XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
agentschap voor geneesmiddelen en gezondheidsproducten (fagg)

:trollface:

Met Fedex kreeg ik laatst iets uit de UK de volgende dag al!

Maar ga er gewoon van uit dat je het binnen een week binnen krijgt.

Nu net ook even besteld bij die van Ebay, ben erg benieuwd.

Over 2 weken tentamens, dus kan wel wat gebruiken. :D

Daarnaast zet vosunchem op de pakbon niet de bestelde producten maar een andere stof die makkelijk en snel uitgevoerd kan worden. Prachtig natuurlijk en niet mijn verantwoordelijkheid maar op het moment dat je pakket eruit gepikt word gaat het feest niet door en gaat de boel retour of weet ik wat ermee gebeurt, daar zijn ze bij de duane niet zo duidelijk over en hebben er ook niet zo'n haast mee.

Ik denk dus dat na een aantal van die pakketen iemand vosunchem in de catagorie "altijd laten checken" heeft gestopt want nu komt er niets meer door.
Dus het is illegaal zelf al zet vosum de juiste stofnaam derop?

Ik weet niet of ik je vraag helemaal goed begrijp maar het is toch logisch dat als de pakbon niet overeenkomt met de producten die geleverd worden de boel retour gaat naar de leverancier. Dat heeft niets met illegaal te maken. Papieren moeten gewoon in orde zijn, al is het alleen maar voor de belastingen en invoerrechten. Dat vosunchem er iets anders op zet mag het dan bij hun duane makkelijker maken om die stoffen uit te voeren, hier leverd het problemen op met invoeren.

Gewoon vragen ofdat ze de juiste naam erop zetten, zou het dan een probleem vormen?

Wordt er een scoop geleverd bij de bestelling? 1 grams oid?

denkbeter.nl is weer online met een aantal producten mochten er geïnteresseerde zijn.

In!!!
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Hallelujah! Als Noopept online staat kan je ff een seintje geven? Haal ik gelijk.

Waarom staat er geen product info bij ''meer informatie'' op de site?
Ik ben een noob wat betreft nootropics vandaar...

Iemand anders wat korte info wat waar goed voor is etc.

Of je koopt gewoon een weegschaal.

hoe staat het met de maatlepels? als deze zouden toegevoegd kunnen worden ben ik klant

Oxi prami en picamilon besteld, ben vooral benieuwd naar picamilon. Heb jij hier zelf ervaring mee Denkbeter? Is er sprake van tolerantie betreft het anxiolytisch effect en welke dosis raad je aan om mee te beginnen? 100-500 mg is nogal een flinke spreiding.

Hmmm phenibut heeft nogal verslavingspotentieel, toch? Heeft picamilon dat dan ook. Heb het dan over niet zomaar kunnen stoppen na dagelijks gebruik voor paar weken.

Crap net voor ik die kortingscode las bestelling gedaan..
Ochja, blij dat denkbeter.nl terug online is!

Ik heb 4 weken in het buitenland gezeten waar ik slecht toegang had tot Internet vandaar de gebrekkige communicatie. Vanaf nu word er weer binnen 24 uur gereageerd.
Ik heb 4 weken in het binnenland gezeten waar ik goed toegang had tot Internet vandaar de uitstekende communicatie. Tot straks werd er voor het eerst buiten 24 uur gereageerd.

Iemand nog ervaring met die picamilon?

Krijg het maandag of dinsdag binnen als het goed is. Zal dan na een weekje wel mijn ervaringen posten.

Als m'n stufi binnen is ook maar eens wat shit binnenhalen, die scriptie moet af:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven