MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
interessant topic zeg!
Ik vraag me af of deze stofjes allemaal echt werken..

Zal ik echt merken dat ik een beter leervermogen heb wanneer ik bijvoorbeeld een van de stoffen pak die hier invloed op hebben?

Is het verschil werkelijk zo groot?

Ik heb wel het gevoel dat het wat werkt. Voorheen kon ik echt pas de nacht van tevoren beginnen met leren of helemaal niet, extreem uitstel gedrag. En na elke zin dacht ik aan wat anders.

Deze tentamen week voor het eerst begonnen met nootropics(al wel een keer eerder gebruikt poos terug, maar toen deed ik tijdelijk geen school). De eerste dagen merkte ik er niet zoveel van qua leren, maar nu is mijn concentratie toch wel een stuk beter. Verwacht absoluut geen wonderen, ik moet nog steeds een pauze nemen na 1 bladzijde, maar het scheelt wel.

Verder begin ik nu gemiddeld zo'n 2 dagen van tevoren met leren ipv de nacht van tevoren. Dus ook qua motivatie scheelt het wel wat.

Individueel kan ik de producten niet echt beoordelen. Heb alles tegelijk gebruikt en ook redelijk hoge doseringen. Meestal deze stack:
- 1 gram aniracetam
- 800 mg pramiracetam
- 300 mg nefiracetam
- 400 mg sulbutiamine

Ik heb btw wel echt de concentratie/focus/motivatie van een dooie mus, dus als je van jezelf al redelijk kunt leren, denk ik niet dat het heel erg veel gaat doen voor je.

heb mn 2de bestelling gedaan, in totaal 6x 2 grams verpakkingen van verschillende soorten om even te kijken welke het beste voor me is, ben benieuwd!

Ik heb wel het gevoel dat het wat werkt. Voorheen kon ik echt pas de nacht van tevoren beginnen met leren of helemaal niet, extreem uitstel gedrag. En na elke zin dacht ik aan wat anders.

Deze tentamen week voor het eerst begonnen met nootropics(al wel een keer eerder gebruikt poos terug, maar toen deed ik tijdelijk geen school). De eerste dagen merkte ik er niet zoveel van qua leren, maar nu is mijn concentratie toch wel een stuk beter. Verwacht absoluut geen wonderen, ik moet nog steeds een pauze nemen na 1 bladzijde, maar het scheelt wel.

Verder begin ik nu gemiddeld zo'n 2 dagen van tevoren met leren ipv de nacht van tevoren. Dus ook qua motivatie scheelt het wel wat.

Individueel kan ik de producten niet echt beoordelen. Heb alles tegelijk gebruikt en ook redelijk hoge doseringen. Meestal deze stack:
- 1 gram aniracetam
- 800 mg pramiracetam
- 300 mg nefiracetam
- 400 mg sulbutiamine

Ik heb btw wel echt de concentratie/focus/motivatie van een dooie mus, dus als je van jezelf al redelijk kunt leren, denk ik niet dat het heel erg veel gaat doen voor je.

Damn, zieke stack xD zonder choline bron erbij?

Ik zou een cholinebron toch maar overwegen. :D

Heb nooit choline genomen voor +1 jaar. En in combi met dagelijks 3+gram aniracetam nergens last van gehad. Choline zit ook in eieren

zouden je noots ook niet beter werken icm een cholinebron?

eieren=choline bron

Eieren zitten niet in mijn basis dieet :p maar idd als je paar eitjes eet hoef je geen extra choline bron te nemen.

En ritalin Werkt dat goed? Heb toevallig een broer met add en heb nog genoeg liggen, en ik heb wisunde een beetje verwaarloosd dus moet nu eigenlijk 2 hoofdstukken maken in een paar dagen. :(

Dus stel ik zou morgen innemen kan ik me dan gelijk beter focussen etc ?? En wat zou een goede dosis zijn?

als je medievil mag geloven gaan zo'n dingen perfect samen met je nootropic.
volgens onderzoeken (gezien op tv) zou je niet persé beter studeren op ADHD medicijnen. Dat zou slechts een placebo effect hebben...
Ik zou het wel eens proberen icm een nootropic (oxi of noopept oid) maar niet alleen...

En ritalin Werkt dat goed? Heb toevallig een broer met add en heb nog genoeg liggen, en ik heb wisunde een beetje verwaarloosd dus moet nu eigenlijk 2 hoofdstukken maken in een paar dagen. :(

Dus stel ik zou morgen innemen kan ik me dan gelijk beter focussen etc ?? En wat zou een goede dosis zijn?

2 hoofdstukken in een paar dagen ? :p
ik schrijf voor jou 1 redbull voor,

srs, 2 hoofdstukken wiskunde valt toch wel mee :p

Zijn er nootropics die effect hebben tijdens het uitgaan?

Xtc
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

als je medievil mag geloven gaan zo'n dingen perfect samen met je nootropic.
volgens onderzoeken (gezien op tv) zou je niet persé beter studeren op ADHD medicijnen. Dat zou slechts een placebo effect hebben...
Ik zou het wel eens proberen icm een nootropic (oxi of noopept oid) maar niet alleen...

Nootropics heb ik niet, maar had wel eens een vaag verhaal gehoord over dat je met ritalin/concerta flink kan doorblokken en zwaar gefocussed zijn.

2 hoofdstukken in een paar dagen ? :p
ik schrijf voor jou 1 redbull voor,

srs, 2 hoofdstukken wiskunde valt toch wel mee :p

wiskunde B is niet echt me sterkste punt en het is behoorlijk wat uurtjes werk en het is nou niet dat redbull ook maar iets doet.

Ik zou even een beetje oxi bestellen of noopept, combineer dat dan met ritalin oid.
Volgens een test dat ik ooit eens zag op tv zou het alleen maar een placeboeffect hebben dat je beter studeerd op ADHD medicijnen...
Volgens medievel is de combi met een racetam dan wel weer ok...

---------- Post toegevoegd Thu 25 Oct 2012 om 20:58 ----------

Zijn er nootropics die effect hebben tijdens het uitgaan?

Als ik uitga neem ik altijd een nootropic (oxi + DMEA) en eventueel caffeïne of dexaprine. das echt een supercombo.
En ik heb de volgende dag nooit hoofdpijn meer zoals vroeger wel eens het geval was ;-)
o ja, uitgaan houdt voor mij alcohol in geen andere drugs...

Zuiver bewustzijn

Website van zuiver Bewustzijn is in de lucht. Voor mij in ieder geval nieuw, lange tijd kon ik hem niet vinden.

Maaru prijzen van sommige noots liggen wel hoger. Noopept, Sulb, ani, prami en Nefi (33% zelfs)

Oxi en Centro wel wat goedkoper.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven