AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
maar ik was net aan het kijken, is er niemand in om gewoon bij een grotere reseller met een paar man bijv een kilo aniracetam, 50g noopept en 500g centrophenoxine te bestellen ? ben je in totaal met shipping $310 kwijt = +-240 euro.

stel je deelt het met 5 man, heeft ieder 200g aniracetam, 10g noopept en 100g centrophenoxine voor nog geen 50 euro. ben je in totaal +-60 euro kwijt als iemand het nog verdeeld + opnieuw verzend naar alle deelnemers.

is slechts een voorbeeld natuurlijk, maar dan heb je wel voor bijna een half jaar aan nootropics voor 60 euro :P

ik ben mss wel een kandidaat, hoewel ik die centro nog niet gebruikt heb, net als dat ani nu niet in mijn combo zit...

Waneer is zuiverbewust online dan? ;p

maar ik was net aan het kijken, is er niemand in om gewoon bij een grotere reseller met een paar man bijv een kilo aniracetam, 50g noopept en 500g centrophenoxine te bestellen ? ben je in totaal met shipping $310 kwijt = +-240 euro.

stel je deelt het met 5 man, heeft ieder 200g aniracetam, 10g noopept en 100g centrophenoxine voor nog geen 50 euro. ben je in totaal +-60 euro kwijt als iemand het nog verdeeld + opnieuw verzend naar alle deelnemers.

is slechts een voorbeeld natuurlijk, maar dan heb je wel voor bijna een half jaar aan nootropics voor 60 euro :P
Eerst maar eens aankijken hoe noopept mij bevalt, daarna experimenteren met stacken en als dat bevalt dan ben ik sowieso in. Maargoed, dat zal nog wel een tijdje duren :D

in

ik ben mss wel een kandidaat, hoewel ik die centro nog niet gebruikt heb, net als dat ani nu niet in mijn combo zit...

Jij neemt dmae toch? Centro is zeg maar de veel betere versie daarvan. ;)

Daarbij was het slechts een voorbeeld, het kan altijd aangepast worden naar ieders belangen. Maar een gezamenlijke inkoop leek me gewoon wel Nice als er genoeg animo is.

Als ik twee keer per dag 20 mg Noopept zou willen gebruiken, is het dan slim om dat elke 12 uur in te nemen, of zou ik het puur voor de uren dat ik wakker ben moeten doseren? In dat geval zou ik het bijvoorbeeld om 8 uur 's morgens en 4 uur 's middags nemen. Ik weet niet wat beter is... Volgens mij hangt het er vanaf hoe het middel werkt: werkt het als een soort van opladingsmechanisme wat vergelijkbaar is met creatine, of werkt het directer? Ik heb gelezen dat je na ruim een week je piek bereikt, dus dat wijst er wel op dat het een soort loading phase heeft en dat doet mij neigen naar het doseren per 12 uur.

Ik hoop dat iemand hier een goed antwoord op heeft!

Iemand nog een bertrouwbare snellere leveraar? Heb eigenlijk deze week nodig, binnekort tentamens :o

Jij neemt dmae toch? Centro is zeg maar de veel betere versie daarvan. ;)

Daarbij was het slechts een voorbeeld, het kan altijd aangepast worden naar ieders belangen. Maar een gezamenlijke inkoop leek me gewoon wel Nice als er genoeg animo is.

Ikzelf gebruik wel 2 keer per dag oxi...
van DMAE heb ik nog een zeer grote hoeveelheid staan. Maar ik ben wel vrij flexibel als het op keuze producten aankomt.
Ik heb geen problemen met de voorgestelde keuze van producten.
Hoeveel kost oxi in grote hoeveelheden bij je grootleverancier?

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 19:53 ----------

Als ik twee keer per dag 20 mg Noopept zou willen gebruiken, is het dan slim om dat elke 12 uur in te nemen, of zou ik het puur voor de uren dat ik wakker ben moeten doseren? In dat geval zou ik het bijvoorbeeld om 8 uur 's morgens en 4 uur 's middags nemen. Ik weet niet wat beter is... Volgens mij hangt het er vanaf hoe het middel werkt: werkt het als een soort van opladingsmechanisme wat vergelijkbaar is met creatine, of werkt het directer? Ik heb gelezen dat je na ruim een week je piek bereikt, dus dat wijst er wel op dat het een soort loading phase heeft en dat doet mij neigen naar het doseren per 12 uur.

Ik hoop dat iemand hier een goed antwoord op heeft!

je kan best naar je wakkere uren kijken.
ik zou zelfs zeggen dat noopept innemen voor je gaat slapen weinig nut heeft...
althans, dat is hoe ik het doe...

Ik weet niet ofdat er eigenlijk veel studies naar gedaan zijn...

van DMAE heb ik nog een zeer grote hoeveelheid staan. Maar ik ben wel vrij flexibel als het op keuze producten aankomt.

Dank, dan leg ik nu weer even een schepje onder de tong :p

ik heb een aantal onderzoeken gelezen waaruit blijkt dat DMAE niet voor verhoging van AC zorgt, en tevens een onderzoek waarbij DMAE de levensduur van bepaalde diersoorten VERKORT :o vandaar dat ik zelf nooit dit product heb geprobeerd. centrophenoxine daarintegen kom ik vrijwel alleen positieve dingen over tegen, dus lijkt me dit een betere keus.

200g oxi kost $80 dollar.

vendor is trouwens http://www.sunnootropic.com/ volgens mij haalde denkbeter hier ook zijn spulletjes vandaan. :)

Im in!

Hier ben ik 100% voor! Count me in!

Ik zou zeggen die stack die jij noemt + Oxi dus:

Ani,Oxi,Noopept en Centrophenoxine :-).

Wat denk jij Unstopabble en andere gegadigden?

Trouwens dat schepje waar jullie het over hebben voor Npept, hoeveel cc is dat? En waar hebben jullie die bijgekregen?

Thanks mannen

Die 4 is in principe prima, even afwachten hoeveel geïnteresseerden we bij elkaar krijgen :p zitten nu op 3. 5-10 is wenselijk.

Hier ben ik 100% voor! Count me in!

Ik zou zeggen die stack die jij noemt + Oxi dus:

Ani,Oxi,Noopept en Centrophenoxine :-).

Wat denk jij Unstopabble en andere gegadigden?

Trouwens dat schepje waar jullie het over hebben voor Npept, hoeveel cc is dat? En waar hebben jullie die bijgekregen?

Thanks mannen
Er staat op het maatschepje 15-20, dus ik neem aan 15-20 cc. Die hebben we bij de bestelling op ebay gekregen.

Ik wil ook wel meedoen. Mijn interesse ligt vooral bij pramiracetam, maar bij dit bulkvoordeel doe ik niet moeilijk.

Kijk dat is mooi, zitten we op 4! Goed in de gaten houden, nog 1 en we kunnen eigenlijk al. Denk niet te lang wachten toch?, heb wel zin in die stack. et name die cento ben ik benieuwd naar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven