Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
2x 20-25 mg per dag hiero van noopept :)

gwn verpoeperen en in het noopept zakje gooien ! :p

its brain supps dad!

haha nee, maar noopept kan best sterk voor sommige vallen, sommige voelen het al bij 5mg, mischien dat die 6mg wel een goed startpunt is.

http://www.whatarenootropics.com/what-noopepts-effects/

http://www.whatarenootropics.com/noopept-vs-piracetam-which-more-effective/

Ja das een stukje vertrouwen :p

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 11:13 ----------

2x 20-25 mg per dag hiero van noopept :)

En, merk je er veel meer van dan de 25-30mg?

Wut, wou net wat noopept bestellen bij stopacne maar ****ing 7 euro verzendkosten. Heeft iemand anders toevallig een linkje van een site waarbij ik het binnen 1-2 werkdagen binnen heb?

Ja das een stukje vertrouwen :p

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 11:13 ----------

En, merk je er veel meer van dan de 25-30mg?

Moest 2x 20-30mg zijn haha, maar goed snap je vraag niet echt :p ik ben al 5+ maanden on nootropics dus ben wel gestabiliseerd qua effecten ;)

28 euro voor 100g centrophenoxine? :roflol:

op ebay 23 euro voor 50g betaald :o

Ik had het besteld op ebay, 5nogwat inc verzending voor een gram.

Als het geld binnen is zal ik even kijke stopacne, denk dat ik wel een bestelling plaats wil wat meer uitproberen dan alleen noopept.

@Demian dan is stopacne wel goedkoper :p je heb een stuk meer.

Hallo, even een korte update

nieuwe nootropics;

Centrophenoxine
Phenibut
Sulbitiamine
bacoba
Ginko Biloba
Huperzine A

Al deze producten verwacht ik deze week of begin volgende week binnen te hebben.

Iemand vroeg waarom de prijs van Choline zo hoog was;
Wat bepaald de prijs? inkoopkosten, kosten beheer website, kosten boekhouder, kosten arbeidstijd, 21% BTW(!!), winstbelasting (!!!), verzendkosten. Kortom je moet wel een hoop inleveren van het bedrag wat je van de klant ontvangt voor je product. Onder de streep blijft er helaas niet zo veel over. Dat is zaken doen in Nederland. De gene die er het meest aan verdient is de belastingdienst, en die hoeven er niets voor te doen.

En de verzendkosten zijn nu wat verlaagd.

www.stopacne.nl

Voor tips sta ik nog steeds open. Ook voor producten die jullie zoeken. Misschien kan ik ze toevoegen, en het hoeven niet perse nootropics te zijn.

En de code KRTdecjan geeft 10% korting op alle producten

Misschien ook weegschaaltjes voor het afwegen van nootropics?

nieuwe nootropics;

Centrophenoxine
Phenibut
Sulbitiamine
bacoba
Ginko Biloba
Huperzine A

Al deze producten verwacht ik deze week of begin volgende week binnen te hebben.

Wat bepaald de prijs? inkoopkosten, kosten beheer website, kosten boekhouder, kosten arbeidstijd, 21% BTW(!!), winstbelasting (!!!), verzendkosten. Kortom je moet wel een hoop inleveren van het bedrag wat je van de klant ontvangt voor je product. Onder de streep blijft er helaas niet zo veel over. Dat is zaken doen in Nederland. De gene die er het meest aan verdient is de belastingdienst, en die hoeven er niets voor te doen.

www.stopacne.nl

Voor tips sta ik nog steeds open. Ook voor producten die jullie zoeken. Misschien kan ik ze toevoegen, en het hoeven niet perse nootropics te zijn.

Nou ja, dat bedoel ik niet. 1 kilogram Choline Bitartrate is bij Smartpowders ongeveer 7 euro. Bij jou heb je voor iets meer dan 7 euro maar 15 gram. Dit extreme verschil snap ik niet.

Nou ja, dat bedoel ik niet. 1 kilogram Choline Bitartrate is bij Smartpowders ongeveer 7 euro. Bij jou heb je voor iets meer dan 7 euro maar 15 gram. Dit extreme verschil snap ik niet.

Is idd wel raar wat een enorm verschil dit is, kijkend naar hoe de rest vd prijzen aardig in de buurt zijn vd ebay sellers.

Iemand btw al geprobeerd zijn noopept te snuiven? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 19:42 ----------

Moest 2x 20-30mg zijn haha, maar goed snap je vraag niet echt :p ik ben al 5+ maanden on nootropics dus ben wel gestabiliseerd qua effecten ;)

Ja vage vraag zie ik nu, ik vroeg me af of je er meer van merkt met 60mg per dag (2x30mg) dan gewoon 30mg, heb je tolerantie opgebouwd ofzo dat je 60 ipv 30 mg doseert?

Het was oxiracetam ;)

Iemand btw al geprobeerd zijn noopept te snuiven? :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 19:42 ----------

Ja vage vraag zie ik nu, ik vroeg me af of je er meer van merkt met 60mg per dag (2x30mg) dan gewoon 30mg, heb je tolerantie opgebouwd ofzo dat je 60 ipv 30 mg doseert?

Ik doseer 2x per dag bedoel ik hè, niet ineens, vanwege de halfwaardetijd . Altijd gedaan btw

nieuwe nootropics;

Centrophenoxine
Phenibut
Sulbitiamine
bacoba
Ginko Biloba
Huperzine A

www.stopacne.nl

http://www.xxlnutrition.nl/choline-citrate/primaforce

Dat is 25€ voor 500 gram. Het is dan nog de citraat versie. Van primaforce hoor ik ook altijd goede dingen, dus het merk is goed neem ik aan.

Misschien een andere leverancier zoeken?

Alcar

hallo, even een korte update

nieuwe nootropics;

centrophenoxine
phenibut
sulbitiamine
bacoba
ginko biloba
huperzine a

al deze producten verwacht ik deze week of begin volgende week binnen te hebben.

Iemand vroeg waarom de prijs van choline zo hoog was;
wat bepaald de prijs? Inkoopkosten, kosten beheer website, kosten boekhouder, kosten arbeidstijd, 21% btw(!!), winstbelasting (!!!), verzendkosten. Kortom je moet wel een hoop inleveren van het bedrag wat je van de klant ontvangt voor je product. Onder de streep blijft er helaas niet zo veel over. Dat is zaken doen in nederland. De gene die er het meest aan verdient is de belastingdienst, en die hoeven er niets voor te doen.

www.stopacne.nl

voor tips sta ik nog steeds open. Ook voor producten die jullie zoeken. Misschien kan ik ze toevoegen, en het hoeven niet perse nootropics te zijn.

En de code krtdecjan geeft 10% korting op alle producten

alcar :-)

alcar kan je gewoon bij body&fit kopen...

zie hier

BnF heeft ook alcar van huismerk, stuk goedkoper nog ;)

30mg noopept snuiven naast cafeine en je bent behalve wakker ook gewoon scherp. Met cafeine zijn mn hersenen wel scherper maar vaak nog wel 'moe' (moeilijke beschrijving).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven