AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Hoi,

Ben me vandaag wat gaan inlezen in nootropics en had wat vragen.

Ik ben opzoek naar een concentratie verhoger tijdens de tentamenweken (ben altijd erg snel afgeleid, maakt lang blokken moeilijk). Dus zoek iets zonder opbouw fase, iets wat ik eenmalig in kan nemen met effect.
Zover meerdere middelen gezien o.a. piracetam en verwante takken maar hier bestaat een opbouwfase bij die ik liever niet heb. (Weet van mezelf dat ik dit soort dingen vergeet in te nemen)

Dus iemand een aanrader waar hij zelf goede ervaringen mee heeft?

+ Er staat veelal bij dat het geen toxiciteit heeft en nauwelijks nadelige effecten heeft, ervaren jullie dit ook zo?
+ Waar te bestellen? Is er een NL site voor of is paypal noodzakelijk?

Alvast bedankt!

noopept is wel een goede concentratie verhoger waar je direct wat van merkt.
2x 20-30 mg per dag.
dit combineren met een stimulant als caffeine en je hebt een vrij basic stack :)
mocht je last van hoofdpijn/brain fog krijgen moet je wat choline erbij supplementeren maar bij noopept alleen had ik hier geen last van (pas toen ik aniracetam ging toevoegen.)

normaal gesproken is denkbeter.nl een van de betere nootropics vendors waar je met ideal kan betalen maar is momenteel ff offline.

noopept is wel een goede concentratie verhoger waar je direct wat van merkt.
2x 20-30 mg per dag.
dit combineren met een stimulant als caffeine en je hebt een vrij basic stack :)
mocht je last van hoofdpijn/brain fog krijgen moet je wat choline erbij supplementeren maar bij noopept alleen had ik hier geen last van (pas toen ik aniracetam ging toevoegen.)

normaal gesproken is denkbeter.nl een van de betere nootropics vendors waar je met ideal kan betalen maar is momenteel ff offline.

Bedankt! Wat reviews op internet verder en de meerderheid van de mensen vinden het een fantastisch middel. Een enkeling heeft wat nadelige effecten maar deze doseren dan met meerdere middelen.

Enig idee wanneer die site weer online is?

Moet je Denkbeter pmen, heeft een acc hier op dbb :)

Ik zou graag betere concentratie willen en makkelijker kunnen presenteren op school. Zou enkel piracetam mij hierbij kunnen helpen? Of zich gaat leren mij wel goed af, maar zeker in de periode zou dat beetje meer concentratie fijn zijn.

ALA / ALCAR zijn redelijk goedkoop, en leveren tal van voordelen. is een van de meest bekende stacks, Google maar eens. L-theanine beïnvloed serotonine/dopamine op een gunstige manier alsmede alpha brainwaves, ook erg goedkoop te vinden :)

Zijn geen verplichte middelen ofzo, gewoon geprobeerd en tevreden over. En aangezien ze niet zo duur zijn wat groter ingekocht.
Het beïnvloeden van serotonine/dopamine ben ik niet zo'n fan van, kans dat er iets onherstelbaar verandert met bijvoorbeeld je serotonineaanmaak zoals dat bij XTC het geval is (bij teveel gebruik). Het zal waarschijnlijk veel minder zijn, maar aangezien je L-theanine dagelijks gebruikt, neem ik het risico liever niet. Ik voel mij van mezelf al kiplekker. Welke producten zou ik volgens jou het beste kunnen gebruiken om alleen mijn cognitieve functies te versterken?

Hoi,

Ben me vandaag wat gaan inlezen in nootropics en had wat vragen.

Ik ben opzoek naar een concentratie verhoger tijdens de tentamenweken (ben altijd erg snel afgeleid, maakt lang blokken moeilijk). Dus zoek iets zonder opbouw fase, iets wat ik eenmalig in kan nemen met effect.
Zover meerdere middelen gezien o.a. piracetam en verwante takken maar hier bestaat een opbouwfase bij die ik liever niet heb. (Weet van mezelf dat ik dit soort dingen vergeet in te nemen)

Dus iemand een aanrader waar hij zelf goede ervaringen mee heeft?

+ Er staat veelal bij dat het geen toxiciteit heeft en nauwelijks nadelige effecten heeft, ervaren jullie dit ook zo?
+ Waar te bestellen? Is er een NL site voor of is paypal noodzakelijk?

Alvast bedankt!
oxiracetam, noopept

Het beïnvloeden van serotonine/dopamine ben ik niet zo'n fan van, kans dat er iets onherstelbaar verandert met bijvoorbeeld je serotonineaanmaak zoals dat bij XTC het geval is (bij teveel gebruik). Het zal waarschijnlijk veel minder zijn, maar aangezien je L-theanine dagelijks gebruikt, neem ik het risico liever niet. Ik voel mij van mezelf al kiplekker. Welke producten zou ik volgens jou het beste kunnen gebruiken om alleen mijn cognitieve functies te versterken?

Fout, is al veel onderzoek verricht naar dit stofje, zit van nature in bepaalde thee soorten. Niet in die concentratie natuurlijk, maar dan nog. Het is geen extreme releaser of reuptake inhibitor zoals jou voorbeeld XTC.

Voor cognitieve functies noopept een racetam naar keuze en eventueel een cholinebron.

ALA/ALCAR eventueel ook toevoegen

Same here wat betreft de concentratie.

Zou dit een goede combi zijn om mee te beginnen?

Ja, kan prima. Pramiracetam vind ik ook erg fijn. Zorgt voor een heerlijke rust in mijn hoofd. Erg fijn tijdens muziekluisteren en natuurlijk de studie.

Fout, is al veel onderzoek verricht naar dit stofje, zit van nature in bepaalde thee soorten. Niet in die concentratie natuurlijk, maar dan nog. Het is geen extreme releaser of reuptake inhibitor zoals jou voorbeeld XTC.

Voor cognitieve functies noopept een racetam naar keuze en eventueel een cholinebron.

ALA/ALCAR eventueel ook toevoegen
Dat het in bepaalde theesoorten zit zegt helemaal niks, cocaïne is ook afkomstig van een plant en dat brengt gegarandeerd schade toe aan je lichaam. Ik weet dat het geen extreme effecten heeft zoals dat bij XTC het geval is, maar aangezien je het dagelijks gebruikt, wil ik niet het kleine risico lopen dat er toch wat beschadigt in de loop der jaren. Ik vind het totaal niet nodig, want mijn serotonine is al helemaal prima :)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 15:05 ----------

In welke dosering neem jij die stoffen?

Heeft iemand ervaring met het dagelijks innemen van noopept?

Dat het in bepaalde theesoorten zit zegt helemaal niks, cocaïne is ook afkomstig van een plant en dat brengt gegarandeerd schade toe aan je lichaam. Ik weet dat het geen extreme effecten heeft zoals dat bij XTC het geval is, maar aangezien je het dagelijks gebruikt, wil ik niet het kleine risico lopen dat er toch wat beschadigt in de loop der jaren. Ik vind het totaal niet nodig, want mijn serotonine is al helemaal prima :)

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 15:05 ----------

In welke dosering neem jij die stoffen?

Toen er sporen cocaïne in coca cola zaten en er werd onderzoek naar verricht en bleek schadelijk te zijn hebben ze toch ook de formule aan moeten passen. Thee word echter gewoon verkocht, en aan theanine hangen geen nadelen bij normaal gebruik. Hoe graag jij jezelf dat ook wil wijs maken. Kom eerst maar eens met onderzoeken die dat onderbouwen, want ik vind het bangmakerij :p

Het heeft trouwens vooral een gunstig effect op alpha brain waves, zoek maar eens op.

---------- Post toegevoegd Wed 26 Sep 2012 om 17:58 ----------

Heeft iemand ervaring met het dagelijks innemen van noopept?

Ja

Ja, kan prima. Pramiracetam vind ik ook erg fijn. Zorgt voor een heerlijke rust in mijn hoofd. Erg fijn tijdens muziekluisteren en natuurlijk de studie.

Ben voornamelijk op zoek naar die rust in mijn hoofd. Tijdens het studeren is dat echt dramatisch. Zou je dan zeggen beter premiracetam ivm een andere?

En welke doseringen pakken jullie? Ga nu iig Noopept halen, eens kijken hoe dat bevalt. Zal sowieso de bevindingen hier posten.

En nog andere winkels behalve denkbeter.nl waar je kan halen?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu al een paar dingen besteld via ebay, nog geen problemen mee gehad...

@unstoppable:
Hoe was je ervaring met het dagelijks gebruik van noopept?
Hoe lang heb je het na elkaar gebruikt?
Ik lees dat de zin in coïtus er wel eens mee kan afnemen, opgewonden geraken zou geen probleem zijn..., klopt dit?

Heb alleen maar lof over noopept, vind het de beste nootropic voor je geld. Zin in coïtus mwa, ik heb geen vriendin momenteel, maar zodra ik een lekker vrouwtje zie lopen oid wil ik echt wel hoor :D hehe. Neem het nu toch al bijna 2 maanden dagelijks 50-60mg.

cool, ik heb net 5 gr noopept besteld op ebay voor 22 euro.
Ik denk dat ik hem dagelijks ga proberen, mss zelfs icm oxiracetam...
Ik hoop het binnen te hebben ergens begin volgende week.

Geen choline source erbij?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven