Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke is de beste/sterkste combo?

Heb wel eens piracetam geprobeert maar merkte geen resultaat. wil het nog een kans geven

Hoe is de kwaliteit van de poeders van intellimeds.co.uk ?

Ja met een beker halfvolle melk, lostte wel aardig op. Zal wat experimenteren met de dosis volgende keer.
Maar is aniracetam een middel dat je structureel moet innemen om verschillen te gaan merken? Of is bijvoorbeeld net zoals ritalin een boost voor een paar uurtjes die je meteen merkt?

Merk nootropics zelf ook pas na een paar dagen, de meesten iig. Noopept en sub(..) merk ik wel gelijk. Van aniracetam los merk je na 1x niet ineens een mega verandering oid. Blijf elke dag een gram nemen en neem er wat caffeine bij de volgende keer.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Ja met een beker halfvolle melk, lostte wel aardig op. Zal wat experimenteren met de dosis volgende keer.
Maar is aniracetam een middel dat je structureel moet innemen om verschillen te gaan merken? Of is bijvoorbeeld net zoals ritalin een boost voor een paar uurtjes die je meteen merkt?

Toch wel structureel, voor een instant boost kun je beter kijken naar sulbutiamine!

Ik zie dat denkbeter.nl het niet meer doet, wat is een goed alternatief?

EBay

Is aniracetam het wel waard of is een (ietwat duurdere) sterkere variant beter? (Als die er is).
Wil 'm stacken met sulb en kijken of ik ergens aan phenibut kan komen (anti-axiety).

Waar zorgt de aniracetam in de stack eig voor, geheugenverbetering?

Iemand vroeg me mijn ervaring met picamilon.

300mg= geen aangenaam gevoel, beetje onrustig
200mg= super aangenaam voor overdag, ben echt kalmer en assertiever
75mg= ideaal een tijdje voor het slapen gaan, ben rustig in m'n gedachten en slaap als een steen

Is aniracetam het wel waard of is een (ietwat duurdere) sterkere variant beter? (Als die er is).
Wil 'm stacken met sulb en kijken of ik ergens aan phenibut kan komen (anti-axiety).

Bro, ik wil niet heel denigrerend doen maar je bent 17.. Je doet vwo? Of eerstejaars hbo? Dan zou je dat allemaal helemaal niet nodig moeten hebben man.

Neem hier eens een kijkje...
je vind er info over de meest gebruikte nootropics...

Mijn persoonlijke bevindingen met ani zijn eigenlijk dat je er rustiger van word in je gedachtengang.
Ikzelf gebruik het niet standaard, maar het is me wel nuttig wanneer ik in een drukke periode moeilijk de slaap kan vatten.
1000 mg voor het slapen gaan icm omega3 (vetoplosbaar) en ik pieker niet meer in bed ;-)

Bro, ik wil niet heel denigrerend doen maar je bent 17.. Je doet vwo? Of eerstejaars hbo? Dan zou je dat allemaal helemaal niet nodig moeten hebben man.
:roflol: onzin eerste klas. Betere cognitieve functies is voor iedereen welkom :p

:roflol: onzin eerste klas. Betere cognitieve functies is voor iedereen welkom :p

Komop man, je gaat toch niet tegenover jezelf verantwoorden dat dit 'goed' is om te nemen. Je kan van alles naar binnen gooien om je beter te voelen, beter te functioneren of wat dan ook, maar kom niet aan met de onzin dat dit normaal is om te nemen. At the end of the day is dit gewoon drugs.

Persoonlijk zie ik het als een noodzakelijk kwaad om te studeren, simpelweg omdat ik de motivatie niet heb om lappen engelse tekst van duizenden paginas weg te tikken voor een tentamen. Maar als je dit al nodig hebt om een simpel biologie boek in je kop te stampen ga je nog een zwaar leven krijgen.

Komop man, je gaat toch niet tegenover jezelf verantwoorden dat dit 'goed' is om te nemen. Je kan van alles naar binnen gooien om je beter te voelen, beter te functioneren of wat dan ook, maar kom niet aan met de onzin dat dit normaal is om te nemen. At the end of the day is dit gewoon drugs.

Persoonlijk zie ik het als een noodzakelijk kwaad om te studeren, simpelweg omdat ik de motivatie niet heb om lappen engelse tekst van duizenden paginas weg te tikken voor een tentamen. Maar als je dit al nodig hebt om een simpel biologie boek in je kop te stampen ga je nog een zwaar leven krijgen.
Misschien niet 'normaal'. Normaal in de zin van wat de gemiddelde mens doet. Maar het is voor zover bekend niet slecht voor je en je hebt er alleen maar profijt van. Wat maakt het dan uit of je het gebruikt om een biologieboek te leren of "duizenden pagina's engelse tekst".

Vaag apparaat, het display laat maar 3 nullen zien, oftewel X,XX verderop in de advertentie hebben ze het ook over 0,05 ipv 0,005.

Dat is waar, maar dan zal het of een foute afbeelding zijn die erbij staat, of het is in te stellen lijkt me? Ik verwacht hem morgen, dus zal het laten weten!

Wat een hoop kul voor een 21jarige knul :D

Iemand vroeg me mijn ervaring met picamilon.

300mg= geen aangenaam gevoel, beetje onrustig
200mg= super aangenaam voor overdag, ben echt kalmer en assertiever
75mg= ideaal een tijdje voor het slapen gaan, ben rustig in m'n gedachten en slaap als een steen
Bedankt :)
Hoe is je slaap bij die hogere dosissen?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Nov 2012 om 17:34 ----------

Ik vind het wel zo dat als je de richting aankan en gemakkelijker door de examens bent gekomen ok. Als je het al ferm moeilijk hebt en er daardoor geraakt zul je het moeilijker hebben om dan zonder te werken/studeren...

Misschien niet 'normaal'. Normaal in de zin van wat de gemiddelde mens doet. Maar het is voor zover bekend niet slecht voor je en je hebt er alleen maar profijt van. Wat maakt het dan uit of je het gebruikt om een biologieboek te leren of "duizenden pagina's engelse tekst".

Bij de eerste de beste kans maar een 'out' aangrijpen vind ik alles behalve getuigen van karakter. Juist dingen als examens draagt voor een groot deel bij aan je ontwikkeling als jong iemand. Mocht je het een keer nodig hebben, by all means. Maar op zo'n jonge leeftijd gaan bouwen op drugs zoals dit, nee man. Wat als het straks van de markt gaat? Gebruik dit voor een langere periode en op een gegeven moment ga je jezelf zo conditioneren dat je niet meer zonder kan studeren. Waar gaat dat je brengen? Wil je uiteindelijk je hele leven poeders en pillen blijven nemen om normaal te kunnen functioneren in een bedrijf? Hoe ga je als jong iemand maat leren houden? Je neemt het voor een tentamen, realiseert hoe makkelijk het is. De volgende keer neem je het voor een presentatie, want je zou toch maar eens over je angst van presenteren heen moeten stappen. De keer daarop neem je het voor het maken van huiswerk en voordat je het weet zit je eraan vast. Het fysieke effect is ook niet waar ik me zorgen om maak, het is vooral het psychologische effect wat ermee gepaard gaat.

Echter, dit is mijn mening. Je mag een andere hebben en van mij part gooien jullie alle nootropics die er zijn naar binnen. Wil je alleen waarschuwen voor iets wat ik zelf heb mogen ervaren en waarvan ik achteraf graag had gehad dat iemand mij die waarschuwing destijds had gegeven.

Hoi Remco, ooit een dumbbell aangeraakt in je leven? Als je niets te vertellen hebt, reageer dan gewoon niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven