Unstoppable
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet welke je bedoelt (element-earth winkel) maar toch vind ik dat nog steeds vrij duur. Zou graag 1g per dag nemen. Heb ook al gekeken naar grotere hoeveelheden maar zelfs daar niets goedkoper bij gevonden.Via eBay heb ik 50g (+-250 doses) voor nog geen 20 euro gekocht.
ty, helaas komt daar dan nog verzendingskosten bij en omdat het uit Amerika is ook nog eens belastingen. Dan komt het uiteindelijk ook op iets van 130€ uit

denkbeter.nlKan er iemand vertellen welke de beste nootropics is? is dit een drug of supp? Wat kost het mij en waar kan ik het halen vanuit belgie?

Uhu moest het in kleinere hoeveelheden zijn zou ik het kopen maar meteen 3 jaar voorraad is veel en ineens die 130€Oke, maar als je 1gr per dag wil nemen kom je 1000 dagen toe.
130 euro : 1000 dagen = 13 cent per dag. goedkoper zal je niet vinden denk ik.
Is trouwens 1 gr per dag niet veel?

denkbeter.nl
is tijdelijk offline zie mijn post wat meer naar boven
---------- Post toegevoegd Fri 24 Aug 2012 om 14:05 ----------
Uhu moest het in kleinere hoeveelheden zijn zou ik het kopen maar meteen 3 jaar voorraad is veel en ineens die 130€![]()
Uhu moest het in kleinere hoeveelheden zijn zou ik het kopen maar meteen 3 jaar voorraad is veel en ineens die 130€
(ja ik ben moeilijk xD)
Haha nee hoor

Hij zal het hier wel lezenMss kan je een soort van groepsaankoop oprichten (of contacteer denkbeter om samen iets uit te dokteren)?

dan word je er meer slaperig van wat niet echt bevorderlijk is lijkt me
het werkt naar mijn gevoel best lang. Ik doseer 2x per dag, smorgens meestal laag (100-150mg) anders word ik er te loom van. Savonds dan wa hoger (250-300mg) en dan chill ik hem gewoon op de bank tot ik in slaap begin te vallen.Het punt is, als er zoveel aanbod is, dat er vaak overprijsde, ondergedoseerde en inferieure kwaliteit word verkocht,Die zijn al allemaal in supplementen winkels te verkrijgen, lijkt me niet meteen iets dat veel gevraagd zou zijn
Nog niemand problemen gehad met zwakte, bijwerking van piracetam?
mindnutrition.com heb ik gehaald, ebay kun je ook wel checkenDenkbeter is gesloten. Zijn er nog andere shops die snel en voordelig leveren?
Denkbeter is gesloten. Zijn er nog andere shops die snel en voordelig leveren?