MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Van aniracetam ben ik sociaal een stuk relaxter (toch nog wel wat anxiety soms om geen enkele reden, maak me gauw druk) merk ik, leren gaat beter (vooral door combo met noopept en cafeine natuurlijk).

Sinds ik choline sochtends inneem ook geen hoofdpijn meer na aniracetam, as expected :)

Combi van 30-50mg noopept, 1g aniracetam, 2-3 scoops Jack3D (1,3d doet t m wss), choline, fish oil, agmatine en een goede training = euforische godlike feeling bij mij :D

Vraag me wel af hoe phenibut is wbt social anxiety vs aniracetam bijv.

En niet te vergeten sulbutiamine soon als pwo proberen :D

---------- Post toegevoegd Fri 14 Dec 2012 om 00:55 ----------

Oh en na zo'n stimulanten combo wel melatonine 3mg om in slaap te vallen nodig anders wordt het half 5 (srs).

Melatonine lijkt sowieso mijn 'insomnia' te fixen, ben na 30min al moe en normaal kan ik tot 03.00-04.00 uur zitten pc'en bijvoorbeeld (zonder stimulanten, wel scherper met ofc) zonder echt 'moe' te zijn.

Als je moeite hebt om je te concentreren bij films kijken welke combi zullen jullie me dan aanraden?

En voor een vette stapavond ipv alcohol of echte drugs bijv. een goede combi..

Brb nootropics om films te kijken :roflol:

Kan het erbij helpen of niet? En kun je dit gewoon bij een smartshop in Amsterdam kopen?

ja jullie zitten natuurlijk allemaal super gecontreerd 88 paginas door te neuzen hier :p

Ja. als je een beetje wil verdiepen ergens in, en wilt weten wat voor spul je je lichaam in gooit zou ik wel wat onderzoek doen. maar is goed. koop Nefiracetam dan maar, en neem dan ong 3 gr per dag. succes.

ja jullie zitten natuurlijk allemaal super gecontreerd 88 paginas door te neuzen hier :p

Jup want we zijn onder invloed van.
En nee het gaat je niet helpen om films te kijken :o, wellicht vind je ze niet leuk (begrijp je de films?)?

@stopacne:

Goe bezig ;-)

Ga van de week naar de hobbit die drie uur duurt waar ik totaal geen zin in heb eigenlijk vandaar. En qua uitgaan welke is goed?

Ga van de week naar de hobbit die drie uur duurt waar ik totaal geen zin in heb eigenlijk vandaar. En qua uitgaan welke is goed?

Man man man, ga er dan ook niet heen. Ik heb ook een hekel aan dat soort shit.
Uitgaan? Chicks versieren kan misschien makkelijker op aniracetam (anxiolytische effect), noopept of sulbutiamine voor energie/scherpte.

Maar het is voor cognitiviteit/focus etc, dat heb je tijdens uitgaan toch niet nodig. Alcohol verpest die effecten toch wel.

Ik wacht je volgende vraag af waarbij je vraagt welke nootropic je het beste assisteert bij het poepen.

hahaha thanks Musculo. En alcohol drink ik niet. Was een x uitgegaan op No xplode en dat was me wel bevallen maar dat duurde maar 2 uur ofzo die rush. Vandaar dat ik dacht dat dit misschien iets zou kunn

hahaha thanks Musculo. En alcohol drink ik niet. Was een x uitgegaan op No xplode en dat was me wel bevallen maar dat duurde maar 2 uur ofzo die rush. Vandaar dat ik dacht dat dit misschien iets zou kunn

Oke, nu, een echte energie rush krijg je alleen van oppeppende chemicals. Noopept maak je scherper maar zo'n rush is er niet echt.

het hoeft niet per se chemisch te zijn.
Noots icm caffeïne doet het voor mij ook hoor...

Ga je eens inlezen man.

jij spreekt over oppepende chemicals.
Voor mij zijn de noots op zich niet echt oppepend en caffeïne is geen chemical...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven