MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, in een keer tot pagina 41 gelezen. Rest doe ik vnv misschien nog wel. Ben zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer geinteresseerd geraakt en ga sowieso een bestelling doen om te proberen.

Heb moeite om mijn gigantisch drukke brein tot bedaren te brengen wanneer ik leer. Ik kan prima uren achter elkaar leren nu, alleen na een uur of 1,5 begint het slechter op te slaan en moet ik soms wel eens 4x een regel lezen en nog onthou ik hem niet. Ben ook benieuwd of ik er wat van merk in het kader van PUA

Ik denk dat ik de eerste persoon ben die alle 68 pagina's in bijna 1 ruk heeft doorgelezen. Best wel gestoord :o maar ik vond het zo interessant dat ik niet kon stoppen. Heb het idee dat ik nu wel redelijk bekend ben met de stoffen en hun werkzaamheid. Zeer gemotiveerd om te gaan testen, denkbeter kan een bestellingkje verwachten (samples)

Vandaag 400mg nefiracetam gehad en 500mg pramiracetam.

Echt heerlijk :) Heel euforisch gevoel en gewoon superscherp. Moest presenteren voor een mannetje of 50 en geen greintje nervositeit. Maar dan ook gewoon echt 0,0. Is ook wel paar jaar geleden dat ik moest presenteren maar normaal was ik daar altijd behoorlijk zenuwachtig voor.

Binnenkort die noopept proberen dus. De eBay stuurde een berichtje dat hij er 50 caps extra bij deed omdat hij op verzendkosten bespaarde (die 120 waren verdeeld over drie verschillende items)

Hij stuurde ook nog een pdf'je. Heb hem nog niet gelezen maar oogt wel interessant

Haha voedselinname-onderzoek presentatie ;) Ging bij mij ook goed, heb nooit zo'n last van zenuwen gelukkig, maar ben benieuwd hoe het is onder invloed van die stoffen.

Ik las hier laatst ook dat bij het innemen van een bepaalde nootropic kleuren helderder worden. Kan het nu alleen niet terug vinden. Wie helpt me?

Is er niet ergens een samenvatting van dit?

Voor mensen die goed reageren op caffeine 3-dmaa en efedrine en dat soort spul, wat is een geschikte noot?

ik raad je aan 750mg ani + 250mg centro + 300mg sulb :D eventueel nog caffeine erbij
Thanks, had idd ff opgezocht wat jouw doseringen zijn en nagevraagd bij Lars. Ik heb alleen ff niet gekozen voor sulb, omdat jij daar gewenning bij merkt. Daar heb ik helemaal geen zin in :p. Ik doe het dan denk ik + noopept, daar heb ik nog genoeg van liggen.
Kan nog geen karma aan je geven :roflol:

Is er niet ergens een samenvatting van dit?
Hmmm, deze post vat het wel samen, maar is ook een beetje verouderd, want hij heeft al een aantal dingen veranderd (bijvoorbeeld zijn cholinebron naar centrophenoxine).
Hier is zijn meest geupdate stack.

Laatst bewerkt:
NZT is helaas een film en niet te vergelijken met nootropics. Wat sommige mensen helaas wel hopen :p aniracetam + centro + sulb voor focus zou zeker goed te merken moeten zijn.

Hoop ook op een fractie van de effecten maar dat van die focus en heldere kleuren heb ik wel eens gelezen :D
Btw, kan ik de centro overslaan en eieren als cholinebron nemen?

---------- Post toegevoegd Sat 3 Nov 2012 om 21:20 ----------

@DenkBeter Hoe sturen jullie dit? Moet het aan mn ouders verantwoorden :D Iemand een goede uitleg voor ze anders? :D
Whey, creatine etc. konden ze nog inkomen. Jack3D is ook gelukt maar random poeders, hm :p

Laatst bewerkt:
Moet je truffels eten, daar zag ik kleuren pas fel mee :P

@DenkBeter Hoe sturen jullie dit? Moet het aan mn ouders verantwoorden :D Iemand een goede uitleg voor ze anders? :D
Whey, creatine etc. konden ze nog inkomen. Jack3D is ook gelukt maar random poeders, hm :p
Gewoon helemaal uitleggen, heb ik ook gedaan. M'n moeder zei vervolgens "oh dan wil ik het ook wel proberen!" :D

Wat zijn nou eigenlijk de meest populaire nootropics? Of de 5 beste?

Begin het verhaal met dat het gebruikt wordt voor behandeling tegen alzheimer, omdat het herstellend werkt voor de hersenen. Dan ben je al goed op weg :D

Eigenlijk niet, dan verklaart mn vader me meteen voor gek :D
Denk dat ik het anders maar in caps probeer te krijgen, kan zo uitleggen dat het vitamines zijn (of afgeleiden ervan :))

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 01:08 ----------

Wat zijn nou eigenlijk de meest populaire nootropics? Of de 5 beste?

Ligt denk ik aan wat je ermee wil ?

Thnx mannen! Wat ik er mee wil is concentratie verhoging. Ik snap dat het een beetje lui van me is want alle info staat in dit topic. Maar het is zo lang. Stel ik wil nootropics gaan verkopen, waarmee verdien ik het meest geld en wat zouden mensen graag willen hebben :)

Thnx mannen! Wat ik er mee wil is concentratie verhoging. Ik snap dat het een beetje lui van me is want alle info staat in dit topic. Maar het is zo lang. Stel ik wil nootropics gaan verkopen, waarmee verdien ik het meest geld en wat zouden mensen graag willen hebben :)

Kijk naar het assortiment van Denkbeter. Als je daar nog l-theanine, acetyl-l carnitine,vinpocetine en (R)-alpha lipoic acid en eventueel normale piracetam / choline bitartraat / cdp choline aan zou toevoegen heb je zon beetje alles wel wat degelijk te verkopen valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven