MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag erna down.... Echt sloom en depri of valt het mee?
Ook voor werk geschikt?

Dag erna down.... Echt sloom en depri of valt het mee?
Ook voor werk geschikt?

Een soort kater, lastig uit te leggen, het is geen ramp maar beetje leeg gevoel in hoofd :) Prima voor werk geschikt hoor, je bent gewoon compleet jezelf maar dan heel vrolijk :)

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft er ervaring met phenibut op regelmatige basis? Heb het in huis, zaterdag en zondag getest. Zaterdag 1gr, zondag 1,5 + 1+ 1 verdeeld over de dag.
Beviel erg goed, obtspannend en tegelijk motiverend/activerend. En dat met een hele pisitieve vibe erbij. Ben alleen huiverig voor de afkick-effecten, en benieuwd hoe vaak en hoeveel je probleemloos kunt gebruiken.

neem zo'n 4-8 gram per dag, vind het wel maar vrij zwak spul, afkick is geen probleem met benzo's of baclofen voor een week, zo stop je het probleemloos.

Tolerantie is wel een probleem voor velen, voor tolerantie zijn nmda antagonisten zoals DXM wss effectief. (Die werken goed voor opiaat, benzo en stim tolerantie).

---------- Post toegevoegd Sun 12 Aug 2012 om 12:57 ----------

denkbeter wat is jouw mening over de duurdere choline sources zoals a-GPC en CDP choline tegenover bijvoorbeeld de bitartraat die je zelf aanbied? ik lees namelijk steeds meer dat bitartraat helemaal niet zo'n goede bron is voor vrije choline. ga jij nog andere choline bronnen aanbieden?
Werken allemaal zo goed als even goed, het is individueel het is iig bullshit dat choline bitartrate slecht zou zijn.

neem zo'n 4-8 gram per dag, vind het wel maar vrij zwak spul, afkick is geen probleem met benzo's of baclofen voor een week, zo stop je het probleemloos.

Tolerantie is wel een probleem voor velen, voor tolerantie zijn nmda antagonisten zoals DXM wss effectief. (Die werken goed voor opiaat, benzo en stim tolerantie).

4-8 gram per dag is voor vele een te hoge dosis, start in ieder geval lager en bouw het op, een overdosering phenibut kan vervelende bijwerkingen veroorzaken. Niet iedereen is er even gevoelig voor, maar mijn ervaring is dat 1 gram voldoende is en zo goed als de hele dag werkt. Als je het in de eerste instantie niet dagen achter elkaar gebruikt maar eens op de zoveel dagen tijdens gelegenheden of momenten van stress, bouw je geen tot weinig tolerantie op en heb je ook geen last van eventuele afkick verschijnselen. Het lijkt me zeker geen goed idee om dat spul te nemen totdat je benzos of baclofen nodig hebt om er weer van af te geraken...

• Topic Starter Topic Starter
Hangt ervan af waarvoor je het gebruikt, het is therapeutisch voor bepaalde mensen, althans acuut, met de tolerantie problemen is het wss niet zo waardevol tenzij mss met iets om tolerantie tegen te houden.

Voor mij persoonlijk heeft het niet veel waarde en ga er volgende week terug mee stoppen.

Waarom ani in pilletjes? Vind ani persoonlijk nog vrij makkelijk binnen te krijgen, zeker in vgl met sommige andere substanties.

Ik veronderstel dat sommige mensen geen zin hebben om telkens alles af te wegen met zo'n weegschaaltje. Dat lijkt mij wel een groot voordeel.
Wat dan ook nog nodig is, is dat je ook choline in capsule vorm kan aan bieden... Op die manier ben je van het geklooi met een weegschaaltje vanaf.

Ik heb gewoon capsules volgegooid met een capsuleerapparaatje en naderhand pas gewogen hoeveel erin zit, dan weet je dus hoeveel capsules je moet nemen. Elke dosering apart afwegen kost natuurlijk wel erg veel tijd.

Ik was vandaag aan het rondcruzen op de site van de boardsponser B&F en vond zowaar de CILTEP stack.
forskohlii:

http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/afslankproducten/enzymatic-therapy/coleus-forskohlii/

L-Tyrosine:

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/now-foods/l-tyrosine/
jammer genoeg in poedervorm, goed dat ik hem al had in capsulevorm (dit is dus FYI)

Quercetin:

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/quercetin/now-foods/quercetin/

alles is besteld en word morgen verwacht.
Ik weet alleen niet goed hoe ik de werking van deze stack moet controleren.

Alles producten zijn zo een beetje verborgen op B&F vind ik, daarom de vermelding hiervan in dit topic. :D

Ik was er ook al achter gekomen dat ze daar DMAE en alpha GPC verkopen :p wanneer komen de BF nootropics haha

Ik ben sinds 3 dagen begonnen met Alpha Brain en Shroom Tech van Onnit. Moet zeggen dat ik er nog weinig van merk, maar het is pas fair om een conclusie te trekken na een maand. Dus ik zal nog wel een keer posten over mijn bevindingen.

Hetzelfde geld voor mijn ervaring met de CILTEP stack. Hopelijk binnen 2 weken toch al een verschil merkbaar...

Ik ben sinds 3 dagen begonnen met Alpha Brain en Shroom Tech van Onnit. Moet zeggen dat ik er nog weinig van merk, maar het is pas fair om een conclusie te trekken na een maand. Dus ik zal nog wel een keer posten over mijn bevindingen.
Soms merk je het pas nadat je ermee stopt :p (niet als je korte tijd niet en al stopt)

Gister 500mg pramiracetam genomen weer, heerlijk :) Helpt me echt bij mn focus/concentratie en voel me er ook gewoon lekker door.
Gevoelens van nervositeit/spanning worden er volgens mij ook door onderdrukt.

Nootropics worden wel een blijvertje voor mij denk ik :D

Ja hier ook, redelijk m'n sweet spot gevonden voor motivatie/rust/focus . Zit op 750mg ani 750-1000mg choline bt 30mg noopept en 150mg l-theanine.

Ik heb trouwens ook goede ervaring met l-theanine als oplossing voor crash/naar gevoel na stimulanten als caffeine/dmaa , maar dan in een dosering van rond de 300mg. Als ik dat in de avond neem heb ik ook het gevoel dat ik veel dieper slaap. Wel met heel realistische (soms lucide) dromen die ik ook veel beter kan onthouden.

Ik heb mijn CILTEP stack stopgezet wegens maag en slokdarmontsteking.
Ik had al ergens gelezen dat deze producten wel eens zwaar voor de maag kunnen zijn.
Het kan ook liggen aan 2 weken vakantie en bijhorende dranken :D

Kan iemand me helpen rekenen?
Ik wil methyleen blauw nog eens proberen.
Gelukkig woon ik in belgië en kan ik dit bij de apotheek halen.
Welke concentratie moet ik vragen om gemakkelijk met een druppelteller 60mcg te bekomen?

Ja hier ook, redelijk m'n sweet spot gevonden voor motivatie/rust/focus . Zit op 750mg ani 750-1000mg choline bt 30mg noopept en 150mg l-theanine.

Ik heb trouwens ook goede ervaring met l-theanine als oplossing voor crash/naar gevoel na stimulanten als caffeine/dmaa , maar dan in een dosering van rond de 300mg. Als ik dat in de avond neem heb ik ook het gevoel dat ik veel dieper slaap. Wel met heel realistische (soms lucide) dromen die ik ook veel beter kan onthouden.
Ik wil ook al lang theanine maar is nogal moeilijk te vinden aan degelijk prijs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven