Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben ook out of pep, dus dit komt mooi uit :thumbs:

Oke, bij versie 2.0 zul je meer keuzes krijgen voor je choline bron.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 23:59 ----------

Ofja die kunnen wij al aanbieden, maar dan zul je die (voor nu nog) bij de andere webwinkel moeten bestellen. Net als andere kruiden etc.

hoe ga je het doen met verzendkosten?

Wat vinden jullie van een combinatie ani+prami+vincepotine?
Wat zijn goede doseringen en waar kan ik het goedkoopst bestellen?
Ben een beetje noob in dit gebied :o

vincepotine: lijkt zeer goed op papier, maar je voelt er niet echt iets van.
ani: lijkt me een van de basis noots
prami: heb ik geprobeerd, maar de smaak is om van over je nek te gaan. ik vind oxi zelf vele beter icm noopept...

Hopelijk word bij jullie de choline wat betaalbaarder, bij Denkbeter betaalde je 10 euro voor 100g, terwijl je bij online vendors voor nog geen 2 tientjes 500g hebt. (kwam ik toendertijds te laat achter :( )

Vraag me toch af of dat spul van denkbeter nou wel 100% ok was, aangezien hij maar zo kort open was en die site heel de tijd van offline naar online ging en andersom.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Tuurlijk is het okee, wat heeft het er nou mee te maken dat de site momenteel offline is? De producten doen echt wel wat ze zouden moeten doen. Denk ook wel dat hij terug online komt. Hij kocht gewoon in bij vosunchem Aka sunnootropic, die staan echt niet bekend als rommel verkopers.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk is het okee, wat heeft het er nou mee te maken dat de site momenteel offline is? De producten doen echt wel wat ze zouden moeten doen. Denk ook wel dat hij terug online komt. Hij kocht gewoon in bij vosunchem Aka sunnootropic, die staan echt niet bekend als rommel verkopers.
Easy, vraag het me slechts af. Heb zelf ook genoeg bij denkbeter besteld. Denk er alleen weleens over na of al die poedertjes die ik koop wel helemaal ok zijn.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Easy, vraag het me slechts af. Heb zelf ook genoeg bij denkbeter besteld. Denk er alleen weleens over na of al die poedertjes die ik koop wel helemaal ok zijn.

Niks raars aan om daar bij stil te staan. Zeker niet gezien de recentelijk onbetrouwbare houding die deze meneer aanneemt. vertrouwen is belangrijk met dit soort materialen.
Zsm online, blabla, maar ondertussen komt er niks meer van terecht. Slecht om zo met je nieuwe klanten om te gaan. Wees duidelijk, of wees weg :cool:

Volgende ronde zuiver bewustzijn n kans geven.

Ik wou gewoon weten of jij soms een andere en goedkopere aanbieder had gevonden :-)
Ik heb er een minimaatschepje bijgekregen, waarop 15-20 staat. Een beetje raar, want de hoeveelheden luisteren volgens mij nogal nauw. Hoeveel neem jij? Een bol maatschepje? En hoeveel zou dat dan zijn, 20 mg?

prami: heb ik geprobeerd, maar de smaak is om van over je nek te gaan. ik vind oxi zelf vele beter icm noopept...

Delen anderen de mening over vincepotine? EricR was er nog wel over te spreken.

Ik zoek naar nootropics met een vergelijkbaar effect als ritalin, dus meer focus en minder ruis.

Heb diverse malen gelezen dat prami de werking van ani zou versterken, dus vandaar de keuze, maar smaak is voor mij ook belangrijk.

Is ani+oxi+noopept dus een betere optie?

Prami vind ik stiekem best lekker met een beetje Taksi.

Delen anderen de mening over vincepotine? EricR was er nog wel over te spreken.

Ik zoek naar nootropics met een vergelijkbaar effect als ritalin, dus meer focus en minder ruis.

Heb diverse malen gelezen dat prami de werking van ani zou versterken, dus vandaar de keuze, maar smaak is voor mij ook belangrijk.

Is ani+oxi+noopept dus een betere optie?

gisteren een combi oxi - noopept + ALCAR - DMAE + 200mg cafeïne.
super combi, het leek wel of ik 180° scherp zicht had en kon alles sneller verwerken... :D

ik neem steeds een bol schepje noopept, dat komt op mijn weegschaaltje overeen met 3mg, maar mijn weegschaaltje gaat maar juist tot 0.01 :cool:

gisteren een combi oxi - noopept + ALCAR - DMAE + 200mg cafeïne.
super combi, het leek wel of ik 180° scherp zicht had en kon alles sneller verwerken... :D

ik neem steeds een bol schepje noopept, dat komt op mijn weegschaaltje overeen met 3mg, maar mijn weegschaaltje gaat maar juist tot 0.01 :cool:
Oke thanks, een bol schepje zal wel genoeg zijn. nNem je het sublinguaal?

Vinpocetine werkt goed bij mij, echter krijg ik ook bijwerkingen dat de voordelen niet op wegen tegen de nadelen. Jammer genoeg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven