XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke thanks
moet je het mengen met water oid?

@Denkbeter

hoe zuiver is jouw nootpept ?

Oke thanks
moet je het mengen met water oid?

@Denkbeter

hoe zuiver is jouw nootpept ?
De zuiverheid van zijn Noopept laat ik aan Denkbeter zelf over maar normaal is dat minstens 98% bij bijna elk noopept product.

Beste manier vind ik om Nootropics te nemen: Schepje ONDER je tong doen, water in mond doen, in snelle beweging met mond mengen en meteen inslikken. In begin zal dit mss niet vlot gaan maar went snel, beste manier om te doen. Als je gaat mengen met iets al water (en veel andere) krijg je langer en intensere slechte smaak in je mond. De meeste Nootropics lossen niet goed op in water waardoor mijn techniek goed werkt. Wel aan te raden om ervoor snel iets met wat vet te eten (gezonde vetten raad ik aan) om de opname te verbeteren en versnellen, kan ook helpen tegen maagklachten die sommigen ondervinden bij eerste gebruik nootropics, al krijg je dat niet snel met noopept door de kleine dosering die het vereist.

Iemand al goeie ervaringen met picamilon? (Unstoppable?)

Centrophenoxine ook lekker voor dagelijks gebruik?

Zit al een tijd zonder noots en zou een lekkere stack bestellen
-aniracetam
-pramiracetam
-oxiracetam
-noopept
-centro (geen ervaring mee, info welkom)
-picamilon (zelfde als hier boven)
-phenibut?? (nog nemen als ik al picamilon bestel?)

Had weer een bestelling van 30 gram nefiracetam bij je geplaatst. Komt morgen als het goed is binnen, thanks alvast :)

Ben zeer te sproken over sulbutiamine ! Sinds vrijdag mee begonnen en icm mijn huidige stack geeft het echt heerlijke energie/motivatie zonder jitters als bijv caffeine. Neem 200mg per dag sochtends, heb niet echt behoefte om bij te doseren als ik terug thuis kom. Benieuwd of tolerantie nog in gaat kicken, anders word dit mijn permanente caffeine vervanger .

Ben zeer te sproken over sulbutiamine ! Sinds vrijdag mee begonnen en icm mijn huidige stack geeft het echt heerlijke energie/motivatie zonder jitters als bijv caffeine. Neem 200mg per dag sochtends, heb niet echt behoefte om bij te doseren als ik terug thuis kom. Benieuwd of tolerantie nog in gaat kicken, anders word dit mijn permanente caffeine vervanger .

Bro kun je even op de vorige pagina kijken, vraagje over picamilon voor jou:p

Sorry, had ik gemist. Picamilon vind ik zeker chill, neem nu 2x100mg per dag, 1x sochtends 1x als ik terug ben van werk. Geeft een rustig gevoel zonder 'downer', het werkt daarom voor mij goed samen met aniracetam en/of l-theanine wat ook anxiolytisch/ontspannend werkt.

Phenibut heb ik geen ervaring mee maar het schijnt een soort mild ghb effect te geven wat langer aanhoud maar ook een soort kater kan geven (loom gevoel achteraf) , niet iets waar ik in op zoek ben bij nootropics. Als ik dan al een sedatief effect bij wil neem ik wel good old ghb.

Centrophenoxine ben ik ook over te spreken, heb er erg veel goede dingen over gelezen en doet het voor mij prima nu als choline bron. Neem nu 250mg centro + 500 bitartraat.

Ok chill man bedankt!

Assay(As Dried Base,%)
98.5% to 101%
Hoe kun je meer hebben dan 100%?

Wat vragen :D

*- Wat is de beste pre workout nootropic? (focus, motivatie, energie)

*- Wat is de beste leer/studie nootropic? (concentratie, focus, motivatie)

*- Wat is de beste rustgevende nootropic? (minder zenuwen, vrolijkheid/euforie, motivatie, rustgevend)

*- Hoe kun je nu 30mg nemen als 1 afgestereken maatschep 300mg is? (een tiende dus :p)

Assay(As Dried Base,%)
98.5% to 101%
Hoe kun je meer hebben dan 100%?

98,5 tot 101% is de marge waarin het moet vallen om aan de standaard te voldoen. De zuiverheid is 99,78. De verklaring voor de vraag waarom iets meer dan 100% kan zijn is in dit geval dat het product niet compleet droog is en dus nog wat water bevat.

"Occasionally, the percent yield is larger than 100% For example, if chemist fails to completely dry the product before weighting it, the product weights more than it should because it contains water. In such cases, the yield may be larger than expected and the percent yield may be greater than 100%"

Bron: Introduction to General, Organic and Biochemistry, By Frederick A. Bettelheim, William H. Brown, Mary K. Campbell, Shawn O. Farrell

Laatst bewerkt:

- Wat is de beste pre workout nootropic? (focus, motivatie, energie)
Ik zou zeggen sulbutiamine & noopept. Vooral sulbutiamine geeft bij mij de focus en energie die ik nodig heb voor een goede workout maar ook noopept of een combinatie werkt top.

- Wat is de beste leer/studie nootropic? (concentratie, focus, motivatie)
Hier zijn wat verschillende antwoorden mogelijk aangezien iedereen zijn eigen voorkeur heeft en niet alle stoffen bij iedereen het zelfde werken maar ik persoonlijk zou pramiracetam/nefiracetam aangeven

- Wat is de beste rustgevende nootropic? (minder zenuwen, vrolijkheid/euforie, motivatie, rustgevend)
Phenibut

- Hoe kun je nu 30mg nemen als 1 afgestereken maatschep 300mg is? (een tiende dus :p)
Die maatschep werkt prima voor bijna alle stoffen maar is eigenlijk te groot voor stoffen als noopept waarbij de dosering zo klein is. Het geeft je wel een beeld van de hoeveelheid en 1 10de uit een maatschep, op een mes punt pakken, is makkelijk dan uit een zak van 10 gram. Wil je het echt secuur doen heb je een weegschaaltje nodig.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het beantwoorden :)

Heb besteld bij denkbeter:

-aniracetam
-oxiracetam
-pramiracetam
-noopept
-centro
-phenibut
-picamilon

eindelijk mijn nootropics stack aangevuld!

Ja, kan ook zijn dat ik me eens wat ga bezig houden met caps vullen :)

moet ik nu zo 1 schepje van de kleine maatschap onder mn tong doen? of is dat teveel :/

interessant topic zeg!
Ik vraag me af of deze stofjes allemaal echt werken..

Zal ik echt merken dat ik een beter leervermogen heb wanneer ik bijvoorbeeld een van de stoffen pak die hier invloed op hebben?

Is het verschil werkelijk zo groot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven