XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb ook al even gezocht, maar nog niet echt iemand tegengekomen die bv 1 kg ani verkoopt...

Denk als je die ebay shop eigenaars emailed voor een quota dat dat echt geen probleem hoeft te zijn.

Vandaag verstuurd vanuit UK... Hoe lang zou dat duren?

Alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst nootropics heb gebruikt. Waren er nou ook bepaalde nootropics die de motivatie om daadwerkelijk met iets te gaan beginnen verhogen?

Alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst nootropics heb gebruikt. Waren er nou ook bepaalde nootropics die de motivatie om daadwerkelijk met iets te gaan beginnen verhogen?

Noopept/ani doet dit al bij mij. Desnoods misschien nog sulbutiamine als je ECHT shit maar dan ook veel shit gedaan moet krijgen :p want sulbutiamine krijg je redelijk snel tolerantie voor (ik wel tenminste).

Noopept/ani doet dit al bij mij. Desnoods misschien nog sulbutiamine als je ECHT shit maar dan ook veel shit gedaan moet krijgen :p want sulbutiamine krijg je redelijk snel tolerantie voor (ik wel tenminste).

Oke oke. Vond sulbutiamine zelf ook wel fijn, werd er erg vrolijk van en kreeg veel energie. Uit m'n hoofd gaf pramiracetam wat euforie, ook wel fijn dus. Moeilijke keuze, liefst bestel ik ze allemaal.

Heb oxi en prami pas 1x gehad, moet ik nog eens testen. Maar dat ga ik pas doen als ik weer tentamens heb na januari. Zit nu alleen op stage en ani/noopept is meer dan voldoende voor motivatie/focus/concentratie. :)

wordt er nog samen aangekocht in bulk? ik heb namelijk ook wel interesse :)

**** it, ik ben ook wel in als het door blijkt te gaan.

dat spul is toch gewoon legaal, niet dan?

Hier wel, misschien in export land niet.

Wat zou jij doen als douane als je 10 kilo wit poeder voorbij ziet komen? :D
natuurlijk niet puur en alleen vasthouden omdat het 'wit poeder' is... gewoon uitvoeren als het geen verboden stof is

Hier wel, misschien in export land niet.

Wat zou jij doen als douane als je 10 kilo wit poeder voorbij ziet komen? :D

Daarnaast zet vosunchem op de pakbon niet de bestelde producten maar een andere stof die makkelijk en snel uitgevoerd kan worden. Prachtig natuurlijk en niet mijn verantwoordelijkheid maar op het moment dat je pakket eruit gepikt word gaat het feest niet door en gaat de boel retour of weet ik wat ermee gebeurt, daar zijn ze bij de duane niet zo duidelijk over en hebben er ook niet zo'n haast mee.

Ik denk dus dat na een aantal van die pakketen iemand vosunchem in de catagorie "altijd laten checken" heeft gestopt want nu komt er niets meer door.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie denkbeter.
heb jij soms weet van een goede eu leverancier?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven