dB86
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
( had op heel tomorrowland misschien 4 uurtjes per nacht geslapen :\ben na tomorrowland meteen begonnen met mijn nieuwe stack: 2x per dag 750mg ani , 500mg choline bitartraat en 30-40mg noopept. moet zeggen dat ik ondanks mijn extreme alcohol/drugs gebruik van donderdag tm zondag ik erg lekker in mn vel zit, voel me alleen fysiek uitgeput, wat niet gek is en ook zeker niet te voorkomen bij zo'n festival.
ben benieuwd wat het me verder nog gaat brengen.
oja, gister voor het slapen ook nog 250mg L-theanine genomen icm met 10mg melatonine / 1 gram L-tryptofaan. heb echt geslapen als een baby, voor zeker een uurtje of 10-11 , voelde me vanochtend werkelijk herboren( had op heel tomorrowland misschien 4 uurtjes per nacht geslapen :\
Wat een spetterend resultaat!M'n stoelgang is diarree geworden nu ik centrophenoxine gebruik...![]()

denkbeter wat is jouw mening over de duurdere choline sources zoals a-GPC en CDP choline tegenover bijvoorbeeld de bitartraat die je zelf aanbied? ik lees namelijk steeds meer dat bitartraat helemaal niet zo'n goede bron is voor vrije choline. ga jij nog andere choline bronnen aanbieden?
Merk je ook positieve effecten van die centrophenoxine?
Kan ik als leek op het gebied van nootropics een dosis pramiracetam bestellen zonder choline en dit gaan proberen? Of is dit niet aan te raden?
Kan ik als leek op het gebied van nootropics een dosis pramiracetam bestellen zonder choline en dit gaan proberen? Of is dit niet aan te raden?
Wie heeft er ervaring met phenibut op regelmatige basis? Heb het in huis, zaterdag en zondag getest. Zaterdag 1gr, zondag 1,5 + 1+ 1 verdeeld over de dag.
Beviel erg goed, obtspannend en tegelijk motiverend/activerend. En dat met een hele pisitieve vibe erbij. Ben alleen huiverig voor de afkick-effecten, en benieuwd hoe vaak en hoeveel je probleemloos kunt gebruiken.
Nadeel is dat ik de dag erna een soort kater heb, beetje down zeg maar, ik gebruik het dan ook niet meerdere dagen achter elkaar maar zo af en toe, dagje weg, avondje uit, dat soort gelegenheden.