Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij werkt phenibut wel erg goed trouwens, heerlijk rustig gevoel (ik kan nogal onrustig zijn), veel meer op mijn gemak in omgevingen met veel vreemden. Het geeft me een beetje een ligt euforisch gevoel, lastig te omschrijven en veel socialer, ik blijf maar lullen joh ^^

Laatst bewerkt:
ben na tomorrowland meteen begonnen met mijn nieuwe stack: 2x per dag 750mg ani , 500mg choline bitartraat en 30-40mg noopept. moet zeggen dat ik ondanks mijn extreme alcohol/drugs gebruik van donderdag tm zondag ik erg lekker in mn vel zit, voel me alleen fysiek uitgeput, wat niet gek is en ook zeker niet te voorkomen bij zo'n festival.

ben benieuwd wat het me verder nog gaat brengen.

oja, gister voor het slapen ook nog 250mg L-theanine genomen icm met 10mg melatonine / 1 gram L-tryptofaan. heb echt geslapen als een baby, voor zeker een uurtje of 10-11 , voelde me vanochtend werkelijk herboren :D ( had op heel tomorrowland misschien 4 uurtjes per nacht geslapen :\

ben na tomorrowland meteen begonnen met mijn nieuwe stack: 2x per dag 750mg ani , 500mg choline bitartraat en 30-40mg noopept. moet zeggen dat ik ondanks mijn extreme alcohol/drugs gebruik van donderdag tm zondag ik erg lekker in mn vel zit, voel me alleen fysiek uitgeput, wat niet gek is en ook zeker niet te voorkomen bij zo'n festival.

ben benieuwd wat het me verder nog gaat brengen.

oja, gister voor het slapen ook nog 250mg L-theanine genomen icm met 10mg melatonine / 1 gram L-tryptofaan. heb echt geslapen als een baby, voor zeker een uurtje of 10-11 , voelde me vanochtend werkelijk herboren :D ( had op heel tomorrowland misschien 4 uurtjes per nacht geslapen :\

Voor mij werkt het ook erg goed. @ 3x 400mg ani, 2x 400mg choline en 30mg noopept. De eerst dag werd ik vooral moe en kreeg ik hoofdpijn, maar de 2e dag merkte ik de positieve effecten veel duidelijker.

Gister is eindelijk de bestelling binnengekomen. Topservice van denkBeter. De eerste verzending is niet aangekomen (PostNL faal) Denkbeter heeft kostenloos met track and trace een nieuwe gestuurd. Volgens mij had de postNL om een handtekening moeten vragen maar hij lag gewoon in de brievenbus.

Ik heb vandaag Noopept geprobeerd, de rust in mijn hoofd was niet te beschrijven. Beter dan Ritalin. Ik werd wel een beetje misselijk toen ik bij iemand in de auto zat, normaal heb ik nooit wagenziekte.

Komt mij ook regelmatig voor dat aangetekende post gewoon in de brievenbus gedumpt wordt. Mag dat uberhaupt wel?

dB86 wat is jouw mening over de duurdere choline sources zoals a-GPC en CDP choline tegenover bijvoorbeeld de bitartraat die je zelf aanbied? ik lees namelijk steeds meer dat bitartraat helemaal niet zo'n goede bron is voor vrije choline. ga jij nog andere choline bronnen aanbieden?

Ik heb mijn bestelling binnen! Direct uitproberen! :D Ik heb mijn noopept gewogen op 2 verschillende weegschaaltjes en die geeft telkens slechts 4,5-4,6 gr aan terwijl ik toch 5 gram besteld had... Maar ik ben al blij dat ik het binnen heb!! :p

M'n stoelgang is diarree geworden nu ik centrophenoxine gebruik...:mad:

Merk je ook positieve effecten van die centrophenoxine?

denkbeter wat is jouw mening over de duurdere choline sources zoals a-GPC en CDP choline tegenover bijvoorbeeld de bitartraat die je zelf aanbied? ik lees namelijk steeds meer dat bitartraat helemaal niet zo'n goede bron is voor vrije choline. ga jij nog andere choline bronnen aanbieden?

Ik had CDP choline besteld bij iHerb omdat het goedkoop was ivm de houdbaarheid. Ik heb het nu een week gebruikt, en na 2 dagen merkte ik al dat ik moeite heb om aan mijn kcals te komen.

Ik zit veel sneller en langer vol. Het is dus niet aan te raden om dat te nemen als je bulkt.

Zelf gebruik ik DMAE als bron van choline en het heeft nog eens positieve effecten op zich, win win. dit is ook een vrij goedkope bron...

Kan ik als leek op het gebied van nootropics een dosis pramiracetam bestellen zonder choline en dit gaan proberen? Of is dit niet aan te raden?

Kan ik als leek op het gebied van nootropics een dosis pramiracetam bestellen zonder choline en dit gaan proberen? Of is dit niet aan te raden?

Bij mezelf merk ik dat ik hoofdpijn krijg als ik geen choline inneem, maar dat verschilt blijkbaar per persoon. Sommigen roepen dat choline totaal niet nodig is. Je kan het altijd proberen.

ik kreeg immense brain fog + hoofdpijn zonder extra choline. dus ik zou sowieso een kleine hoeveelheid meebestellen. is toch niet zo duur.

Jammer dat de pramiracetam net uitverkocht is op denkbeter

Wie heeft er ervaring met phenibut op regelmatige basis? Heb het in huis, zaterdag en zondag getest. Zaterdag 1gr, zondag 1,5 + 1+ 1 verdeeld over de dag.
Beviel erg goed, obtspannend en tegelijk motiverend/activerend. En dat met een hele pisitieve vibe erbij. Ben alleen huiverig voor de afkick-effecten, en benieuwd hoe vaak en hoeveel je probleemloos kunt gebruiken.

Wie heeft er ervaring met phenibut op regelmatige basis? Heb het in huis, zaterdag en zondag getest. Zaterdag 1gr, zondag 1,5 + 1+ 1 verdeeld over de dag.
Beviel erg goed, obtspannend en tegelijk motiverend/activerend. En dat met een hele pisitieve vibe erbij. Ben alleen huiverig voor de afkick-effecten, en benieuwd hoe vaak en hoeveel je probleemloos kunt gebruiken.

Mijn evaring: Ik vind dat spul helemaal tegek! Neem sochtens een gram en uurtje of 2 later, bam, ontspannen, gemotiveerd, vol zelfvertrouwen, energie tot en met en veel socialer, blijf maar lullen :D Nadeel is dat ik de dag erna een soort kater heb, beetje down zeg maar, ik gebruik het dan ook niet meerdere dagen achter elkaar maar zo af en toe, dagje weg, avondje uit, dat soort gelegenheden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven