- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja! Ik heb in totaal £17,28 betaald voor 5 gram Noopept. Ik kan nergens terugvinden hoeveel dat in Euro's was, maar het zal rond de 21-22 euro zijn geweest. Why?heb je die gebruikt die ik opgaf een paar posts hierboven?
hoeveel heb jij betaald?
Ja! Ik heb in totaal £17,28 betaald voor 5 gram Noopept. Ik kan nergens terugvinden hoeveel dat in Euro's was, maar het zal rond de 21-22 euro zijn geweest. Why?
Denkbeter.nl was echt easy, jammer dat die site uit de lucht is. Iemand een makkelijke en goedkope site voor pramiracetam/aniracetam en sublituamine(of iets dergelijks)?
Tuurlijk, namelijk het volgende:
- oxiracetam
- phenibut
- aniracetam
- sulbutiamine
- pramiracetam
- nefiracetam
- noopept
- dl-choline bitartrate
---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 18:54 ----------
Het assortiment zal op korte termijn worden uitgebreid, waar vraag naar is + aanvullingen qua kruiden en andere bronnen.

Waar heb je specifiek interesse in? Dan haal ik die data uit onze admin.
Qua prijs willen wij op een zelfde niveau zitten als de internationale aanbieders, echter lukt dit niet altijd. Punt is, wij gaan gratis en discrete verzending aanbieden. Met een levertermijn van 1-2 dagen.
Voorraad voldoende, als alles correct verloopt![]()

Hm, tel er inderdaad maar 8. We verkopen inderdaad ook centrophenoxine.
1. Aniracetam
50 gr - 18 euro
100 gr - 30 euro
2. Noopept
1 gr - 7,50 euro
2 gr - 12,50 euro
5 gr - 20 euro
3. Centrophenoxine
25 gr - 15 euro
50 gr - 28 euro
Zoals je ziet loont het, als men wat groter inkoopt.
---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 19:34 ----------
Feedback op prijzen, doseringen en de informatie die binnenkort op de website komen is altijd welkom!
Hm, tel er inderdaad maar 8. We verkopen inderdaad ook centrophenoxine.
1. Aniracetam
50 gr - 18 euro
100 gr - 30 euro
2. Noopept
1 gr - 7,50 euro
2 gr - 12,50 euro
5 gr - 20 euro
3. Centrophenoxine
25 gr - 15 euro
50 gr - 28 euro
Zoals je ziet loont het, als men wat groter inkoopt.
---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 19:34 ----------
Feedback op prijzen, doseringen en de informatie die binnenkort op de website komen is altijd welkom!
Over 3 dagen zegt hij
Ben jij van denkbeter of heb je daar niets mee te maken? Aangezien die website nu dicht is.Als het spul binnen is, dan zal ik dat direct hier melden. Website is zo goed als af en het assortiment (qua aanvullingen) kan snel gerealiseerd worden.
True, wilde eerst een minimum order bedrag instellen voor het ontvangen van het lepeltje. De keuze tot optie is inderdaad beter. Dank je -> verder bouwende weer![]()