XXL Nutrition

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag mn bestelling van denkbeter ontvangen, had oa 2x2gr aniracetam en 2x2gr picamilon, dacht dat ik van beide maar 1 had ontvangen maar zaten 2 zakjes in het grotere zakje,

voorderest allemaal netjes ontvangen, super!

Wat is de beste nootropic om ADD trekjes enigzins te beperken?

Ik heb wel het gevoel dat het wat werkt. Voorheen kon ik echt pas de nacht van tevoren beginnen met leren of helemaal niet, extreem uitstel gedrag. En na elke zin dacht ik aan wat anders.

Deze tentamen week voor het eerst begonnen met nootropics(al wel een keer eerder gebruikt poos terug, maar toen deed ik tijdelijk geen school). De eerste dagen merkte ik er niet zoveel van qua leren, maar nu is mijn concentratie toch wel een stuk beter. Verwacht absoluut geen wonderen, ik moet nog steeds een pauze nemen na 1 bladzijde, maar het scheelt wel.

Verder begin ik nu gemiddeld zo'n 2 dagen van tevoren met leren ipv de nacht van tevoren. Dus ook qua motivatie scheelt het wel wat.

Individueel kan ik de producten niet echt beoordelen. Heb alles tegelijk gebruikt en ook redelijk hoge doseringen. Meestal deze stack:
- 1 gram aniracetam
- 800 mg pramiracetam
- 300 mg nefiracetam
- 400 mg sulbutiamine

Ik heb btw wel echt de concentratie/focus/motivatie van een dooie mus, dus als je van jezelf al redelijk kunt leren, denk ik niet dat het heel erg veel gaat doen voor je.

Ik kan me hier echt heel erg in vinden, ben dus sinds vandaag dit topic tegen gekomen en ik ben er geintresseerd geraakt. Voor de tentamen week van volgende week ben ik er al te laat mee maar voor de herkansingen lijkt het mij een top idee om hier ook iets van te gaan bestellen.

Als ik zo een paar posts lees dan zouden dus pramiracetam en nefiracetam het beste zijn om te studeren? Waar kan ik richtlijnen vinden qua doseringen?

ik heb het zelf niet, maar ik denk aniracetam.
Deze brengt toch wat rust in iemand zijn gedachten...
Doe anders ff een "zoek in dit topic" naar posts van medievil (topicstarter).
Hij heeft hier ook last van.
Ik ben zeker dat je je antwoord zal vinden... :D

Ik zou aniracetam en pramiracetam bestellen.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:35 ----------

Ik kan me hier echt heel erg in vinden, ben dus sinds vandaag dit topic tegen gekomen en ik ben er geintresseerd geraakt. Voor de tentamen week van volgende week ben ik er al te laat mee maar voor de herkansingen lijkt het mij een top idee om hier ook iets van te gaan bestellen.

Als ik zo een paar posts lees dan zouden dus pramiracetam en nefiracetam het beste zijn om te studeren? Waar kan ik richtlijnen vinden qua doseringen?

Sowieso aniracetam en pramiracetam, mijn persoonlijke voorkeur. Evt nog nefiracetam.

ik heb het zelf niet, maar ik denk aniracetam.
Deze brengt toch wat rust in iemand zijn gedachten...
Doe anders ff een "zoek in dit topic" naar posts van medievil (topicstarter).
Hij heeft hier ook last van.
Ik ben zeker dat je je antwoord zal vinden... :D

Ok thanks. Heb een zooi monstertjes besteld op zn site, we gaan het zien.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:37 ----------

Ik zou aniracetam en pramiracetam bestellen.

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 18:35 ----------

Sowieso aniracetam en pramiracetam, mijn persoonlijke voorkeur. Evt nog nefiracetam.

Heb van alle 3 een monstertje besteld ja. Bedankt, ben zeer benieuwd want heb nooit van het bestaan van dit spul geweten.

Denkbeter, wanneer is de phenibut proefverpakking beschikbaar?

Ik zoek gewoon een nootropic voor concentratie etc zonder rare bijwerkingen. Ik ben ook gewoon bijna 18 en heb toestemming van mijn ouders. Wat raden jullie mij aan?

Even een klein reportje.

Ik zit nu in de tentamenperiode en stack pramiracetam, nefiracetam, vinpocetine en choline bitartrate. Mijn concentratie en motivatie liggen vele malen hoger dan normaal. Ideaal voor studeren. Verbanden leggen gaat ook makkelijker. Of informatie ook beter blijft hangen kan ik nog niet met duidelijkheid zeggen.

Op sociaal gebied is dit spul goud. Het formuleren van zinnen gaat vele malen makkelijker. Ik ben scherper en zelfverzekerder. Gesprekken zijn vloeiender, alsof ik minder hoef na te denken over wat ik zeg. Grapjes maken gaat ook makkelijker, vooral woordgrappen etc. Tof spul.

Nadelen heb ik nog niet ondervonden.

nefiracetam langere tijd gebruiken...? Would not do

Vandaag aan het knallen met noopept op. Gaat echt ****ing relax, op af en toe een break na om een sigaretje te roken of een meal te pakken ga ik gewoon uren door. Met name het lezen van stof gaat enorm snel of ik het ook beter opneem zullen we morgen zien. Voorheen was een half uur doorgaan al echt een doorbraak.

nefiracetam langere tijd gebruiken...? Would not do

Nefi gebruik ik nu alleen maar tijdens de tentamens. Normaal gebruik ik eigenlijk alleen prami met cholinebron.

Ik vraag me af hoe schadelijk nefi nu eigenlijk is. Dat ene onderzoek met die honden geeft een vertekend beeld door de hoge dosissen die gebruikt werden.

Omgerekend zou dat 14.7 gram per persoon per dag zijn, meende ik ergens gelezen te hebben. Maar zeker weten doe ik dat niet. Graaf dit zo uit mijn geheugen op.

Vandaag aan het knallen met noopept op. Gaat echt ****ing relax, op af en toe een break na om een sigaretje te roken of een meal te pakken ga ik gewoon uren door. Met name het lezen van stof gaat enorm snel of ik het ook beter opneem zullen we morgen zien. Voorheen was een half uur doorgaan al echt een doorbraak.

hoe veel neem je

Zijn jullie niet gewoon proefkonijnen met al die stoffen die je naar binnen propt. Wie weet wat de lange termijn effecten op de hersenen zijn...?

Zijn jullie niet gewoon proefkonijnen met al die stoffen die je naar binnen propt. Wie weet wat de lange termijn effecten op de hersenen zijn...?
Die stoffen bestaan al iets van 35 jaar ofzo. Als het echt gevaarlijk of slecht was was daar wel iets over bekend.

De aanwijzingen nu zijn juist dat het een beschermende werking heeft op de hersenen

Er waren er toch ook die een beschermende werking hadden voor je hersenen bij bijv drugsgebruik op een feestje?

Welke zijn dat? En welke zijn de interessantste om uit te proberen, wil er een paar bestellen van de proefverpakkingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven