MuscleMeat

Sticky Overzicht van nootropics

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb 10gram besteld om het even te testen

Trenman, hoe cap jij je capsules? gebruik je een machine oid?

Ik heb dezelfde besteld, ben benieuwd.

Zit er aan te denken Prami 250mg + Ani 250mg caps te maken met de machine, als Pre-Learning caps :P

endan noopept + pica dagelijks, lijkt me alleen moeilijk cappen met die kleine hoeveelheden.

Heb btw wat aniracetam besteld, krijg gewoon extra van de verkoper vanwege de kerst (en mijn eerdere bestellingen) en had ook wat extra microscoops gevraagd, en deze heeftie er ook bijgedaan.. toch wel erg netjes van deze verkoper (vantagecc)

Laatst bewerkt:
Ik heb dezelfde besteld, ben benieuwd.

Zit er aan te denken Prami 250mg + Ani 250mg caps te maken met de machine, als Pre-Learning caps :P

endan noopept + pica dagelijks, lijkt me alleen moeilijk cappen met die kleine hoeveelheden.

Heb btw wat aniracetam besteld, krijg gewoon extra van de verkoper vanwege de kerst (en mijn eerdere bestellingen) en had ook wat extra microscoops gevraagd, en deze heeftie er ook bijgedaan.. toch wel erg netjes van deze verkoper (vantagecc)

Heb daar ook mn ani vandaan en mn noopept ook trouwens. Zeer aardig, zijn shipping costs schijnen hoger te zijn dan wat hij vraagt aan shipping (vertelde hij via ebay messages na een vraag over combined shipping).

ja hijs echt goed, heeft zelfs phenyl op het moment, die vind je bijna nergens en zeker niet voor die prijs...

Gebruiken jullie btw choline? zat eraan te denken centro of DMEA te halen.

ja hijs echt goed, heeft zelfs phenyl op het moment, die vind je bijna nergens en zeker niet voor die prijs...

Gebruiken jullie btw choline? zat eraan te denken centro of DMEA te halen.
Ja ik gebruik centrophenoxine, een nootropic en cholinebron in 1 :)

Haal dan centro idd ;) een van m'n favo noots

Top, choline besteld, centro 25gram
heb nu wel even genoeg noots om te testen
heb volgende maand 21ste theorie examen , even kijken hoe het werkt.

Ga denk ik Pica+Noopept dagelijks en Prami+Ani op leerdagen gebruiken, endan Centro om de dag.

Druk opgevoerd bij nexus en build your own blend, berichten sturen. Ze ver excuseren. Moet rekening houden met 2-8wks. Maar soon buyer protection want die kan max 45dgn. Nog 25 dagen however.

Zijn trouwens dezelfde persoon, maar wel legit zo te zien.

Ik heb mn DAA daar ook vandaan, duurde 2,5/3 weken als ik het goed heb. nu met de kerstdrukte kan het lang duren, maar idd anders gewoon buyer protection.

Heb ook phenibut onderweg, maar dan van vantagecc ben er erg benieuwd naar, welke doseringen ga je gebruiken?

Ik heb mn DAA daar ook vandaan, duurde 2,5/3 weken als ik het goed heb. nu met de kerstdrukte kan het lang duren, maar idd anders gewoon buyer protection.

Heb ook phenibut onderweg, maar dan van vantagecc ben er erg benieuwd naar, welke doseringen ga je gebruiken?

Beginnen met 1g, kijken wat het doet.
Thanks voor t posten btw, geeft me weer wat vertrouwen hoewel ik dat sowieso moet hebben, ze hebben zoveel feedback :p Maar ben toch altijd een beetje skeptisch wat dat betreft :p

Haha ja zn rep zegt wel genoeg uiteraard kdenk dat er gwn delay is vanwege kerst, ikheb ooknog wat dingen onderweg die normaal al binnen zouden zijn.

Heeft iemand hier btw Phenyl Piracetam geprobeerd? t schijnt n heavy hitter te zijn.

Jeuh, t is binnen :D

ImageUploadedByTapatalk1356716922.003727.jpg

Phenibut; mooi spul :)
Doe jezelf n lol en houd t bij 1keer per week, en houd je aan de gestelde doseringen. Niet alleen ivm afkickverschijnselen maar zeker ook met de effecten, die zijn erg goed als je t niet te veel doet.
Alleen is t wel zo prettig, dat meer gebruiken verleidelijk is, althans vind ik.
(wist je vast wel maar beter n x teveel gewaarchuwd dan te weinig toch ;))

Lekka lekka, bekende zakjes :)

Heb mn Prami vandaag ook binnengekregen, denk dat mn phenyl en centro maandag binnenkomen.

Ik ga morgen prami alleen testen op 300mg, zal laten weten of ik wat merk.

Laatst bewerkt:
Phenibut; mooi spul :)
Doe jezelf n lol en houd t bij 1keer per week, en houd je aan de gestelde doseringen. Niet alleen ivm afkickverschijnselen maar zeker ook met de effecten, die zijn erg goed als je t niet te veel doet.
Alleen is t wel zo prettig, dat meer gebruiken verleidelijk is, althans vind ik.
(wist je vast wel maar beter n x teveel gewaarchuwd dan te weinig toch ;))

Doe is een reportje dan!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Heb idd veel van die waarschuwingen gelezen, eens kijken hoe t werkt (nog niet vandaag testen, te kort dag). Zal ermee uitkijken :) Hoe werkte het voor jou?

Mijn ervaring (paar maanden) is dat t een erg goede 'socializer' is. Vergelijkbaar met ghb, maar toch iets ands, minder 'drugsachtig' maar even 'gevaarlijk in termen van verslaving en afkick.
Bij wekelijks gebruik blijven de effecten optimaal voor mij. Liefst geen redose maar dat gebeurt meestal wel een keer. Ga je vaker dan een keer per week gebruiken, dan word het effect na een paar weken snel minder. Hierdoor ontstaat de neiging meerr te nemen, wat resulteert in een neagtieve spiraal. Minder werking, grotere afkick.
Gelukkig weinig ervaring mee, maar wel genoeg om te weten dat dit geen grap is. Het begint met insomnia, moe zijn maar niet kunnen slapen. Andere reports die voorbij ditstadium gaan, geven sterk psychische effecten weer (angst, hallucinaties, en meer narigheid)

Ik neem t liefst 1 a 1,5gr per keer. Redose 1gram na n paar uur.
De effecten zijn meestal oppeppend te noemen, zonder stim-feel.
Goeie zin om ondernemend bezig te zijn, zowel op trainingsvlak als op sociaal vlak. No nonsense, lekker knallen. Vind het vergelijkbaar met het gevoel wanneer je twee weken op vakantie bent en dat über-chille, zorgeloze gevoel hebt.
Op een positieve manier 'aanpakken'.
Geenszins placebo maar echt n merkbaar effect. Ontspannend maar toch stimulerend.

De effecten beginnen bij mij eerder dan de veel genoemde 2uur, een uurtje ongeveer tot de effecten bijna op zijn piek zijn. Wel op een lege maag.
Begint als een gevoel dat niks je kan irriteren of tegenhouden. Bij iets stevigere dosis loopt dit over in een sedatief aandoenend gevoel, zowel lichamelijk als geestelijk.
Door te redosen versterkt het gevoel, maar er is een plateau. Neem je meer dan worden de effecten minder positief, net als bij ghb. Maw drugged up gevoel, te loom/spacend. Je wordt dan ook zichtbaar onder invloed.

Kortom, ik vond het erg de moeite waard, zolang ik de 'regels' in acht houdt. Gebruiken met een duidelijk doel ipv puur ter ontspanning of voor de chill.

Combi met andere noots en caffeine, en zeker ook modafinil, zijn mij goed bevallen.

Tot zover mijn bevinding, zo even uit het bolle hoofd. Uiteindelijk blijft het erg subjectief natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Klinkt goed. Is het nog in een bepaalde mate schadelijk als je het bij 1x pw houdt? Werkt het op je GABA receptoren? En ook wel benieuwd of het wat is om mee uit te gaan.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven