AndroidHealthClinic

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
das dus ook mijn punt.
in zijn quote doet hij net alsof caffeïne een chemical stimulant is...

Hallo, even een korte update

En de verzendkosten zijn nu wat verlaagd.

www.stopacne.nl

Voor tips sta ik nog steeds open. Ook voor producten die jullie zoeken. Misschien kan ik ze toevoegen, en het hoeven niet perse nootropics te zijn.

En de code KRTdecjan geeft 10% korting op alle producten

Is het mogelijk om de producten in caps-vorm te gaan aanbieden, rommelen met schepjes en weegschaaltjes werkt meestal vroeg in ochtend niet zo goed;)

Noopept nu nog maar sporadisch nemen, was t ff een dag vergeten en zag opeens mijn korte termijn geheugen weer terugkomen. Dacht al dat er ergens een nadeel moest zijn :)

Kan het klopppen dat nootropics ervoor kunnen zorgen dat depressies worden versterkt? Ik dacht dat ik zoiets ooit eens had gelezen.

Btw, heb afgelopen weekend m'n bestelling van stopacne binnengekregen. Pramiracetam had ik onder m'n tong gelegd, maar ik wist niet wat ik meemaakte.. Het brandde als een gek :o de tweede dosis had ik bovenop m'n tong gelegd en met water doorgeslikt, maar voelde weer een beetje branderig aan. Hiervoor heb ik aniracetam, piracetam, noopept etc gehad zonder deze klachten. Ik ervaar een soort crash enkele uren na het innemen van pramiracetam. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?

Onthield niks meer op korte termijn en dat is nu weer terug (na stoppen noopept), kan moeilijk andere conclusie trekken atm.

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 18:28 ----------

Kan het klopppen dat nootropics ervoor kunnen zorgen dat depressies worden versterkt? Ik dacht dat ik zoiets ooit eens had gelezen.

Btw, heb afgelopen weekend m'n bestelling van stopacne binnengekregen. Pramiracetam had ik onder m'n tong gelegd, maar ik wist niet wat ik meemaakte.. Het brandde als een gek :o de tweede dosis had ik bovenop m'n tong gelegd en met water doorgeslikt, maar voelde weer een beetje branderig aan. Hiervoor heb ik aniracetam, piracetam, noopept etc gehad zonder deze klachten. Ik ervaar een soort crash enkele uren na het innemen van pramiracetam. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?

Haha prami kan niet onder je tong, dan verbrand je je tong :roflol:

Gewoon net als ani doorslikken die hap (in zakdoekje oid). Crash kan misschien zijn dat je merkt dat het uitwerkt en dus cognitieve verbetering kwijt bent etc. Wordt de wereld weer een beetje saaier :p

Nja , je snoof die troep ook, vindje het gek datje bij effecten heb..

Buiten dat is Noopept veiliger bevonden als Piracetam, maargoed dit is natuurlijk wel met de 20/30mg per dag dosis.. en niet snuife en 2 x 30mg ofzo.. mensen nemen gwn teveel heb ik het idee.

Nja , je snoof die troep ook, vindje het gek datje bij effecten heb..

Buiten dat is Noopept veiliger bevonden als Piracetam, maargoed dit is natuurlijk wel met de 20/30mg per dag dosis.. en niet snuife en 2 x 30mg ofzo.. mensen nemen gwn teveel heb ik het idee.

Uh, heb ik 3x gedaan en max snuif was 2x10mg voor de hele dag.
De bedoeling was alles te snuiven maar mn neus moet langer mee plus voelde me een fkn coke gebruiker :o

Daarnaast wordt het in beide gevallen in de bloedbaan opgenomen. Snuiven is alleen sneller(miss 2mg meer rendement).

---------- Post toegevoegd Mon 17 Dec 2012 om 22:22 ----------

Ani is wel lekker trouwens, zat chilled out as fuk in de trein :D

En daarna lekker creatief, focus, eig gewoon alles wat ik ervan verwacht :)

Laatst bewerkt:
Haha kom maar op met die bron...

http://link.springer.com/article/10.1007/s11055-009-9128-4

While the study found that piracetam also helped, it showed Noopept as a clear winner. The study found a 95% probibility that patients suffering from CNS diseases of a vascular origin would have better results from treatment with noopept instead of piracetam. Similar results were noted for CNS diseases caused by trauma.
The study found that Noopept is also much less likely to produce adverse effects. 1.8 times less likely to be exact. While we can’t extrapolate the results of this study to say definitively that noopept is a better cognitive enhancer in healthy people, this plus mountains of anecdotal evidence seem to point that way.

[edit]

Iemand ervaring met Comatose van Alri, is op het moment een aanbieder op ebay voor een leuk prijsje, zat er aan te denken als sleep-aid

Hoe kan ik het beste aniracetam innemen? Gewoon bommetje maken, capsule vullen of nog andere opties? Stond ook op internet dat het samen met een vetbron moest worden ingenomen (eieren oid.)?

Hoe kan ik het beste aniracetam innemen? Gewoon bommetje maken, capsule vullen of nog andere opties? Stond ook op internet dat het samen met een vetbron moest worden ingenomen (eieren oid.)?

Fish oil cap + ani cap/bommetje/hap poeder in je muil door slikken.
Of eieren, een hoop melk of andere vetbron ipv fish oil cap.

Ik doe aniracetam gewoon in een glas en doe er dan een heel klein beetje water bij zodat de aniracetam er op drijft. Dan kan ik het zo mijn mond in kieperen :)
Uiteraard met een vetbron erbij (visolie capsules of een eetlepel olie).

Gwn cappen die hap ! 15eu cap machine bij Azarius.

Nou ben begonnen aan mn rijbewijs, theorie ingeplanned..
nou leren met behulp van Noopept (10mg)+ Ani (500mg) elke dag, en Prami op dagen dat ik leer als leer booster, ben benieuwd! kijken of ik er beter door kan leren

Gwn cappen die hap ! 15eu cap machine bij Azarius.

Nou ben begonnen aan mn rijbewijs, theorie ingeplanned..
nou leren met behulp van Noopept (10mg)+ Ani (500mg) elke dag, en Prami op dagen dat ik leer als leer booster, ben benieuwd! kijken of ik er beter door kan leren

Noopept lijkt mij een beetje laag, maar als jij er goed op gaat.

Ik heb nu sinds 2 dagen aniracetam en heb al wat capsules geprobeerd.

Ik merk de effecten wel, vreemd genoeg is het grootste effect wat ik lijk te merken een scherper en helderder zicht. Hebben meer mensen dit idee? Ook kan ik beter focussen, alsof mn hoofd leeg is van allerlei afleidende zooi. Dit geldt niet alleen qua leren maar eigenlijk bij alles.

Moet wel zeggen dat het echt een achtergrondeffect is en het dus kan zijn dat sommige dingen (deels) placebo zijn. Ik ga er zeker mee verder testen :D

Ja heb dat met ani ook, gewoon rustig en helder. Noopept maakt me dan weer scherp en klaar om een hoop te doen. Combinatie is prima :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven