MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je bestelling, word morgen ochtend verzonden!

Het kan geen kwaad om sulbutiamine direct te gaan gebruiken. Of het verstandig is om laat in te nemen verschild per persoon. Ik zelf heb bij sulbutiamine geen probleem met slapen en lees zelfs dat het bij sommige mensen de slaap kan verbeteren. Ik zou het gewoon een keer uit proberen, slaap je niet lekker kun je het de volgende training eerder op de dag in nemen zodat je er tijdens de training nog wel profijt van hebt. Aangezien je nu jack3d voor de training gebruikte zal het wel mee vallen denk ik, daar zit namelijk een flinke dosis cafeïne in dat over het algemeen meer slaap problemen kan veroorzaken.

top thanks!

Ik heb ook net besteld. Kan je sulbutiamine met water in nemen of met er vet bij?

Sulbutiamine is vet oplosbaar, neem het in met een glas melk bijvoorbeeld.

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 08:43 ----------

Is noopept ook goed voor de training? Kan t op mijn leeftijd?

Ik vind noopept heerlijk om op te trainen. Laat me echt in die flow komen waardoor ik meer uit mijn training kan halen. Zolang je het gewoon bij een normale dosis houdt zou het geen geen kwaad kunnnen op jou leeftijd.

Op de verpakking staat water oplosbaar.

Moet dan wel na een maaltijd als het goed is. Je mag het niet voor een maaltijd innemen.

Maakt niet uit. Ik train altijs fasted dus neem het altijd op een lege maag met water, soms nog met een pre workout en wat caffeine.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

100g ani, 100g choline en 5g noopept is binnen. Netjes verpakt, complimenten aan denkbeter voor de levering. Zojuist 400mg ani genomen en 20mg noopept als testje. Kijken of ik daar wat van merk.

Verwacht er niet te veel van. 400mg aniracetam is btw best weinig.

Ja weet ik. Heb capsules gevuld tot de.nok en dat was 400mg per stuk. Ik neem er nog eentje.

Hoeveel gram zou ik moeten nemen eerste keer? Ik begrijp dat 200 mg wordt aangegeven, maar veel mensen zeggen dat dit te weinig is. Max 600 mg geloof ik?

Hoeveel gram zou ik moeten nemen eerste keer? Ik begrijp dat 200 mg wordt aangegeven, maar veel mensen zeggen dat dit te weinig is. Max 600 mg geloof ik?

De aangegeven dosering zou voldoende moeten zijn voor het gewenste effect maar kan desgewenst verhoogd worden naar ongeveer 2 x 1000 mg per dag. Meer is zeker niet altijd beter dus ik raadt aan om een aantal doseringen te proberen om te kijken wat voor jou het beste werkt.

Kunnen de racetams ook je motoriek verbeteren en/of je proprioceptie (lichaamsgevoel)?
Hebben mensen hier al ervaring mee, en welke werken er dan het beste?

Na wat zoekwerk kwam ik zelf pramiracetam en oxiracetam of combinaties daarvan tegen.

Vandaag in totaal 1200mg aniracetam. Vanmiddag merkte ik wel iets, maar het was lastig te plaatsen, een beetje een vaag gevoel. Ik dacht het anxyiolitische wel te voelen, maar dit kan net zo goed placebo geweest zijn. Op het moment heb ik milde hoofdpijn. Dit begon een paar uur geleden en heb toen 600mg choline genomen, maar de hoofdpijn is er nog steeds. Morgen opnieuw proberen (3x verspreid 400mg ani en 's ochtends 600mg choline).

Vandaag in totaal 1200mg aniracetam. Vanmiddag merkte ik wel iets, maar het was lastig te plaatsen, een beetje een vaag gevoel. Ik dacht het anxyiolitische wel te voelen, maar dit kan net zo goed placebo geweest zijn. Op het moment heb ik milde hoofdpijn. Dit begon een paar uur geleden en heb toen 600mg choline genomen, maar de hoofdpijn is er nog steeds. Morgen opnieuw proberen (3x verspreid 400mg ani en 's ochtends 600mg choline).
Ik krijg ook soms lichte hoofdpijn van ani

@dB86:
Kan jij mij misschien vertellen welke van je site onmiddellijk helpen bij het leren en waarbij ik niet eerst x dagen of weken moet opbouwen (die dus direct een impact hebben op de concentratie enz)? Er staat namelijk bijna overal bij dat het leervermogen en concentratie toeneemt en dergelijke... of is dit echt persoonsgebonden?

Wow, het voelt vandaag heel anders. Vanochtend slechts 400mg aniracetam en 800mg choline. Anderhalf uur later voelde ik me heel fris en helder. Toen een red bull'tje genome (100mg caffeine) en kreeg daar een heerlijke energie van. Je merkt duidelijk de synergy. Net nog eens 400mg ani genomen en wat DMAA om zometeen te trainen.

@dB86:
Kan jij mij misschien vertellen welke van je site onmiddellijk helpen bij het leren en waarbij ik niet eerst x dagen of weken moet opbouwen (die dus direct een impact hebben op de concentratie enz)? Er staat namelijk bijna overal bij dat het leervermogen en concentratie toeneemt en dergelijke... of is dit echt persoonsgebonden?

Excuses voor de late reactie.

Ik zou in jou geval noopept gebruiken. Wat de werkingen die jij aangeeft betreft is dit een van de krachtigere nootropics en werkt zeer snel.

Gisteren gebruikt, ongeveer 400 mg. Ik werd ongeveer 2 uur later wat wakker en vond het niet erg om mijn huis op te ruimen. Ik merkte ook dat ik minder last had van stress.
Meer heb ik niet gevoeld eerlijk gezegd. Ik trainde er niet harder op dan een pre-workout als Jack3d bijvoorbeeld.

Kreeg vandaag een enorme koppijn, maar dit lag voor mijn gevoel meer aan vocht tekort. Na wat ibuprofen en water was het weg.

Ik heb begrepen dat je salbutiamine vaker moet gebruiken voor het effect.

Als je de prijzen van intellimeds en denkbeter vergelijkt zijn de meeste zijn wel vrij gelijkaardig, maar bij noopept en nefi zitten er echt wel gigantische verschillen?

Ben trouwens van plan om hier ook eens mee te beginnen. Was van plan om noopept en prami te stacken, iemand hier ervaringen mee?

@denkbeter,

Zou je de ciltep stack kunnen opnemen in je arsenaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven