Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom snuiven? srs

Ik heb het gezien. Het is mij een raadsel hoe ze hier nog wat aan kunnen verdienen. Iets van 6 euro voor een kilo...zucht hier kan ik zeker niet aan tippen. Zelfs al krijg ik mijn choline gratis binnen en verkoop ik het voor 6 euro dan houdt ik er na alle kosten in mindering te hebben gebracht en 3 keer genaaid ben geweest door de belastingdienst misschien 1 euro aan over. Sorry maar daar kom ik m`n bed niet voor uit.

Het is 500 gram + 500 gram gratis dus het kan een (tijdelijke) actie zijn. En de verzendkosten zijn trouwens 20 euro naar Nederland. Dus dan wordt het iets van 26 euro voor een kilo. Nog steeds erg goedkoop. Weet alleen niet hoe lang de verzendtijd is en is een kilo in een keer kopen niet wat veel? Je hebt maar een gram per dag nodig...

Wat jullie nog erbij zouden doen (deze postte ik vorige pagina al is, weegschalen voor de tropics) + goede sealzakjes om de tropics in te bewaren luchtdicht.

Snel, en t lijkt beter te werken. Maar k blijf t niet doen, slecht voor je neus wss.

Net dit erbij gekregen :D (noopept had ik al :))

ImageUploadedByTapatalk1355400633.135740.jpg

• Like
Waarderingen: Roth
Waarom geen centrophenoxine?

Waarom geen centrophenoxine?

Aware me, is centro niet gewoon een choline bron? En er is trouwens nog phenibut en sulb onderweg, moet niet een shitload aan geld voor alleen nootropics apart zetten.

Foutje btw net met ani doseren, 1/4e theelepel is 700mg naar t schijnt, nam ongv een hele met aniracetam. Zal nu dus wel ongeveer 2g of iets meer op hebben. Kan weinig kwaad toch?

Aware me, is centro niet gewoon een choline bron? En er is trouwens nog phenibut en sulb onderweg, moet niet een shitload aan geld voor alleen nootropics apart zetten.

Foutje btw net met ani doseren, 1/4e theelepel is 700mg naar t schijnt, nam ongv een hele met aniracetam. Zal nu dus wel ongeveer 2g of iets meer op hebben. Kan weinig kwaad toch?

Centro is oa, een cholinebron , heeft ook nog andere voordelen. Ik krijg er ook een oppepper van, maar geen opdringerige zoals bijv caffeine.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 13:43 ----------

Nee kan geen kwaad, toxiciteit grens ligt vele malen hoger, zou er alleen geen gewoonte van maken gezien de kosten :p

Centro is oa, een cholinebron , heeft ook nog andere voordelen. Ik krijg er ook een oppepper van, maar geen opdringerige zoals bijv caffeine.

---------- Post toegevoegd Thu 13 Dec 2012 om 13:43 ----------

Nee kan geen kwaad, toxiciteit grens ligt vele malen hoger, zou er alleen geen gewoonte van maken gezien de kosten :p

Idd is zonde van t geld anders :p
Moet wellicht maar eens zo'n weegschaaltje scoren. Hoe zou jij het zonder doseren? Met die microscoop van 5mg de aniracetam doen schiet niet op haha.
Centro is wellicht iets voor de toekomst.

Ik zal proberen een foto te maken van 750mg ani met een muntstuk ernaast.

Ty :)

Hm ik ga heerlijk op: - 1 gram aniracetam - 100mg noopept - 100mg caffeine - 1/4 scoop maximize.

Normaliter had ik er nog wel wat nootropics bij gegooid, maar ben skir. Moet zeggen dat een paper maken en tentamen leren erg lekker gaat nu. Ter vergelijking: gister 8 uur lang achter de computer gezeten zonder 1 woord te hebben getypt voor die desbetreffende paper, nu na 2 uur al ruim over de helft. Enige side effect is dat ik om de 10 minuten even van m'n stoel af moet om te dansen.

• Like
Waarderingen: Roth
Hm ik ga heerlijk op: - 1 gram aniracetam - 100mg noopept - 100mg caffeine - 1/4 scoop maximize.

Normaliter had ik er nog wel wat nootropics bij gegooid, maar ben skir. Moet zeggen dat een paper maken en tentamen leren erg lekker gaat nu. Ter vergelijking: gister 8 uur lang achter de computer gezeten zonder 1 woord te hebben getypt voor die desbetreffende paper, nu na 2 uur al ruim over de helft. Enige side effect is dat ik om de 10 minuten even van m'n stoel af moet om te dansen.

In een keer of op een dag?

Haha lekker man, klinkt herkenbaar :D heb je ook die toeneming van waardering van muziek? Echt chill is dat. En of je nou Ff gaat dansen of wat dbb/Facebook gaat derpen, Ff afschakelen is altijd goed bij lange studiesessies

Haha lekker man, klinkt herkenbaar :D heb je ook die toeneming van waardering van muziek? Echt chill is dat. En of je nou Ff gaat dansen of wat dbb/Facebook gaat derpen, Ff afschakelen is altijd goed bij lange studiesessies

Ja man, klinkt echt heerlijk. Goed voorbeeld:

Afgelopen zaterdag naar Timewarp geweest en ben het laatste uur helemaal los gegaan op een set van Egbert. Afgelopen dagen die set terug geluisterd, maar pas toen ik hem net nog een keer opzette 'onder invloed' van al dat spul voelde ik hem echt weer zoals afgelopen zaterdag. Hoor alles ook veel gedetailleerder qua muziek, als je dat zo kan zeggen.

Is er iets bekend over SSRI's(Lexapro in mijn geval) icm Nootropics? Heb ondertussen al bijna een jaar Noopept/Piracetam/Aniracetam liggen die ik nu niet meer durf te gebruiken :(

100mg noopept is wel erg veel toch?

Ik vind 20mg echt al prima :)

Vandaag voor het eerst aniracetam gehad en dat voelt ook erg goed! Ik krijg echt van alle nootropics happy state of mind, voel me echt lichtelijk euforisch gewoon.

• Like
Waarderingen: X.
100mg noopept is wel erg veel toch?

Ik vind 20mg echt al prima :)

Vandaag voor het eerst aniracetam gehad en dat voelt ook erg goed! Ik krijg echt van alle nootropics happy state of mind, voel me echt lichtelijk euforisch gewoon.

Ja klopt. Was niet allemaal in 1x, maar toch. Doseer meestal hoog met nootropics.

Van aniracetam los merk ik vaak niet zoveel. Maar als ik alles in een cocktail gooi en dan ook nog een stimulant erbij word ik ook altijd euforisch.

Is er iets bekend over SSRI's(Lexapro in mijn geval) icm Nootropics? Heb ondertussen al bijna een jaar Noopept/Piracetam/Aniracetam liggen die ik nu niet meer durf te gebruiken :(

Volgens mij hebben vrijwel alle nootropics (op dingen als nefiracetam na) een zeer hoge toxiciteit grens en geen noemenswaardige interactie met andere medicijnen/drugs. Maar nagel me hier niet op vast. Ik ben geen dokter, dus bij twijfel altijd je arts raadplegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven