AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat een afgrijselijke k*tsmaak die pramiracetam

mijn god :roflol:

weinig tot niets van gemerkt om eerlijk te zijn, maar kan ook zijn dat ik te weinig had gepakt

ik sla een dag over nu om dan morgen hopelijk verschil te merken :)

Hoeveel heb je ingenomen dan en hoe lang zit je er al op?

Prami is veel sterker dan pira dus ik hoop er echt wat van te merken. Is ook best wel duur..

Korte review van sulbutiamine.

Focus, dat is sulbutiamine omschreven in één woord. Nadat ik een gram genomen heb, verdwijnt elk spoortje van moeheid en krijg ik er focus voor terug. Als pre-workout is dit perfect. Minpuntje is wel de smaak, piracetam is er niks bij. Ontzettend bitter. Om de smaak te camoufleren kun je het drinken met jus d'orange of met een ander zuur sapje.

Waar gekocht?

moet ik dit zien als doping of gewoon goed spul?
zal trouwens ook de filmpjes eens gaan kijken

Korte review van sulbutiamine.

Focus, dat is sulbutiamine omschreven in één woord. Nadat ik een gram genomen heb, verdwijnt elk spoortje van moeheid en krijg ik er focus voor terug. Als pre-workout is dit perfect. Minpuntje is wel de smaak, piracetam is er niks bij. Ontzettend bitter. Om de smaak te camoufleren kun je het drinken met jus d'orange of met een ander zuur sapje.

Hoe lang blijft die focus?

Moeilijk te zeggen. Sowieso door de gehele training. Die duurde een uur. Daarna voelde ik me de hele avond geestelijk wel helder en scherp, maar niet in dezelfde mate als tijdens de training. De helderheid blijft dus meerdere uren lang.

Het is trouwens niet zo dat je de hele avond als een opgefokt, bronstig hert door de woonkamer stuitert zoals dat bij pre-workouts wel kan zijn.

@Marter
De verzendkosten van smartpowders.com waren $11,39 voor pramiracetam 25gr, sulbutiamine 30gr en choline bitartrate 500gr.

Hmm goed valt wel mee...
Heb ook een bestelling gedaan (andere site)
-Oxiracetam pluspunt halflife van 8uur.
-Noopept
-Gaba poeder.

Hopelijk is deze racetam beter dan piracetam anders probeer ik geen andere meer uit.
Ben ook niet zo voor aniracetam, wat ik aan het gebruiken ben met pira.

Hmm goed valt wel mee...
Heb ook een bestelling gedaan (andere site)
-Oxiracetam pluspunt halflife van 8uur.
-Noopept
-Gaba poeder.

Hopelijk is deze racetam beter dan piracetam anders probeer ik geen andere meer uit.
Ben ook niet zo voor aniracetam, wat ik aan het gebruiken ben met pira.

Ben erg benieuwd. Pira deed bij mij niks.

wat is nou een goede nootropic om slechts te nemen indien je van plan bent hardcore te studeren?

dus zeg maar niet 1 die je moet opbouwen/ dagelijks nemen.

edit: heb 1g noopept besteld via intellimeds.
zal hier wel posten als ik er mee begin

Laatst bewerkt:
Wacht nog steeds op me bestelling van vorige week. Zal waarschijnlijk volgende week pas aankomen.

Aniracetam
Pramiracetam
Sulbutiamine

Zal hier updates plaatsen.

edit: Van Piracetam had ik trouwens geen ene moer gemerkt. Maar volgens vele dien je die eerst op te bouwen en dat had ik niet gedaan.

Ik lees ook dingen over een eerste hogere dosis en dan gewoon terug een normale dosis innemen. Iemand meer info/tips hierover?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven