Demian
Huge Freak
- Waardering
- 649
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met Fedex kreeg ik laatst iets uit de UK de volgende dag al!
Maar ga er gewoon van uit dat je het binnen een week binnen krijgt.

Dus het is illegaal zelf al zet vosum de juiste stofnaam derop?Daarnaast zet vosunchem op de pakbon niet de bestelde producten maar een andere stof die makkelijk en snel uitgevoerd kan worden. Prachtig natuurlijk en niet mijn verantwoordelijkheid maar op het moment dat je pakket eruit gepikt word gaat het feest niet door en gaat de boel retour of weet ik wat ermee gebeurt, daar zijn ze bij de duane niet zo duidelijk over en hebben er ook niet zo'n haast mee.
Ik denk dus dat na een aantal van die pakketen iemand vosunchem in de catagorie "altijd laten checken" heeft gestopt want nu komt er niets meer door.
Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp maar het is toch logisch dat als de pakbon niet overeenkomt met de producten die geleverd worden de boel retour gaat naar de leverancier. Dat heeft niets met illegaal te maken. Papieren moeten gewoon in orde zijn, al is het alleen maar voor de belastingen en invoerrechten. Dat vosunchem er iets anders op zet mag het dan bij hun duane makkelijker maken om die stoffen uit te voeren, hier leverd het problemen op met invoeren.
Kun je niet per product aangeven hoeveel mg 1/4theelepel is?

Ik heb 4 weken in het binnenland gezeten waar ik goed toegang had tot Internet vandaar de uitstekende communicatie. Tot straks werd er voor het eerst buiten 24 uur gereageerd.Ik heb 4 weken in het buitenland gezeten waar ik slecht toegang had tot Internet vandaar de gebrekkige communicatie. Vanaf nu word er weer binnen 24 uur gereageerd.