barbapapa5800
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das dus ook mijn punt.
in zijn quote doet hij net alsof caffeïne een chemical stimulant is...
tenzij je een paar koppen koffie bedoeld. Maar zijn ook genoeg mensen die caffeine anhydraat in capsulevorm nemen, zoals ik ook wel eens.das dus ook mijn punt.
in zijn quote doet hij net alsof caffeïne een chemical stimulant is...
Hallo, even een korte update
En de verzendkosten zijn nu wat verlaagd.
www.stopacne.nl
Voor tips sta ik nog steeds open. Ook voor producten die jullie zoeken. Misschien kan ik ze toevoegen, en het hoeven niet perse nootropics te zijn.
En de code KRTdecjan geeft 10% korting op alle producten

Noopept nu nog maar sporadisch nemen, was t ff een dag vergeten en zag opeens mijn korte termijn geheugen weer terugkomen. Dacht al dat er ergens een nadeel moest zijn![]()
de tweede dosis had ik bovenop m'n tong gelegd en met water doorgeslikt, maar voelde weer een beetje branderig aan. Hiervoor heb ik aniracetam, piracetam, noopept etc gehad zonder deze klachten. Ik ervaar een soort crash enkele uren na het innemen van pramiracetam. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?Kan het klopppen dat nootropics ervoor kunnen zorgen dat depressies worden versterkt? Ik dacht dat ik zoiets ooit eens had gelezen.
Btw, heb afgelopen weekend m'n bestelling van stopacne binnengekregen. Pramiracetam had ik onder m'n tong gelegd, maar ik wist niet wat ik meemaakte.. Het brandde als een gekde tweede dosis had ik bovenop m'n tong gelegd en met water doorgeslikt, maar voelde weer een beetje branderig aan. Hiervoor heb ik aniracetam, piracetam, noopept etc gehad zonder deze klachten. Ik ervaar een soort crash enkele uren na het innemen van pramiracetam. Iemand die hier iets meer over kan vertellen?

Nja , je snoof die troep ook, vindje het gek datje bij effecten heb..
Buiten dat is Noopept veiliger bevonden als Piracetam, maargoed dit is natuurlijk wel met de 20/30mg per dag dosis.. en niet snuife en 2 x 30mg ofzo.. mensen nemen gwn teveel heb ik het idee.

Buiten dat is Noopept veiliger bevonden als Piracetam
Hoe kan ik het beste aniracetam innemen? Gewoon bommetje maken, capsule vullen of nog andere opties? Stond ook op internet dat het samen met een vetbron moest worden ingenomen (eieren oid.)?
Gwn cappen die hap ! 15eu cap machine bij Azarius.
Nou ben begonnen aan mn rijbewijs, theorie ingeplanned..
nou leren met behulp van Noopept (10mg)+ Ani (500mg) elke dag, en Prami op dagen dat ik leer als leer booster, ben benieuwd! kijken of ik er beter door kan leren
Noopept lijkt mij een beetje laag, maar als jij er goed op gaat.