Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Via eBay heb ik 50g (+-250 doses) voor nog geen 20 euro gekocht.

Via eBay heb ik 50g (+-250 doses) voor nog geen 20 euro gekocht.
Ik weet welke je bedoelt (element-earth winkel) maar toch vind ik dat nog steeds vrij duur. Zou graag 1g per dag nemen. Heb ook al gekeken naar grotere hoeveelheden maar zelfs daar niets goedkoper bij gevonden.

Kan er iemand vertellen welke de beste nootropics is? is dit een drug of supp? Wat kost het mij en waar kan ik het halen vanuit belgie?

Oke, maar als je 1gr per dag wil nemen kom je 1000 dagen toe.
130 euro : 1000 dagen = 13 cent per dag. goedkoper zal je niet vinden denk ik.
Is trouwens 1 gr per dag niet veel?

Kan er iemand vertellen welke de beste nootropics is? is dit een drug of supp? Wat kost het mij en waar kan ik het halen vanuit belgie?
denkbeter.nl
is tijdelijk offline zie mijn post wat meer naar boven:D

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 14:05 ----------

Oke, maar als je 1gr per dag wil nemen kom je 1000 dagen toe.
130 euro : 1000 dagen = 13 cent per dag. goedkoper zal je niet vinden denk ik.
Is trouwens 1 gr per dag niet veel?
Uhu moest het in kleinere hoeveelheden zijn zou ik het kopen maar meteen 3 jaar voorraad is veel en ineens die 130€ :p
(ja ik ben moeilijk xD)

Laatst bewerkt door een moderator:
denkbeter.nl
is tijdelijk offline zie mijn post wat meer naar boven:D

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 14:05 ----------

Uhu moest het in kleinere hoeveelheden zijn zou ik het kopen maar meteen 3 jaar voorraad is veel en ineens die 130€ :p

is dit illegaal?

(ja ik ben moeilijk xD)

Mss kan je een soort van groepsaankoop oprichten (of contacteer denkbeter om samen iets uit te dokteren)?

Haha nee hoor ;)
was een trollollol.
Het is legaal, even technische problemen en dan kan je er gewoon weer bestellen;)

---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 14:21 ----------

Mss kan je een soort van groepsaankoop oprichten (of contacteer denkbeter om samen iets uit te dokteren)?
Hij zal het hier wel lezen:)
Dus je weet het hé, mijnheer denkbeter, je MOET theanine gaan verkopen.
Ik ga later nog eens naar mijn opties kijken, ga ik me nu niet meteen mee bezig houden:p

Laatst bewerkt door een moderator:
1g theanine per dag is te veel man :p dan word je er meer slaperig van wat niet echt bevorderlijk is lijkt me :p het werkt naar mijn gevoel best lang. Ik doseer 2x per dag, smorgens meestal laag (100-150mg) anders word ik er te loom van. Savonds dan wa hoger (250-300mg) en dan chill ik hem gewoon op de bank tot ik in slaap begin te vallen.

Die zijn al allemaal in supplementen winkels te verkrijgen, lijkt me niet meteen iets dat veel gevraagd zou zijn
Het punt is, als er zoveel aanbod is, dat er vaak overprijsde, ondergedoseerde en inferieure kwaliteit word verkocht,
Ik heb liever bulkpoeder van hoge kwaliteit ipv flashy verpakking met caps.

Nog niemand problemen gehad met zwakte, bijwerking van piracetam?

@Denkbeter waarom is je webwinkel weer offline? Wilde net een testbestelling plaatsen xD

Laatst bewerkt:
Denkbeter is gesloten. Zijn er nog andere shops die snel en voordelig leveren?

begin volgende maan is denkbeter terug open ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven