- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel het gevoel dat het wat werkt. Voorheen kon ik echt pas de nacht van tevoren beginnen met leren of helemaal niet, extreem uitstel gedrag. En na elke zin dacht ik aan wat anders.
Deze tentamen week voor het eerst begonnen met nootropics(al wel een keer eerder gebruikt poos terug, maar toen deed ik tijdelijk geen school). De eerste dagen merkte ik er niet zoveel van qua leren, maar nu is mijn concentratie toch wel een stuk beter. Verwacht absoluut geen wonderen, ik moet nog steeds een pauze nemen na 1 bladzijde, maar het scheelt wel.
Verder begin ik nu gemiddeld zo'n 2 dagen van tevoren met leren ipv de nacht van tevoren. Dus ook qua motivatie scheelt het wel wat.
Individueel kan ik de producten niet echt beoordelen. Heb alles tegelijk gebruikt en ook redelijk hoge doseringen. Meestal deze stack:
- 1 gram aniracetam
- 800 mg pramiracetam
- 300 mg nefiracetam
- 400 mg sulbutiamine
Ik heb btw wel echt de concentratie/focus/motivatie van een dooie mus, dus als je van jezelf al redelijk kunt leren, denk ik niet dat het heel erg veel gaat doen voor je.
Wat is de beste nootropic om ADD trekjes enigzins te beperken?

Wat is de beste nootropic om ADD trekjes enigzins te beperken?
Ik kan me hier echt heel erg in vinden, ben dus sinds vandaag dit topic tegen gekomen en ik ben er geintresseerd geraakt. Voor de tentamen week van volgende week ben ik er al te laat mee maar voor de herkansingen lijkt het mij een top idee om hier ook iets van te gaan bestellen.
Als ik zo een paar posts lees dan zouden dus pramiracetam en nefiracetam het beste zijn om te studeren? Waar kan ik richtlijnen vinden qua doseringen?
ik heb het zelf niet, maar ik denk aniracetam.
Deze brengt toch wat rust in iemand zijn gedachten...
Doe anders ff een "zoek in dit topic" naar posts van medievil (topicstarter).
Hij heeft hier ook last van.
Ik ben zeker dat je je antwoord zal vinden...![]()
Ik zou aniracetam en pramiracetam bestellen.
---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:35 ----------
Sowieso aniracetam en pramiracetam, mijn persoonlijke voorkeur. Evt nog nefiracetam.
nefiracetam langere tijd gebruiken...? Would not do
Phenibut proefverpakking stond nog op uitverkocht, heb het direct aangepast, kan weer bestelt worden.
Vandaag aan het knallen met noopept op. Gaat echt ****ing relax, op af en toe een break na om een sigaretje te roken of een meal te pakken ga ik gewoon uren door. Met name het lezen van stof gaat enorm snel of ik het ook beter opneem zullen we morgen zien. Voorheen was een half uur doorgaan al echt een doorbraak.
Zijn jullie niet gewoon proefkonijnen met al die stoffen die je naar binnen propt. Wie weet wat de lange termijn effecten op de hersenen zijn...?
Die stoffen bestaan al iets van 35 jaar ofzo. Als het echt gevaarlijk of slecht was was daar wel iets over bekend.Zijn jullie niet gewoon proefkonijnen met al die stoffen die je naar binnen propt. Wie weet wat de lange termijn effecten op de hersenen zijn...?