Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dB86 welke nootropic is het meest stressverlagend ?
ook tijdens het trainen had uit gevoel meer in controle te zijn, geen zwaar bonkend hart oid.Ik zou sowieso noopept erbij pakken, beste nootropic en direct merkbaar vanaf 1e dose. Qua racetams ligt het een beetje aan je doel ermee. Ani geeft meer rust/kalmte oxi geeft mij meer focus/scherp zijn. Prami nog geen ervaring mee. Ik zou er wel een choline source bij nemen. Goedkope variant daarvan is choline bitartraat/citraat , duurdere centrophenoxine/alpha GPc/cdp choline.

Ik zou sowieso noopept erbij pakken, beste nootropic en direct merkbaar vanaf 1e dose. Qua racetams ligt het een beetje aan je doel ermee. Ani geeft meer rust/kalmte oxi geeft mij meer focus/scherp zijn. Prami nog geen ervaring mee. Ik zou er wel een choline source bij nemen. Goedkope variant daarvan is choline bitartraat/citraat , duurdere centrophenoxine/alpha GPc/cdp choline.
Zou ik ook graag willen weten..
Ook benieuwd naar hoe je Aniracetam het beste kunt nemen. Lees, wel zwaar gedateerde info, nemen met wat olijfolie, werkt beter... Andere zeggen dat het ook best met water kan, komt een olielaagje boven het water? Dat eerste klinkt logischer eigenlijk..
Zou ik ook graag willen weten..
Ook benieuwd naar hoe je Aniracetam het beste kunt nemen. Lees, wel zwaar gedateerde info, nemen met wat olijfolie, werkt beter... Andere zeggen dat het ook best met water kan, komt een olielaagje boven het water? Dat eerste klinkt logischer eigenlijk..
Focus en kalmte eigenlijk. Die ruis weg
Oxi+prami+noopept+choline dus?
Why? Oxi en ani zijn toch oplosbaar in vet, terwijl noopept sublinguaal wordt ingenomen? Dat wordt overal geadviseerdIk neem als ik opsta direct alle water oplosbare nootropics (acetyl l-carnitine, alpha lipoic acid, picamilon, centrophenoxine, l-theanine) , 20-30 minuten later eet ik mijn ontbijt en daarna neem ik de vet oplosbare (noopept, aniracetam) met 2 x 1000mg omega 3 visolie caps.

Voor focus en kalmte zou ik noopept (30mg) + picamilon (100-300mg) aanraden.