Fitness Seller

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb nu ani/oxi/nefi/prami/piracetam gebruikt, daarnaast noopept/sulb/DMAE/ALCAR en een gezond dieet met multis/visolie als supplementen.
Ik merk het meest van standaard ani(1.5g)/pira(4g) combinatie. De rest deed wel wat voor me maar niks bijzonders.
Van hoofdpijn heb ik na maandenlang gebruik nooit last van gehad, zelfs bij grote doses.

Aniracetam geeft een helder gevoel alsof beide hersenhelften eindelijk is elkaar met rust laten en samenwerken.
Ik ben snel afgeleid en kan soms bepaalde gedachtengangen niet 'afzetten'. Ani/pira combinatie helpt daar enorm mee.
Ani hoefde ik ook niet lang te gebruiken om er wat van te voelen, pira bouwt volgens mij op naarmate je het langer gebruikt.

Wat inname betreft gooi ik alles onder de tong en spoel ik het weg met water. Lijkt me ook het beste kwa opname.
Oxi is bijna zoet te noemen. Ani smaakt nergens naar. Alcar naar azijn. Rest is ****ING goor. Om het minder erg te maken:
1. Poets je tanden/scrub je tong, neem het direct erna in.
2. Gebruik warm water om het spul weg te spoelen

ik cap mijn noopept+pica gewoon.. lekker makkelijk en heb gewoon 50 pillen klaar liggen.

Heb nu ani/oxi/nefi/prami/piracetam gebruikt, daarnaast noopept/sulb/DMAE/ALCAR en een gezond dieet met multis/visolie als supplementen.
Ik merk het meest van standaard ani(1.5g)/pira(4g) combinatie. De rest deed wel wat voor me maar niks bijzonders.

2. Gebruik warm water om het spul weg te spoelen
Warm water?.:rolleyes::eek:
Hoe vaak neem jij die combi?
Ik houd ook van de effecten van pira in die doses, maar dan liefst elke 4 a 5 uur.
Ani was tot voor kort nog niet prettig voor me, laatste paar keer ineens wel, alsof het pira aanvult met een zekere rust. Ben nog op zoek naar de juiste dosis, vandaar mn vraagover jou 'schema'.

Ja, ik proef nauwelijks meer wat als ik het wegspoel met warm water.
2x per dag gebruik ik 1.5g ani en 4g pira. Als ik echt moet stampen doe ik er soms wel is prami/nefi bij etc.

Kan niet wachten op mn sulbutiamine en phenibut, hoe weet ik of t wel aan komt eigenlijk... Komt uit de USA. Wat doen bezorgdiensten als DHL met je pakketjes als je de eerste keer niet open doet?

Kan niet wachten op mn sulbutiamine en phenibut, hoe weet ik of t wel aan komt eigenlijk... Komt uit de USA. Wat doen bezorgdiensten als DHL met je pakketjes als je de eerste keer niet open doet?
Dan gaat het pakketje linea recta naar de douane. Mensen die niet opendoen zijn immers verdacht.

Zie net dat het met USPS international verzonden is, is nu precies 2wkn sinds de ship date (7-dec). Is dat normaal?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 21:27 ----------

Dan gaat het pakketje linea recta naar de douane. Mensen die niet opendoen zijn immers verdacht.

Not sure if srs...
Krijg je simpelweg eem brief dat het later wordt aangeboden ofzo?

If srs, douane kan hier vrij weinig mee.

Zie net dat het met USPS international verzonden is, is nu precies 2wkn sinds de ship date (7-dec). Is dat normaal?

---------- Post toegevoegd Fri 21 Dec 2012 om 21:27 ----------

Not sure if srs...
Krijg je simpelweg eem brief dat het later wordt aangeboden ofzo?

If srs, douane kan hier vrij weinig mee.

FBI staat morgen voor je deur.

srs

semi-srs

Ik heb woensdag vorige week besteld bij smartpowders en had het maandag al binnen, al stond ik hier zelf ook wel van te kijken haha

Ze zeiden trouwens dat het een discreet pakketje zou zijn maar er stond gewoon een grote sticker op met alle bestelde producten + hoeveel capsules enz op het pakket. Blijkt dat dat met internationaal niet discreet is..

Dan wordt het iig niet open gemaakt.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 13:38 ----------

Btw, iemand die weet wat ik t beste kan doen? Er staat dat het processed in usps sort facility is (zowel voor de pheni als de sulb in de tracking), sellers contacteren helpt dus wss niet want die kunnen ook niet weten waar het is. Miss ff kijken hoelang zoiets kan duren, sulbutiamine kan sowieso niet bij de douane liggen ofcourse...

Heb btw mn schaaltje binnen :)
8ste verzonden, gister binnengekomen

Als ze proccesed zijn danzijnze in transit, onderweg, tracking vanhun laat niks in NL zien naar mijn weten,alleen Fedex heeft NL tracking tot aan postbus/deur (buiten de duurdere opties uiteraard)

Ikzou het zowieso nog even afwachten, je krijgt het vast binnen, vergeet ook niet dat er heel veel delay is vanwege kerst etc.

Ok ik ga de knoop doorhakken en vandaag ook nootropics bestellen!

Ik ga sowieso Noopept bestellen ik twijfel alleen nog of het handig is om er iets bij te nemen? Ik kan nergens iets vinden of het nodig is om choline bij te supplementeren als je elke dag 2 eitjes eet.. Iemand nog tips?

Heb ook noopept maar vind eigenlijk dat je beter iets als aniracetam als basis kan nemen. Noopept mag dan 1000x sterker zijn maar het geeft me een ander soort effect als bijv aniracetam. Lijkt meer een stimulerende nootropic.

Volgens mij haal je uit ongv 5 eieren genoeg, 2 is wat weinig ( voor de choline ).

@Stopacne: Thanks, in geval van phenibut en sulbutiamine was ik toch echter wel een stukje goedkoper uit zo, ga de noopept wss wel bij je bestellen als mn 2g op is.

Laatst bewerkt:
Ok ik ga de knoop doorhakken en vandaag ook nootropics bestellen!

Ik ga sowieso Noopept bestellen ik twijfel alleen nog of het handig is om er iets bij te nemen? Ik kan nergens iets vinden of het nodig is om choline bij te supplementeren als je elke dag 2 eitjes eet.. Iemand nog tips?
picamillon erbij halen. Noopept+ pica = goede stack.

picamillon erbij halen. Noopept+ pica = goede stack.

Waarom pica? Ik heb het even snel opgezocht en overal staat dat hrt relatief duur is voor het effect. Effect wat het meest ervan werkt is dat het je slaperig maakt n je nachtrust verbeterd ( me slaap is prima dus ik heb geen verbetering nodig). Misschien had ik moeten vermelden waarom ik nootropics ga gebruiken, namelijk vanwege extreem uitstelgedrag en moeite met concentreren bij het leren.

Waarom pica? Ik heb het even snel opgezocht en overal staat dat hrt relatief duur is voor het effect. Effect wat het meest ervan werkt is dat het je slaperig maakt n je nachtrust verbeterd ( me slaap is prima dus ik heb geen verbetering nodig). Misschien had ik moeten vermelden waarom ik nootropics ga gebruiken, namelijk vanwege extreem uitstelgedrag en moeite met concentreren bij het leren.
Focus, kalmte. mocht je meer voor oppeppend effect willen gebruiken 150-300mg pica. voor kalmte meer 75-150.

ik word er totaal niet slaperig van, zeker niet op 200+ mg

voor jou zou bijv 2x per dag 30mg noopept+150-250 mg pica een goede stack zijn imo. Gaat je sowieso bevallen gegarandeerd. Heb/had last van uitstelgedrag maar met die stack heb ik echt shit klaar gekregen. Als je echt veel wil doen kan je er nog een cafeïne cap bij nemen.

ik cap de noopept+pica samen en neem daarbij 2-3 omega 3 capsules

Klinkt goed Trenman,ga het zelf ook even testen

Echte russische stack btw :p allebij russian compounds haha

denkbeter raadde me het destijds aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven