barbapapa5800
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Fedex kreeg ik laatst iets uit de UK de volgende dag al!Vandaag verstuurd vanuit UK... Hoe lang zou dat duren?
Met Fedex kreeg ik laatst iets uit de UK de volgende dag al!
Maar ga er gewoon van uit dat je het binnen een week binnen krijgt.

Alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst nootropics heb gebruikt. Waren er nou ook bepaalde nootropics die de motivatie om daadwerkelijk met iets te gaan beginnen verhogen?
want sulbutiamine krijg je redelijk snel tolerantie voor (ik wel tenminste).Noopept/ani doet dit al bij mij. Desnoods misschien nog sulbutiamine als je ECHT shit maar dan ook veel shit gedaan moet krijgenwant sulbutiamine krijg je redelijk snel tolerantie voor (ik wel tenminste).
Bij mij duurde het 2 dagenVandaag verstuurd vanuit UK... Hoe lang zou dat duren?

Noopept/ani doet dit al bij mij. Desnoods misschien nog sulbutiamine als je ECHT shit maar dan ook veel shit gedaan moet krijgenwant sulbutiamine krijg je redelijk snel tolerantie voor (ik wel tenminste).

natuurlijk niet puur en alleen vasthouden omdat het 'wit poeder' is... gewoon uitvoeren als het geen verboden stof isHier wel, misschien in export land niet.
Wat zou jij doen als douane als je 10 kilo wit poeder voorbij ziet komen?![]()
Hier wel, misschien in export land niet.
Wat zou jij doen als douane als je 10 kilo wit poeder voorbij ziet komen?![]()