Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dag erna down.... Echt sloom en depri of valt het mee?
Ook voor werk geschikt?
Prima voor werk geschikt hoor, je bent gewoon compleet jezelf maar dan heel vrolijk 
Wie heeft er ervaring met phenibut op regelmatige basis? Heb het in huis, zaterdag en zondag getest. Zaterdag 1gr, zondag 1,5 + 1+ 1 verdeeld over de dag.
Beviel erg goed, obtspannend en tegelijk motiverend/activerend. En dat met een hele pisitieve vibe erbij. Ben alleen huiverig voor de afkick-effecten, en benieuwd hoe vaak en hoeveel je probleemloos kunt gebruiken.
Werken allemaal zo goed als even goed, het is individueel het is iig bullshit dat choline bitartrate slecht zou zijn.denkbeter wat is jouw mening over de duurdere choline sources zoals a-GPC en CDP choline tegenover bijvoorbeeld de bitartraat die je zelf aanbied? ik lees namelijk steeds meer dat bitartraat helemaal niet zo'n goede bron is voor vrije choline. ga jij nog andere choline bronnen aanbieden?
neem zo'n 4-8 gram per dag, vind het wel maar vrij zwak spul, afkick is geen probleem met benzo's of baclofen voor een week, zo stop je het probleemloos.
Tolerantie is wel een probleem voor velen, voor tolerantie zijn nmda antagonisten zoals DXM wss effectief. (Die werken goed voor opiaat, benzo en stim tolerantie).
Vind je? Ik vind het echt nauwelijks smaken.... De bitartraat. Het stinkt wel als de t*ring![]()

Soms merk je het pas nadat je ermee stoptIk ben sinds 3 dagen begonnen met Alpha Brain en Shroom Tech van Onnit. Moet zeggen dat ik er nog weinig van merk, maar het is pas fair om een conclusie te trekken na een maand. Dus ik zal nog wel een keer posten over mijn bevindingen.
(niet als je korte tijd niet en al stopt)Ik wil ook al lang theanine maar is nogal moeilijk te vinden aan degelijk prijsJa hier ook, redelijk m'n sweet spot gevonden voor motivatie/rust/focus . Zit op 750mg ani 750-1000mg choline bt 30mg noopept en 150mg l-theanine.
Ik heb trouwens ook goede ervaring met l-theanine als oplossing voor crash/naar gevoel na stimulanten als caffeine/dmaa , maar dan in een dosering van rond de 300mg. Als ik dat in de avond neem heb ik ook het gevoel dat ik veel dieper slaap. Wel met heel realistische (soms lucide) dromen die ik ook veel beter kan onthouden.