- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Van aniracetam ben ik sociaal een stuk relaxter (toch nog wel wat anxiety soms om geen enkele reden, maak me gauw druk) merk ik, leren gaat beter (vooral door combo met noopept en cafeine natuurlijk).
Sinds ik choline sochtends inneem ook geen hoofdpijn meer na aniracetam, as expected
Combi van 30-50mg noopept, 1g aniracetam, 2-3 scoops Jack3D (1,3d doet t m wss), choline, fish oil, agmatine en een goede training = euforische godlike feeling bij mij
Vraag me wel af hoe phenibut is wbt social anxiety vs aniracetam bijv.
En niet te vergeten sulbutiamine soon als pwo proberen
---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 00:55 ----------
Oh en na zo'n stimulanten combo wel melatonine 3mg om in slaap te vallen nodig anders wordt het half 5 (srs).
Melatonine lijkt sowieso mijn 'insomnia' te fixen, ben na 30min al moe en normaal kan ik tot 03.00-04.00 uur zitten pc'en bijvoorbeeld (zonder stimulanten, wel scherper met ofc) zonder echt 'moe' te zijn.
Sinds ik choline sochtends inneem ook geen hoofdpijn meer na aniracetam, as expected

Combi van 30-50mg noopept, 1g aniracetam, 2-3 scoops Jack3D (1,3d doet t m wss), choline, fish oil, agmatine en een goede training = euforische godlike feeling bij mij

Vraag me wel af hoe phenibut is wbt social anxiety vs aniracetam bijv.
En niet te vergeten sulbutiamine soon als pwo proberen

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 00:55 ----------
Oh en na zo'n stimulanten combo wel melatonine 3mg om in slaap te vallen nodig anders wordt het half 5 (srs).
Melatonine lijkt sowieso mijn 'insomnia' te fixen, ben na 30min al moe en normaal kan ik tot 03.00-04.00 uur zitten pc'en bijvoorbeeld (zonder stimulanten, wel scherper met ofc) zonder echt 'moe' te zijn.

, wellicht vind je ze niet leuk (begrijp je de films?)?