Fierce
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 188
interessant topic zeg!
Ik vraag me af of deze stofjes allemaal echt werken..
Zal ik echt merken dat ik een beter leervermogen heb wanneer ik bijvoorbeeld een van de stoffen pak die hier invloed op hebben?
Is het verschil werkelijk zo groot?
Ik heb wel het gevoel dat het wat werkt. Voorheen kon ik echt pas de nacht van tevoren beginnen met leren of helemaal niet, extreem uitstel gedrag. En na elke zin dacht ik aan wat anders.
Deze tentamen week voor het eerst begonnen met nootropics(al wel een keer eerder gebruikt poos terug, maar toen deed ik tijdelijk geen school). De eerste dagen merkte ik er niet zoveel van qua leren, maar nu is mijn concentratie toch wel een stuk beter. Verwacht absoluut geen wonderen, ik moet nog steeds een pauze nemen na 1 bladzijde, maar het scheelt wel.
Verder begin ik nu gemiddeld zo'n 2 dagen van tevoren met leren ipv de nacht van tevoren. Dus ook qua motivatie scheelt het wel wat.
Individueel kan ik de producten niet echt beoordelen. Heb alles tegelijk gebruikt en ook redelijk hoge doseringen. Meestal deze stack:
- 1 gram aniracetam
- 800 mg pramiracetam
- 300 mg nefiracetam
- 400 mg sulbutiamine
Ik heb btw wel echt de concentratie/focus/motivatie van een dooie mus, dus als je van jezelf al redelijk kunt leren, denk ik niet dat het heel erg veel gaat doen voor je.

maar idd als je paar eitjes eet hoef je geen extra choline bron te nemen.