmm gwn iets als een racetam voor het drinken doet de trick al.

Piracetam doet ook wonderen om andere drugs te versterken (wel oppassen met psychedelica omdat de versterking kan tegen vallen) en de afkick te verminderen.

Hoeveel mg piracetam zou geschikt zijn? En wat zou je er nog meer bij nemen? Vitamine B, asperine? Ik wil namelijk de ideale anti-kater stack samen stellen. Natuurlijk in nemen met een halve liter water. Maar wat zou je er nog meer aan toevoegen MeDieViL?

Phenylpiracetam
Ziet er interessant uit + het is "doping" dus moet wel goed werken :D

Coluracetam

Rolipram
Rolipram is een PDE4 inhibitor, quercetine doet dit ook wat optimaal werkt in combo met forskolin (is een cAMP doner, PDE4 breekt cAMP af). Dit is de zogenaamde cilltep combo waar ik zelf ook goede resultaten mee heb.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 16:00 ----------

Ik heb een serieuze vraag, ik ben een nootropic aan het zoeken voor mijn moeder die dit wel is wil proberen. Zij heeft wen klein jaar geleden een herseninfarqt gehad en is sindsdien is haar concentratie zwaar afgenomen en is ze veel vergeetachtiger.

Welke nootropic raden jullie dan aan?

Heel erg bedankt,

Goeie vraag, zal hier ff onderzoek naar doen

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 16:04 ----------

Als je plus minus 3x per week nootropics neemt en er verder ed 4 gram visolie bij slikt, is die choline dan nog steeds nodig?
Choline heb je nooit nodig... althans het kan synergetisch werken met andere dingen zoals de racetams maar het is iig een mythe dat je het zou moeten nemen bij piracetam ofzo.

Zoals al gezegd kan acetylcholine verhogen een depressieve werking hebben bij degene die er gevoelig voor zijn.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 16:05 ----------

Voor mensen die nog wat meer info zoeken hier heb ik een hoop uitgehaald

http://www.longecity.org/forum/forum/169-brain-health/

http://www.socialanxietysupport.com/forum/f56/

Iemand hier wel eens Phenibut geprobeerd?

Ik neem phenibut praktisch dagelijks, het is wel lichamelijk verslaven en tolerantie treed snel op, voor tolerantie neem ik DXM ofzo, en met een weekje benzo's geraak ik over de withdrawals indien ik het niet meer wil nemen.

Wat voor benzo's neem je dan voor een week? Diazepam? En waarom? Angstremmende werking? Of neem je het dan ook voor de slaap? Kan je niet beter de benzo's gewoon over een paar dagen afbouwen?

Gwn een week diazepam ofzo om de withdrawals van phenibut te onderdrukken, dan gwn er terug mee stoppen.

Vannacht veel te veel gezopen en uiteraard vannacht en vanmiddag alles eruit gespogen. Voelde me super belabberd. Net ff 450 mg pramiracetam en 40mg noopept op en voel me gelijk stukken beter.

Rob-G/MeDieVil kunnen jullie wat meer over die eventuele anti-kater stack vertellen?

Btw medievil, moet je die racetams nou voor het drinken, na het drinken of pas wanneer je wakker wordt innemen als je geen kater wilt?

Als je geen kater wilt moet je gewoon normale hoeveelheden drinken en af en toe wat water of ander normaal vocht drinken, is geen rocket science :p

Als je geen kater wilt moet je gewoon normale hoeveelheden drinken en af en toe wat water of ander normaal vocht drinken, is geen rocket science :p

Joh.

Maar soms heb je van die dagen, zoals gister op mijn verjaardag, waarbij het allemaal net een tikje harder gaat en dan is zoiets wel handig.

Als je drinkt als een mong**l moet je ook accepteren dat je een kater gaat hebben. Daar gaat geen nootropic iets aan veranderen.

Als je drinkt als een mong**l moet je ook accepteren dat je een kater gaat hebben. Daar gaat geen nootropic iets aan veranderen.

Wat een plaat heb jij voor je kop man, zit die ene keer je nog steeds dwars?

Vrijwel iedereen die zuipt, zuipt wel eens te veel en heeft te maken met een kater. Dan kan je dit wel accepteren, maar als er een manier is om minder/geen last te hebben van die kater, is dat toch prima, niets mis mee. Alleen maar fijn.

Jij hebt eerder een plaat voor je kop, ik constateer alleen maar feiten. Enigste wat een kater minder kan maken is gematigd drinken en/of extra vocht tijdens en na het drinken. De kater word immers voornamelijk veroorzaakt door uitdroging. Kun je wel allerlei nootropics gaan kopen in een poging dit minder te krijgen maar dan kom je van een koude kermis thuis vriend. Heb verder helemaal geen probleem met jou.

Jij hebt eerder een plaat voor je kop, ik constateer alleen maar feiten. Enigste wat een kater minder kan maken is gematigd drinken en/of extra vocht tijdens en na het drinken. De kater word immers voornamelijk veroorzaakt door uitdroging. Kun je wel allerlei nootropics gaan kopen in een poging dit minder te krijgen maar dan kom je van een koude kermis thuis vriend. Heb verder helemaal geen probleem met jou.

Kijk, ik weet ook wel dat er geen wondermiddel tegen een kater is en dat water drinken tijdens/na het zuipen en niet te veel drinken in het algemeen de beste manieren zijn om een kater te voorkomen. Maar ik ben iemand die al snel last heeft van een kater, dus als iemand als medievel dan post dat een racetam zou kunnen werken tegen een kater ben ik zeker bereid om dat te proberen, immers met proberen is nooit iets mis. Verder heb ik die nootropics gewoon in huis liggen. Je lijkt me verder een relaxte gast maar je komt elke keer vrij agressief over.

haha nja ik ben nogal direct wat dat betreft, ik kan me voorstellen dat dat op een forum als agressief kan overkomen maar dat is niet direct mijn bedoeling :o maar als je bijvoorbeeld googled op racetams against hangovers vind je wel wat resultaten van claims dat piracetam ( en dus andere varianten waarschijnlijk ook ) een alcohol kater kunnen verminderen.

In hoeverre deze claims waar zijn heb ik mijn twijfels, maar je kunt het inderdaad zoals je zelf zegt altijd proberen. :P begin gewoon met piracetam aangezien die goedkoop is. mocht je daar goed effect mee hebben kun je altijd nog kijken naar een duurdere variant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven