MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je een choline bron op het zelfe moment innemen als je racetam? Of gaat het per dag?

Ga binnekort denk ik 2x500 aniracetam nemen per dag maar hoe zit dat met de choline? Die wil ik uit eieren halen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel mensen zouden er aniracetam voor een prijsje willen aankopen? Ga beginnen paar dingen op ebay te verkopen.

Van welke leverancier Medievil? En hoe duur? (qua dosis)

Ik wil wel wat ani mijn is bijna op, prijs?

Hey, ik heb vrijdag iets bestelt bij mind nutrition, vandaag is het geld over gemaakt, maar je krijgt verder niets te horen, geen mail, geen track id, helemaal niets, iemand enig idee wanneer ik het kan verwachten?

Hey, ik heb vrijdag iets bestelt bij mind nutrition, vandaag is het geld over gemaakt, maar je krijgt verder niets te horen, geen mail, geen track id, helemaal niets, iemand enig idee wanneer ik het kan verwachten?
Misschien dat je order niet helemaal goed is gegaan... Ik heb in totaal 4 mailtjes van hun voor een bestelling

oh ik zie het al zijn 2 mailtjes in ongewenst beland

ik heb vandaag noopept binnegekregen.
besteld via ebay vanuit engeland verstuurd.
5gr voor nog geen 22 euro. donderdag besteld, vandaag geleverd (incl microschepje)

Ik heb nu 2 keer 30mg noopept genomen en voelde me er idd beter gefocust door.
Ik heb wel aniracetam staan, maar dat neem ik momenteel niet.
Wat ik wel ga combineren is:
noopept
oxiracetam
DMEA
ALCAR

Maar dat is voor later...

offtopic:

Ik zie in je onderschrift staan "rip killy", maar ik heb ff gezocht op het forum, en toen ik zocht was zijn account online...

Iemand enig idee wanneer denkbeter weer open is?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

noopept
oxiracetam
DMEA
ALCAR

offtopic:

Ik zie in je onderschrift staan "rip killy", maar ik heb ff gezocht op het forum, en toen ik zocht was zijn account online...

Als je alcar gaat nemen zou ik ook alpha lipoic acid erbij nemen, werken synergetisch en is relatief goedkoop, ik had volgens mij 120x250mg ( voor 60 dagen ) voor 5-6 euro. Bij vitastore.eu

Als je alcar gaat nemen zou ik ook alpha lipoic acid erbij nemen, werken synergetisch en is relatief goedkoop, ik had volgens mij 120x250mg ( voor 60 dagen ) voor 5-6 euro. Bij vitastore.eu

bedankt voor de tip. :)
Maar ik vind dat ik al veel supps neem dus ik denk dat ik dat even ga overslaan :-)
Ik kwam nog iets heel interessants tegen wat ik overweeg, maar het is wel vrij duur. alleen jammer genoeg ben ik de naam vergeten. ik moet het opnieuw opzoeken. ik weet wel dat het in dit topic nog niet is voorbij gekomen...
ik denk wel dat het alle andere noots zou vervangen...

edit: het gaat over Tianeptine:

Laatst bewerkt:
noopept
oxiracetam
DMEA
ALCAR

offtopic:

Was uit de tijd dat ie ging stoppen met dbb :roflol:

bedankt voor de tip. :)
Maar ik vind dat ik al veel supps neem dus ik denk dat ik dat even ga overslaan :-)
Ik kwam nog iets heel interessants tegen wat ik overweeg, maar het is wel vrij duur. alleen jammer genoeg ben ik de naam vergeten. ik moet het opnieuw opzoeken. ik weet wel dat het in dit topic nog niet is voorbij gekomen...
ik denk wel dat het alle andere noots zou vervangen...

edit: het gaat over Tianeptine:

Een anti-depressiva is geen nootropic :rolleyes:

ik had er gisteren veel goeds overgelezen op een forum.
iemand die zei dat het de beste nootropic was omdat je er ook meer gefocust door werd.
Maar je hebt idd gelijk.
Toen ik vandaag er meer over ging zoeken zit het echt in de antidepressivia regio, niet iets wat ik direct zal proberen (tenzij mss ooit eens echt nodig)

Waar koop ik een goedkope ani/noopept (evt nog andere?) stack?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven