AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope, nooit meer dan 50 mg per keer geprobeerd (100 mg per dag dus). Dan wordt het uiteindelijk een best duur grapje, niet?

Zeker, maar was wel fijn geweest als ik een troefje achter de hand had gehad voor situaties waarin mijn concentratie mij niet in de steek mag laten. ;)

noopept is niet echt een middel voor specifiek focus/concentratie he. dan kun je toch echt beter naar iets als sulbutiamine kijken of op zn minst een stimulant zoals caffeine icm je nootropics. ipv zulke monster dosissen te nemen.

noopept is niet echt een middel voor specifiek focus/concentratie he. dan kun je toch echt beter naar iets als sulbutiamine kijken of op zn minst een stimulant zoals caffeine icm je nootropics. ipv zulke monster dosissen te nemen.
Noopept wordt hier steeds aangeraden om mee te beginnen. Dan zou ik toch verwachten dat ik wel iets zou merken?

ja noopept is een goede nootropic, ben je wel aan het studeren? test je je cognitie wel? het is namelijk niet echt iets wat je perse moet 'voelen' maar meer merken. als in dat je dingen beter herrinerd, of sneller bepaalde problemen op kunt lossen / bepaalde repetatieve taken uitvoert met meer voldoening dat soort dingen. Je gaat bijvoorbeeld ook geen fatburner nemen en dan op de bank zitten wachten tot je een sixpack hebt ;) hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. In de begin periode is het vrij subtiel maar naarmate je langer bezig bent met nootropics merken de meeste wel degelijk significante verschillen.

Snap niet hoe je niets kan voelen van noopept. Zit momenteel op tweemaal daags 30 mg, mn chick idem. Zij voelde er de eerste keer niet zoveel van, maar op de tweede en derde dag ging ze echt als een trein door de stof. Persoonlijk merk ik ook echt dat mijn cognitieve functies heel sterk verbeteren. Ik lees veel sneller, neem meer ervan op en onthoud het later ook stukken beter. Daarnaast bij het schrijven van samenvattingen bijvoorbeeld merk ik een duidelijke verbetering in mijn vermogen om verbanden te leggen en grote lappen tekst kort te verwoorden.

Sulbutiamine werkt aan de ene kant goed (mentale energie, focus), aan de andere kant krijg ik wel de meest smerige oprispingen ooit plus ontzettend stinkende urine. Ik gebruik 't dan ook liever niet meer.

M'n prami, nefi, vinpo en choline stack heeft me de afgelopen dagen als een ****ing robot laten leren. Awesome spul. Meerdere uren per dag aan één stuk door.

Oke, voor motivatie en focus, wat is dan een betere keus? Pramiracetam, nefiracetam of sulbuitamine? (excuseer een mogelijk foute spelling), wat verhoogt je bewustzijn/awareness meer zeg maar? Wellicht lastig uit te leggen, heb ooit eens gelezen dat een bepaalde nootropic voor meer focus zorgde, liet kleuren helderder lijken etc.

Oke, voor motivatie en focus, wat is dan een betere keus? Pramiracetam, nefiracetam of sulbuitamine? (excuseer een mogelijk foute spelling), wat verhoogt je bewustzijn/awareness meer zeg maar? Wellicht lastig uit te leggen, heb ooit eens gelezen dat een bepaalde nootropic voor meer focus zorgde, liet kleuren helderder lijken etc.

focus/motivatie zou ik voor sulbutiamine gaan. bewustzijn/kleurwaarneming toch meer richting de racetams/noopept, deze kunnen ook helpen met motivatie. Vinpocetine zou ook het zicht verbeteren en tevens de bloedcirculatie naar de hersenen. ben erg benieuwd wat voor effect het op mn stack gaat hebben.

En werkt pramiracetam nog kwa focus? Stacken met sulb maakt t al stukje prijziger :D

Weet iemand waar je als leek het beste uitgebreidere informatie kan vinden m.b.t. nootropics? Het lijkt me belangrijk om hierover meer te weten te komen.
Ik heb net ani, noopept en choline + mg-weegschaaltje besteld voor studiedoeleinden. Het zal voor het eerst zijn dat ik nootropics ga gebruiken.

Maar ben wel wat gewend zoals klokjes rond blokken op dexaprine i.c.m. caffeine :D
Alleen ging het ten koste van mijn nachtrust, dus nu hoop ik dat nootropics een beter alternatief zal zijn.
Ik ben benieuwd of de bovengenoemde nootropics 'veilig' (in de zin van side effects) te stacken zijn met andere supplementen, van creatine tot pre-workouts.

Tot slot treedt er bij mij zo nu en dan gewenning op met het gebruik van pre-workouts. Dus na een aantal weken neemt het effect iets af maar toch blijf ik het gebruiken (i.p.v. een aantal weken ermee te stoppen om het effect weer te versterken) omdat ik het gevoel heb dat ik dan niet meer die extra's heb aan focus en kracht. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke gewenning bij nootropics?

Een goede beantwoording op mijn vragen is zeer welkom :)

En werkt pramiracetam nog kwa focus? Stacken met sulb maakt t al stukje prijziger :D

klopt, pramiracetam kan zeker helpen bij de focus, maar denk dat je met die sulbutiamine alleen voor dat doeleinde al meer dan zat hebt. prami is een lekkere racetam maar echt duur en dus alleen waard als je genoeg geld te besteden hebt en dan nog zou ik eerst een goedkopere variant als aniracetam proberen om te kijken hoe je daar op reageerd.

Weet iemand waar je als leek het beste uitgebreidere informatie kan vinden m.b.t. nootropics? Het lijkt me belangrijk om hierover meer te weten te komen.
Ik heb net ani, noopept en choline + mg-weegschaaltje besteld voor studiedoeleinden. Het zal voor het eerst zijn dat ik nootropics ga gebruiken.

Maar ben wel wat gewend zoals klokjes rond blokken op dexaprine i.c.m. caffeine :D
Alleen ging het ten koste van mijn nachtrust, dus nu hoop ik dat nootropics een beter alternatief zal zijn.
Ik ben benieuwd of de bovengenoemde nootropics 'veilig' (in de zin van side effects) te stacken zijn met andere supplementen, van creatine tot pre-workouts.

Tot slot treedt er bij mij zo nu en dan gewenning op met het gebruik van pre-workouts. Dus na een aantal weken neemt het effect iets af maar toch blijf ik het gebruiken (i.p.v. een aantal weken ermee te stoppen om het effect weer te versterken) omdat ik het gevoel heb dat ik dan niet meer die extra's heb aan focus en kracht. Heeft iemand ervaring met een soortgelijke gewenning bij nootropics?

Een goede beantwoording op mijn vragen is zeer welkom :)

http://www.rsdnation.com/node/145175 hier worden best wat verschillende noots besproken, maar beste is gewoon googlen en zodra je op een goede pagina komt waar meerdere noots besproken worden gewoon lezen welke je interessant lijken.

nootropics zijn zeker veilig te stacken, ze hebben vrijwel geen interactie met andere middelen en hebben zeer hoge toxiciteit grens (vrijwel onmogelijk om een OD te nemen).

de meeste nootropics hoef je niet te cyclen maar zijn juist hoe langer je ze gebruikt hoe effectiever. vooral de racetams/noopept combi met choline bron en bijv combinatie ALCAR/ALA :)

enigste nootropics waar ik enigzins gewenning bij merk zijn sulbutiamine, picamilon en l-theanine, daarom zijn deze ook niet in mijn vaste stack opgenomen maar neem ik ze alleen indien ik dat nodig acht.

http://www.rsdnation.com/node/145175 hier worden best wat verschillende noots besproken, maar beste is gewoon googlen en zodra je op een goede pagina komt waar meerdere noots besproken worden gewoon lezen welke je interessant lijken.

nootropics zijn zeker veilig te stacken, ze hebben vrijwel geen interactie met andere middelen en hebben zeer hoge toxiciteit grens (vrijwel onmogelijk om een OD te nemen).

de meeste nootropics hoef je niet te cyclen maar zijn juist hoe langer je ze gebruikt hoe effectiever. vooral de racetams/noopept combi met choline bron en bijv combinatie ALCAR/ALA :)

enigste nootropics waar ik enigzins gewenning bij merk zijn sulbutiamine, picamilon en l-theanine, daarom zijn deze ook niet in mijn vaste stack opgenomen maar neem ik ze alleen indien ik dat nodig acht.

Thanks man! Ik zal het eens doornemen :)
Wtf, gebruiken ze bij RSD ook nootropics bij het approachen van chicks :D? Twee vliegen in één klap dan haha..

Sounds pretty good BUT I bet you re going to be addicted in no time.
As soon as you realize that you can't live without the effects of these drugs anymore, you are ****ed.

Thanks man! Ik zal het eens doornemen :)
Wtf, gebruiken ze bij RSD ook nootropics bij het approachen van chicks :D? Twee vliegen in één klap dan haha..

Zoals ik al eerder zei helpt die shit je ook gewoon op sociaal vlak en algemeen gevoel van welzijn stukken. 2 hele belangrijke aspecten van PUA. ;)

klopt, pramiracetam kan zeker helpen bij de focus, maar denk dat je met die sulbutiamine alleen voor dat doeleinde al meer dan zat hebt. prami is een lekkere racetam maar echt duur en dus alleen waard als je genoeg geld te besteden hebt en dan nog zou ik eerst een goedkopere variant als aniracetam proberen om te kijken hoe je daar op reageerd.

Dus die laatste stacken met sulb? Vind zo'n NZT48-bewustzijn wel nice (natuurlijk niet te kopieren maar misschien snap je wat ik bedoel, meer heldere kleuren etc :D)

NZT is helaas een film en niet te vergelijken met nootropics. Wat sommige mensen helaas wel hopen :p aniracetam + centro + sulb voor focus zou zeker goed te merken moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven