Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja met een beker halfvolle melk, lostte wel aardig op. Zal wat experimenteren met de dosis volgende keer.
Maar is aniracetam een middel dat je structureel moet innemen om verschillen te gaan merken? Of is bijvoorbeeld net zoals ritalin een boost voor een paar uurtjes die je meteen merkt?
Ja met een beker halfvolle melk, lostte wel aardig op. Zal wat experimenteren met de dosis volgende keer.
Maar is aniracetam een middel dat je structureel moet innemen om verschillen te gaan merken? Of is bijvoorbeeld net zoals ritalin een boost voor een paar uurtjes die je meteen merkt?
Hoe is de kwaliteit van de poeders van intellimeds.co.uk ?
Is aniracetam het wel waard of is een (ietwat duurdere) sterkere variant beter? (Als die er is).
Wil 'm stacken met sulb en kijken of ik ergens aan phenibut kan komen (anti-axiety).
Waar zorgt de aniracetam in de stack eig voor, geheugenverbetering?
Is aniracetam het wel waard of is een (ietwat duurdere) sterkere variant beter? (Als die er is).
Wil 'm stacken met sulb en kijken of ik ergens aan phenibut kan komen (anti-axiety).
Waar zorgt de aniracetam in de stack eig voor, geheugenverbetering?
Bro, ik wil niet heel denigrerend doen maar je bent 17.. Je doet vwo? Of eerstejaars hbo? Dan zou je dat allemaal helemaal niet nodig moeten hebben man.
onzin eerste klas. Betere cognitieve functies is voor iedereen welkom 
onzin eerste klas. Betere cognitieve functies is voor iedereen welkom
![]()
Net half internet afgezocht naar preciesieweegschaaltjes. De helft crap en de rest te duur.
Voor een leuk prijsje kwam ik deze tegen:
http://www.weegschaalboer.nl/miraklas-bs050-500005-kalibratiegewicht-p-483.html
Met kalibratiegewicht en 2 jaar garantie, dus moet te vertrouwen zijn.
Misschien niet 'normaal'. Normaal in de zin van wat de gemiddelde mens doet. Maar het is voor zover bekend niet slecht voor je en je hebt er alleen maar profijt van. Wat maakt het dan uit of je het gebruikt om een biologieboek te leren of "duizenden pagina's engelse tekst".Komop man, je gaat toch niet tegenover jezelf verantwoorden dat dit 'goed' is om te nemen. Je kan van alles naar binnen gooien om je beter te voelen, beter te functioneren of wat dan ook, maar kom niet aan met de onzin dat dit normaal is om te nemen. At the end of the day is dit gewoon drugs.
Persoonlijk zie ik het als een noodzakelijk kwaad om te studeren, simpelweg omdat ik de motivatie niet heb om lappen engelse tekst van duizenden paginas weg te tikken voor een tentamen. Maar als je dit al nodig hebt om een simpel biologie boek in je kop te stampen ga je nog een zwaar leven krijgen.
Vaag apparaat, het display laat maar 3 nullen zien, oftewel X,XX verderop in de advertentie hebben ze het ook over 0,05 ipv 0,005.
Komop man, je gaat toch niet tegenover jezelf verantwoorden dat dit 'goed' is om te nemen. Je kan van alles naar binnen gooien om je beter te voelen, beter te functioneren of wat dan ook, maar kom niet aan met de onzin dat dit normaal is om te nemen. At the end of the day is dit gewoon drugs.
Persoonlijk zie ik het als een noodzakelijk kwaad om te studeren, simpelweg omdat ik de motivatie niet heb om lappen engelse tekst van duizenden paginas weg te tikken voor een tentamen. Maar als je dit al nodig hebt om een simpel biologie boek in je kop te stampen ga je nog een zwaar leven krijgen.

BedanktIemand vroeg me mijn ervaring met picamilon.
300mg= geen aangenaam gevoel, beetje onrustig
200mg= super aangenaam voor overdag, ben echt kalmer en assertiever
75mg= ideaal een tijdje voor het slapen gaan, ben rustig in m'n gedachten en slaap als een steen

Misschien niet 'normaal'. Normaal in de zin van wat de gemiddelde mens doet. Maar het is voor zover bekend niet slecht voor je en je hebt er alleen maar profijt van. Wat maakt het dan uit of je het gebruikt om een biologieboek te leren of "duizenden pagina's engelse tekst".