AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij vooral centrophenoxine en alpha lipoic acid. Ui heb zelfs nog een studie gezien dat ALA alle toxiciteit van mdma betreft oxidatieve stress te niet kan doen.

Wat ik niet snap; als deze stoffen zo goed zijn, waarom is dit dan niet zo bekend?

Ik hoop dat noopept dan weer leverbaar is. Het is een gedoe om de producten hier te krijgen, niet betrouwbaar en op deze manier kost het me meer dan het opbrengt. Ik ben op zoek naar een betrouwbare manier om de spullen hier te krijgen. Zolang de voorraad strekt kunnen de producten gewoon bestelt worden.

Voor komende week: DBB20 voor 20% korting op je bestelling

Toch lekker bezig man!

Maaru ik wilde in de week na 14 okt wat bestellen en ik d8 die code te gebruiken maar die werkte dus niet meer (t/m zo 14-10). Toen op 25 toch besteld en nu deze mooie code weer :S .. loop em net mis, toch bijna 15 euro :P

Ik merk geen zak van Noopept. Ik heb 20 mg, 30 mg en 40 mg tweemaal daags geprobeerd, allen meerdere dagen lang. What is wrong with me :(

Interessant, wat voor een hoeveelheid heb je het dan over betreft de ALA?

250mg geloof ik ( of 125 van de R-isomeer ) de S isomeer is niet actief. Als je dus 250mg R/S ALS neemt bevat dat 125mg werkzame ALA.

Ik heb nu puur R-AlA in bestelling staan, in 200mg caps. Eens kijken of er een verschil oid te merken is.

Spul is wel ranzig zeg, denk dat ik maar bommetjes maak (als het past haha)

--

120 capsules noopept 20mg besteld voor €30

tikkeltje duurder dan gewoon los poeder maar geen gezeik met capsuleren meer :)

Heb tot nu toe alleen pramiracetam gehad. Ga morgen nefiracetam proberen en binnenkort dan die noopept.

120 capsules noopept 20mg besteld voor €30

tikkeltje duurder dan gewoon los poeder maar geen gezeik met capsuleren meer :)

Heb tot nu toe alleen pramiracetam gehad. Ga morgen nefiracetam proberen en binnenkort dan die noopept.
Vandaag 400mg nefiracetam gehad en 500mg pramiracetam.

Echt heerlijk :) Heel euforisch gevoel en gewoon superscherp. Moest presenteren voor een mannetje of 50 en geen greintje nervositeit. Maar dan ook gewoon echt 0,0. Is ook wel paar jaar geleden dat ik moest presenteren maar normaal was ik daar altijd behoorlijk zenuwachtig voor.

Binnenkort die noopept proberen dus. De eBay stuurde een berichtje dat hij er 50 caps extra bij deed omdat hij op verzendkosten bespaarde (die 120 waren verdeeld over drie verschillende items)

Hij stuurde ook nog een pdf'je. Heb hem nog niet gelezen maar oogt wel interessant

Bijlagen

Merk niks van 700mg ani, 500mg sulb en iets van 500 centro. Noopept komt wel binnekort binnen

Dat ik er wel wat van zou merken

Denkbeter: ordernummer 1211001

Een leuke bestelling gedaan om eens te kijken hoe nootropics mij bevallen.

Wat moet ik verwachten: Een pakketje of een grote enveloppe? Moet ik mijn handtekening ergens zetten? Krijg ik een track&trace? Met wat verzenden jullie?

Misschien wel het vermelden waard op jullie website? Want ik vind geen antwoord op deze vragen.

Vandaag 400mg nefiracetam gehad en 500mg pramiracetam.

Echt heerlijk :) Heel euforisch gevoel en gewoon superscherp. Moest presenteren voor een mannetje of 50 en geen greintje nervositeit. Maar dan ook gewoon echt 0,0. Is ook wel paar jaar geleden dat ik moest presenteren maar normaal was ik daar altijd behoorlijk zenuwachtig voor.

Binnenkort die noopept proberen dus. De eBay stuurde een berichtje dat hij er 50 caps extra bij deed omdat hij op verzendkosten bespaarde (die 120 waren verdeeld over drie verschillende items)

Hij stuurde ook nog een pdf'je. Heb hem nog niet gelezen maar oogt wel interessant

Ik merk persoonlijk helemaal niks van bijna exact dezelfde dosering en combi.

Vandaag 50 mg noopept, ook niks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven