kvvs
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup van bulkpowder.co.ukHeb 10gram besteld om het even te testen
Trenman, hoe cap jij je capsules? gebruik je een machine oid?

Ik heb dezelfde besteld, ben benieuwd.
Zit er aan te denken Prami 250mg + Ani 250mg caps te maken met de machine, als Pre-Learning caps
endan noopept + pica dagelijks, lijkt me alleen moeilijk cappen met die kleine hoeveelheden.
Heb btw wat aniracetam besteld, krijg gewoon extra van de verkoper vanwege de kerst (en mijn eerdere bestellingen) en had ook wat extra microscoops gevraagd, en deze heeftie er ook bijgedaan.. toch wel erg netjes van deze verkoper (vantagecc)
Ja ik gebruik centrophenoxine, een nootropic en cholinebron in 1ja hijs echt goed, heeft zelfs phenyl op het moment, die vind je bijna nergens en zeker niet voor die prijs...
Gebruiken jullie btw choline? zat eraan te denken centro of DMEA te halen.

Ik heb mn DAA daar ook vandaan, duurde 2,5/3 weken als ik het goed heb. nu met de kerstdrukte kan het lang duren, maar idd anders gewoon buyer protection.
Heb ook phenibut onderweg, maar dan van vantagecc ben er erg benieuwd naar, welke doseringen ga je gebruiken?
Maar ben toch altijd een beetje skeptisch wat dat betreft 
Heeft iemand hier btw Phenyl Piracetam geprobeerd? t schijnt n heavy hitter te zijn.

)Phenibut; mooi spul
Doe jezelf n lol en houd t bij 1keer per week, en houd je aan de gestelde doseringen. Niet alleen ivm afkickverschijnselen maar zeker ook met de effecten, die zijn erg goed als je t niet te veel doet.
Alleen is t wel zo prettig, dat meer gebruiken verleidelijk is, althans vind ik.
(wist je vast wel maar beter n x teveel gewaarchuwd dan te weinig toch)