XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm 15-20 cc, een whey schep is 70 cc en dit is voor 10mg noopept ofso toch?

Ok dat zou mooi zijn. Nog 2
Ohja. Geen idee hoeveel cc het dan is, het maatschepje is echt superklein. Ik heb even een foto gemaakt:

102s64n.png

Nu lijkt 'ie eigenlijk nog groter dan dat het in werkelijkheid is.

beste dbb

Met mijn vorige examens heb ik choline en piracetam geprobeerd, maar ik merkte hier helemaal niets van. Binnenkort heb ik terug examens en zou ik graag eens iets anders proberen. Wat raden jullie mij aan?

ik wil nu niet vervelend doen, maar lees eens iets in dit topic.
Ik denk dat die vraag om de 2 a 3 pagina's word gesteld en steeds weer beantwoord. graag ff lezen...;)

beste dbb

Met mijn vorige examens heb ik choline en piracetam geprobeerd, maar ik merkte hier helemaal niets van. Binnenkort heb ik terug examens en zou ik graag eens iets anders proberen. Wat raden jullie mij aan?

Noopept aniracetam en choline of centrophenoxine. Combo waar ik en aantal mensen die ik hem heb aangeraden allemaal baat bij hebben.

Volg dit treath al een tijdje. Count me in voor de samenkoop actie.

hmmm als zuiverbewustzijn al issues heeft met douane dan krijgen wij dat denk ik ook wel :\ komt het helemaal niet door de douane of duurt het gewoon een poos?

heb echt nieuwe noots nodig soon :(

Heren,

Tot onze grote spijt, staat de zending nog bij de douane. Het concept van Nootropics verkopen blijft staan, echter gaan we nu kijken naar een andere supplier / vervoermogelijkheid.

Mocht er verandering komen, dan post ik dat direct hier.

Groeten,

ZuiverBewust

Gewoon voor onderzoek of is het inbeslag genomen?

Ik heb daar 50g centro besteld... Mijn choline is bijna op. Bij een andere vendor nog 85g ani voor 20 euro. Noopept heb ik nog wel een redelijke hoeveelheid van :D

Weer een nootropics-supplier (in wording) die te hard v stapel loopt en zijn zaken niet op orde heeft. Wat is dat toch? Pira-mania? :D

Dealmein2011 op ebay

Ohja. Geen idee hoeveel cc het dan is, het maatschepje is echt superklein. Ik heb even een foto gemaakt:

102s64n.png

Nu lijkt 'ie eigenlijk nog groter dan dat het in werkelijkheid is.

Thanks vd foto man!

Oe dat is wel klein ja. Ik neem altijd een klein mespuntje van zo'n klein mesje waar je een sinaasappel of kiwi mee schilt, dat zal wel overeenkomen denk. Maar zo schepje is wel handig.

K*t dat die douane gek doet, wat unstoppable al zei, dan kunnen wij er ook last van hebben. Pff leek zo'n mooie actie, maar ik ben nog in!!!!

Anders ffe wachten op Bewustzijn en in tussentijd ebay checken.

wat wij nodig hebben is een supplier die shipped vanuit de UK, dan heb je geen last van de douane...

Ik had een mailtje gestuurd naar vosunchem om te vragen of ze de douane konden omzeilen, dat ons dat dwars zat om te bestellen.
Dit is wat ze antwoorden:

Belgium is good ,you can place the order online

Een beetje een povere belofte vind ik. :D

Wat een honger krijg je van pramiracetam, zo de t*ring hey. Dat is dan ook alles wat ik ervan merk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven