Krakatoa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.346
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 92kg
Zo, in een keer tot pagina 41 gelezen. Rest doe ik vnv misschien nog wel. Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geinteresseerd geraakt en ga sowieso een bestelling doen om te proberen.
Heb moeite om mijn gigantisch drukke brein tot bedaren te brengen wanneer ik leer. Ik kan prima uren achter elkaar leren nu, alleen na een uur of 1,5 begint het slechter op te slaan en moet ik soms wel eens 4x een regel lezen en nog onthou ik hem niet. Ben ook benieuwd of ik er wat van merk in het kader van PUA
Heb moeite om mijn gigantisch drukke brein tot bedaren te brengen wanneer ik leer. Ik kan prima uren achter elkaar leren nu, alleen na een uur of 1,5 begint het slechter op te slaan en moet ik soms wel eens 4x een regel lezen en nog onthou ik hem niet. Ben ook benieuwd of ik er wat van merk in het kader van PUA

aniracetam + centro + sulb voor focus zou zeker goed te merken moeten zijn.
maar ik vond het zo interessant dat ik niet kon stoppen. Heb het idee dat ik nu wel redelijk bekend ben met de stoffen en hun werkzaamheid. Zeer gemotiveerd om te gaan testen, denkbeter kan een bestellingkje verwachten (samples)
Heel euforisch gevoel en gewoon superscherp. Moest presenteren voor een mannetje of 50 en geen greintje nervositeit. Maar dan ook gewoon echt 0,0. Is ook wel paar jaar geleden dat ik moest presenteren maar normaal was ik daar altijd behoorlijk zenuwachtig voor.
Ging bij mij ook goed, heb nooit zo'n last van zenuwen gelukkig, maar ben benieuwd hoe het is onder invloed van die stoffen.
eventueel nog caffeine erbij